Zhang Xuan bunun kolay olacağını ve tersine mühendisliği çok hızlı bir şekilde tamamlayabileceğini düşünmüştü. Ancak, gözlerini bir kez daha açtığında, bir günün çoktan geçmiş olacağını kim bilebilirdi ki?
Hu!
Zhang Xuan sırtını esnetmek için ayağa kalktı ve kaşlarını ovuşturdu.
Onun gibi güçlü bir bünyeye sahip olmasına rağmen, bütün gün yoğun bir şekilde düşündükten sonra, sanki biri kafasına tuğla çarpmış gibi hissetmekten kendini alamıyordu.
Ancak, sıkı çalışmanın asla yalan söylememesi şanslı bir durumdu. Tüm gün süren çabanın ardından, Saint Ascension Decipher'ın yeni bir versiyonunu başarıyla çıkarmıştı.
Yazık oldu gerçekten... Vicious yazının üçte ikisini tüketmeseydi, belki kusursuz bir teknik ortaya koyabilirdim...
Kong shi'nin içgörüsünü parçalama sürecinde, Kong shi'nin kaligrafisinde bulunan niyetin, yetiştirme tekniğinin tersine mühendisliğinin anahtarı olduğunu fark etti. Ancak, Cennet Yolu Kütüphanesi yalnızca içeriği kopyalamıştı, bu yüzden Zhang Xuan'ın çalışmak için yalnızca üçte biri vardı.
Niyetin üçte ikisinin eksik olması nedeniyle, sonunda çıkardığı Aziz Yükseliş Şifresi'nin hatalı olması kaçınılmazdı.
"Hala üç kusur var... Beşli Parıltılı Altın Beden'e benziyor - Yarı Aziz, Yeni Doğan Aziz ve Aziz aleminde bir atılım yapabilmek için katalizör görevi görecek belirli eserlere ihtiyacım olacak!"
Derin bir nefes veren Zhang Xuan başını salladı.
Bu eserleri toplamak zahmetli olsa da, çıkardığı mevcut versiyon, Mu shi'nin kuklasının ona verdiği Aziz Yükseliş Şifresi Çözücüsünden tamamen farklı bir seviyedeydi.
Mu shi'nin kuklası Zhang Xuan'a doğru yürüdü ve sordu, "Neyin var? İlham mı geldi?"
Dün, Kong shi'nin yazısını aldıktan kısa bir süre sonra, diğer taraf aniden oturmuş ve derin düşüncelere dalmıştı. Belki de, diğer taraf parşömenin Aziz Yükseliş Şifresini daha da geliştirmenin anahtarını içerdiğini fark etmişti.
"Bir şeyi anlamayı başardım," diye yanıtladı Zhang Xuan gülümseyerek.
Sakalını okşayan Mu shi'nin kuklası, gözleri heyecanla parlayarak, "Fena değil! Parşömeni inceledikten sonra ben de bir şeyler kavramayı başardım. Neden kavrayışlarımızı paylaşmıyoruz? Belki de Aziz Yükseliş Şifresini daha da geliştirebiliriz!" dedi.
Karşı tarafın sözlerindeki güveni hisseden Zhang Xuan, "Ah? Mu shi'nin ne anladığını öğrenebilir miyim?" diye sormaktan kendini alamadı.
"Yedi zhenqi ipini bir düğüm oluşturmak için kullanmanın yanlış olduğunu düşünüyorum... Ancak, onu mükemmelleştirmek için kaç ipe ihtiyaç olduğunu henüz çıkaramadım..." Kısa süre sonra, Mu shi'nin kuklası sahip olduğu kavrayışları hızla ortaya koydu.
Öte yandan, karşı tarafın anladığını duyan Zhang Xuan, başını sallamaktan kendini alamadı.
Karşı tarafın kavrayışının, teknikteki kalan üç hatayı düzeltmek için kendisine ilham verebileceğini düşünmüştü ama sanki beklentilerini çok yüksek tutuyordu...
Karşı tarafın tekniğe ilişkin anlayışı henüz yüzeysel bir seviyedeydi, onun yeni çıkardığı Aziz Yükseliş Şifresi'yle örtüşmekten çok uzaktı.
"Peki ya sen? Ne anladın? Neden benimle paylaşmıyorsun ki birlikte analiz edebilelim? Sen benden daha yetenekli olabilirsin ama zeka açısından kimseye yenilmeyeceğime eminim!" Mu shi'nin kuklası kendinden emin bir şekilde kıkırdadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasiLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...