Çok uzun bir sessizlik anından sonra, kalabalığın arasından birisi, "Bekle! Tebriklerinde Zhang shi'ye 'Usta' diye hitap ettiklerini fark ettin mi?" diye bağırdı.
Hediyelerin şokuyla bunalmış olan hiçbiri bunu gerçekten fark etmemişti. Ancak, şimdi olanları sindirmeleri için biraz zaman verildiğinde, bir anda farkına vardılar.
"Evet! 'Üstad'a tebrikler' dediler!"
"Zhang shi'ye efendileri diyebilmeleri için tek bir olasılık olabilir... onlar onun evcilleştirilmiş hayvanlarıdır!"
"Bekle, bu Zhang shi'nin... Bulut Sisli Sırtı'nın tüm krallarını evcilleştirmeyi başardığı anlamına gelmiyor mu? Bu yüzden mi inlerini temizleyip açılış töreninde ona sunmak üzere bu hediyeleri hazırladılar?"
Sanki durgun bir göle atılan bir taş gibi, kalabalığın arasında hızla bir hareketlilik yayıldı.
Usta Öğretmen Akademisi öğrencileri olarak hiçbiri aptal değildi. Karşılarındaki durumu anlamaları sadece kısa bir an sürdü.
Şaşkın bakışlar hızla sahnede duran sakin, yirmili yaşlardaki genç adama yöneldi ve kalabalık sanki akıllarını kaçıracakmış gibi hissetti.
Bu özellikle Beast Tamer Okulu öğrencileri için geçerliydi. Karşılarındaki durum onları tamamen çılgına çevirmişti.
Tek bir ruh canavarını evcilleştirmek için, diğer tarafa her türlü hazineyi ve lezzeti sunup, canavara yaltaklanmak için onurlarını bir kenara bırakarak, sanki atalarını memnun etmeye çalışıyormuş gibi, yıllarca harcamaları gerekirdi...
Oysa sahnedeki genç adam sadece Bizans Helios Canavarı'nı değil, Bulut Sisleri Sırtı'nın krallarını da evcilleştirmişti...
Bundan daha abartılı bir şey olabilir mi?
Karşılarındaki durum karşısında şaşkına dönmüşken, havada ve yerde bulunan düzinelerce ruh canavarı aniden sahnedeki genç adama doğru eğildiler ve hep bir ağızdan uludular.
"Kükreme kükreme kükreme kükreme..."
"Bu Antik Hayvan Dili!" diye bağırdı kalabalığın içindeki yaşlı hayvan terbiyecilerinden biri.
Başka biri aceleyle sordu, "Antik Hayvan Dili mi? Ne diyorlar?"
Antik Canavar Dilini öğrenmek son derece zordu ve Usta Öğretmen Akademisi'ndeki usta öğretmenler arasında bile onu anlayabilen çok az kişi vardı.
"Sadece daha basit kelimelerin bazılarını anlayabiliyorum..."
Yaşlı hayvan terbiyecisi, "Sanki şöyle diyorlar... Usta Öğretmen Akademisi'nin müdürü olduğu için Usta'yı tebrik ediyorum..." demeden önce bir an tereddüt etti.
"Efendim? Durun, olamaz... bu ruh canavarları da Zhang Shi tarafından evcilleştirilmiş olamaz mı? Hepsi onun evcilleştirilmiş canavarları mı?"
"Öyle görünüyor..."
"Bulut Sisleri Sırtı'nın krallarını evcilleştirirken, diğer ruh canavarlarını da evcilleştirdi mi?"
"Grup lideri -durun bakalım, şimdi Müdür Zhang olmalı- yoluna çıkan her şeyi harap ediyor..."
Kalabalığın göz kapakları bir kez daha kontrolsüzce seğirmeye başladı.
Daha az önce durumu yeterince abarttıklarını düşündükleri sırada, işte böyle bir sahneyle karşı karşıya kalmışlardı...
Müdür Zhang, siz sadece 4 yıldızlı bir usta öğretmen misiniz, yoksa gizli bir Kong Shi değil misiniz?
Aslında Kong Shi'nin bile gençliğinde tek nefeste binlerce ruh canavarını ve aziz canavarını evcilleştirebildiğine dair bir kaydı yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...