Gerçek ve Sahte Altın Yaprak Kralı (1)

32 10 0
                                    

Tong Yue, yüzünde şaşkınlık ifadesi belirmeden önce bir anlığına afalladı. "Altın... yaprak... Kral?"

Daha bir dakika önce bir Altınyaprak Kralı gelmişti, peki bir anda bir tane daha nasıl ortaya çıkabilirdi?

Birden fazla Altınyaprak Kralı mı vardı? Bu pek olası görünmüyordu.

"Altın Yaprak Kralı'na saygılarını sunmayacak mısın? Daha çok kısa bir süre oldu; görgü kurallarını unuttun mu?" Astının şaşkın bir ifadeyle Altın Yaprak Kralı'na dikkatle baktığını ve en ufak bir nezaket göstermediğini gören Yeşil Yaprak Kralı hoşnutsuzlukla kaşlarını çattı.

"Ö-özür dilerim, Majesteleri! Bir an öyle şok oldum ki kendimi kaybettim." Tong Yue aceleyle yere düştü ve secde etti.

"Şok oldun mu?" Yeşil Yaprak Kralı şaşkına dönmüştü.

Tong Yue, astlarının en güçlüsü olmayabilirdi, ancak işleri halletme konusunda olağanüstü bir yeteneğe sahipti. Aksi takdirde, diğer tarafı görevden alıp ona büyük ordularının temellerini atma gibi önemli bir sorumluluk vermezdi. Bir anlığına bile yönünü unutacak kadar şok olması için ne olabilirdi ki?

"B-bu... Az önce güçlü bir kabile üyesi geldi ve kendisinin Altın Yaprak Kralı olduğunu iddia etti. Bu nedenle, buradaki efendinin de Altın Yaprak Kralı olduğunu duyduğumda, bir an kendimi kaybettim," diye açıkladı Tong Yue hemen.

"Altın Yaprak Kralı olduğunu mu iddia ediyorsun?" Yeşil Yaprak Kralı ve Altın Yaprak Kralı birbirlerine baktılar ve donup kaldılar.

Altın Yaprak Kralı'nın yüzü karardı ve bir adım öne çıktı. "Ne demek istiyorsun? Birisinin beni taklit etmeye çalıştığını mı söylüyorsun?"

"Bu..." Tong Yue nasıl cevap vermesi gerektiğinden emin değildi.

Yeşil Yaprak Kralı Tong Yue'ye baktı ve otoriter bir şekilde sordu, "Neler oluyor?"

"Majestelerine rapor ediyorum, mesele şöyle. Az önce, adamlarım bir grup usta öğretmeni toplamanın ortasındayken, bir kabile üyesi belirdi ve kendisinin Altın Yaprak Kralı olduğunu iddia etti. Şu anda, hala karşı salonda, o usta öğretmenleri sorguluyor!" Tong Yue meseleyi endişeyle hızla açıkladı.

"Kendisinin Altınyaprak Kralı olduğunu mu iddia etti?"

"O usta hocaları mı sorguluyorsunuz?"

İki kral da kuşkuyla kaşlarını çattı.

"Bizi oraya götür. Beni taklit etmeye cesaret eden kişiyi görmek isterim!" Altınyaprak Kralı'nın öfkeli ifadesiyle, her an patlamaya hazır bir şekilde öldürme niyeti fışkırmaya başladı.

Birisinin, Öteki Dünyadan Bir İblis Kralı gibi davranmaya cesaret edebileceğini düşünmek... Affedilemez!

Tong Yue, Yeşil Yaprak Kralı'na doğru ihtiyatlı bir bakış attı ve ancak ikincisinin başını salladığını görünce yola koyulmaya başladı. "Krallar, lütfen bu taraftan!"

Yeşil Yaprak Kralı iki adım attıktan hemen sonra aniden durdu ve talimat verdi, "Bir dakika bekle, acele etmeye gerek yok. Tong Yue, adamlarına önce etrafı mühürlemelerini söyle. İçeridekileri alarma geçirmemek için bunu gizlice yaptığından emin ol. Bunu yaptıktan sonra içeri girebiliriz."

"Evet, Majesteleri!" Tong Yue başını salladı.

Tong Yue'nin söyledikleri gerçekse, taklitçinin kötü niyetli olması çok muhtemeldi. Doğal olarak, amaçlarını öğrenmek için onu sorgulamak üzere tutuklamaları gerekecekti.

Tong Yue, adamlarına birkaç talimat vermeden önce hızla ayrıldı. Ardından, daha önceki iki yüz Öteki Dünya Şeytanı hızla hareket etti ve Zhang Xuan'ın içinde bulunduğu salonu gizlice çevreledi.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin