"Savaş ustası ikisi de yanılmıyorsam, değil mi?"
Derin bir nefes vererek Zhang Xuan'ın parçalarındaki genişlik gitti ve tüm bu süreç boyunca biriken yorgunluk nihayet başladı.
Lu Cheng'e karşı savaşında kolayca elde edilen gibi görünse de en ufak bir hata yapmayı göze alamayacağı için derinden yoğunlaşması gerekiyordu. Bu nedenle savaş sadece birkaç dakika sürmüş olsa da Zhang Xuan'ın enerjisi tamamen tükenmişti.
Dong Xin onaylayarak başını salladı. "Bu kadar genç yaşta böyle bir dövüş becerisine sahip olmak ve sahip oldukları farklı usta öğretmen cübbeleri göz önüne alındığında, gerçekten de dövüş ustalıkları gerekir."
Çok sayıda kitap okumuştu ve savaş ustalarının ne kadar değiştiğini biliyordu. Daha önce pek fazla düşünmemişti ama Zhang Xuan'ın konuyu gündeme getirmesiyle aniden aklına geldi.
Bu ikisi gerçekten dövüş ustaları olabilir!
Aksi takdirde, çoğu usta öğretmenin çeşitli ticaretle uğraşanlar yetiştirdiği göz önüne alınarak, nadiren çalıştırılan fiziksel bir düelloda doğrudan rekabet ederlerdi.
"Savaş ustaları mı?" Diğerleri de aynı fikirde başlangıçlarını selamlamadan önce birbirlerine baktılar.
Aslında. Yalnızca usta oyuncular arasında en büyük dövüş becerisine sahip olan efsanevi dövüş ustaları bu kadar güçlü olabilir!
Bu, Chrysalis âlemindeki bir gelişimin neden dördünü bu kadar kolay zaptedebildiğini açıklıyor.
"Bekle... Eğer Zhang shi bir dövüş ustalığını bu kadar kolay yenebiliyorsa, ama aynı zamanda bir dövüş ustası olmaya da yetkili olduğu anlamına gelmiyor mu?" Hu Yaoyao şaşkınlıkla çığlık attı.
"Kolayca mı?" Zhang Xuan acı bir gülümsemeyle başını salladı. "Bana karşı yumuşak davrandı, yoksa onu yenip yenemeyeceğimden şüpheliyim!"
Başkalarının özelliklerini koruyabildiği gibi ama durumun böyle olmadığını biliyordu!
"Sana yumuşak mı davrandı?" Diğerlerine şaşkınlığa dönmüştü.
Karşı taraf bir Spirit gelişimini çalıştırırken siz bir tilki kuyruğu otu bıçağını kullanırsınız. Üstüne üstlük karşı taraf boyutunda tek bir darbe bile indirmeyi başaramadı, peki size nasıl yumuşak davranabilirdi?
Zhang Xuan başını salladı. "Tıpkı onun gibi Ruhun zirvesinde bir silah kullansaydım, hangimizin zafer kazanacağını söylemek zor. Lu Cheng gururlu bir insan. Silahlarımız arasında eşitsizlikten kaçmak istedi, bu yüzden Kendi kılıç ustalığını dizginledi. Üstüne üstlük, silahın hünerinin zihninde canlı bir hatırasını yaratmak için savaştan önce ağaçların varlığıni bilerek böldüm... Aksi halde, onun sürekli geri gelmesine neden olan şeyler vardı. ona karşı kazanmak için benim için zor olurdu!"
Sıradan bir kavga gibi görünebilirdi ama düello başlamadan önce karşı taraf zaten Zhang Xuan'ın akıl oyunlarına kanmıştı.
"Anlıyorum..."
İşte o anda farkına vardılar.
Tilki kuyruğu otu etkileyici olmayan bir silahtı ama Zhang Xuan tek bir hareketle ağaç gövdesini ikiye böldü ve bu manzarayı görenlerin zihinlerine korku saldı.
Lu Cheng de muhtemelen aynıydı, bu da onun bilinçaltında tilki kuyruğu çimleriyle yüzleşme konusundaki isteksizliğine yol açtı. Sonuç olarak, inisiyatifi geri alamadığını ve savaşın gidişatını değiştiremediğini fark etti ve sonuçta kaybıyla sonuçlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...