"Katlanmış uzaylar aynı düzenler gibidirler, biri kapıyı bulabildiği sürece, kolayca çıkabilir." Luo Ruoxin konuştu.
"Kapı mı?" Zhang Xuan çevreye bakındı.
İçinde bulundukları alan çok büyük değildi ve yalnızca birkaç yüz metreydi. Bunun ötesindeki her şey bir tür uzaysal bariyer tarafından mühürlenmiş gibiydi; geçmek için ne kadar uğraşsa bile sınırın ötesine adım atamıyordu.
"Görünüşe göre çıkış buralarda bir yerde olmalı..."
Uzaysal bariyeri geçmesi imkansız olduğuna göre, çıkış hareket alanı içinde bir yerlerde olmalıydı.
İç görü gözünü aktifleştirdi ve çevreyi dikkatle incelemeye başladı. Başlangıçta hiçbir şey bulamadı, ancak sonrasında aklına bir düşünce geldi ve hemen ilk geldiği noktaya döndü, bir süre dikkatle inceledikten sonra sonunda bir ipucu buldu.
Bir yöne doğru yürüdü ve hafif bir adımla, bu katlanmış uzaya girmesini sağlayan taş platformun aynısını yavaşça ortaya çıktı.
"Çıkış bu olmalı. Üzerine çıkarak buradan gidebiliriz." Luo Ruoxin gülümseyerek öne çıktı ve taş platforma adım attı. Hafif bir ışık patlamasıyla, gözden kayboldu.
"Bekle bir dakika..."
Karşı tarafın en ufak tereddüt göstermeden harekete geçmesini beklemeyen Zhang Xuan'in kalbi tekledi.
Aziz Yükseliş Platformunun yok edildiği düşünülürse, dışarıdaki usta hocalar ellerinde oraklarla ayaklanmış, bu karmaşanın suçlusunu avlamaya çalışıyor olmalılardı. Eğer çıkacak olursa, öldüresiye dövülmez miydi?
Ancak Luo Ruoxin çoktan çıktığına göre, onu zor durumda bırakamazdı. Karşısına gelecek ne olursa olsun yüzleşmeye karar veren Zhang Xuan de taş platformun üzerine çıktı.
Hu!
Manzara parlak bir ışık patlamasıyla değişti. Karşısında mavi gökyüzü ve parlak bulutlar belirdi ve hafif bir esinti altında, az ötede genç bir kız duruyordu.
"Hmm?" Zhang Xuan bu yabancı çevreye bakınca şaşırmıştı, "Neredeyiz?"
Durduğu yerden Aziz Yükseliş Platformunu hiçbir yerde göremiyordu. Görünüşe göre aynı yerde değillerdi.
"Ben de emin değilim. Tahminim, Usta Kong Aziz Yükseliş Platformunun yıkımının testi çözen kişiye büyük sorun getireceğini biliyordu, bu nedenle çıkışı başka bir yere açtı." Luo Ruoxin düşünceli bir ifadeyle yorumladı.
"Anlıyorum, bu iyi oldu..." Acınası bir şekilde linç edilmekten kurtulan Zhang Xuan rahat bir nefes verdi.
Bu noktada çoktan Usta Kong'un onayını almış kişi olarak, Aziz Yükseliş Platformunun yıkılışına sebep olmuş olsa da diğer usta hocaların kendisine hiçbir şey yapamayacaklarını fark etmişti. Asıl sorun tepe yüzündeki katlanmış uzay ve Usta Kong'un el yazmasıydı. Eğer insanlar elinde böyle değerli bir hazine bulunduğunu öğrenecek olurlarsa, açgözlülükle peşine düşebilirlerdi.
Usta hocalar doğruluk ve ahlakları için saygı görürlerdi, ancak Usta Hoca Köşkü kadar büyük bir organizasyonun tüm üyelerinin karakterini doğru şekilde değerlendirmesi imkansızdı. Hiç şüphesiz, açgözlülüklerine yenik düşerek peşine düşen birkaç kişi olurdu.
Lanet bir parşömen yüzünden her gün saldırıya uğramak istemiyordu.
Çevreyi bir kez daha kontrol edip, Aziz Yükseliş Platformundan güvenli uzaklıkta olduklarına emin olduktan sonra, Zhang Xuan sonunda rahatlayabildi. Hongyuan Usta Hoca Akademisine geri dönmek için Yüce Morkanat Canavarını çağırdı ve beklediği sırada, aklına bir fikir geliverdi.
Bileğini çevirince, elinde futbol topu büyüklüğünde bir yuva belirdi.
Sonsuz Karınca Kovan Kraliçesi yuvadan çıktı, "Efendi!"
"Burada bir katlanmış uzay var. Onu yuvana alabilir misin?" Zhang Xuan sordu.
Sonsuz Karınca Kovanının içi uçtan uca yalnızca üç metreydi ve tek bir Bizans Helios Canavarı içeriyi tamamen dolduruyordu. Zhang Xuan uzun süredir kovanın içindeki alanı büyütmenin bir yolunu arıyordu.
Karşısında şu anda on binlerce metre karelik bir katlanmış uzay vardı. Eğer iki uzaysal eseri birleştirmenin bir yolu varsa, canını sıkan birinin icabına bakmak için istediği anda bir ruh canavarı ordusu çağırabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...