Kapılar kapanınca, Lu Feng, Zhang Xuan'e öldürme arzusu taşıyan bir bakış attı. "Zhang Xuan, kimliğin açığa çıktı. Eğer suçunu kabul edersen, seni bağışlamayı düşünebiliriz. Aksi halde... yalnızca öldürülmeyeceksin, seninle ilişkisi olanlar da etkilenecekler!"
Zhang Xuan, Lu Feng'in sözlerine şaşırmış gibi kaşlarını çattı. "Kimliğim açığa mı çıktı?"
"Hala bilmiyor numarası mı yapıyorsun? Dong Xin, anlat ona!" Lu Feng soğuk bir tavırla sırıtırken, Dong Xin'e öne çıkmasını işaret etti.
"Emredersiniz!" Dong Xin başıyla onayladı. "Zhang Xuan, Kıdemli Bizans Helios'u hapsetmek için bir düzen kullandığını kendi gözlerimle gördüm, karşı taraf düzenden kaçtıktan sonra, yirmi dünya dışı iblis hizmetkarına onu dövdürttün..."
"Kendi gözlerinle mi gördün?" Zhang Xuan bir an için hayrete düştü.
On gün önce, Bizans Helios Canavarına bir ders verirken, karşı taraf düzen çok zayıf olduğu için kaçmayı başarmıştı... Yoksa bu kız o sırada malikanesinde mi saklanıyordu?
Görünüşe göre Kral Huai'nin malikane için hazırladığı düzen o kadar da güvenilir değildi. Geri döndüğünde onları elden geçirmeliydi. Aksi halde, başkaları canları istediğinde malikanesine girip, çıkabilirse, bu sorun yaratabilirdi.
"Bu doğru, bir usta hoca olarak adım üzerine yemin ederim ki hizmetkarlarının Kıdemli Bizans Helios'a saldırdıklarını gördüm. Başından sonuna kadar yalnızca üç cümle ettin, ilki 'Kaçmaya mı çalışıyorsun? Acımasız, hakla onu!'ydu, ardından 'Geri kalanınız, yakalayın onu! Öldürene kadar dövün!' dedin ve son cümlen, Kıdemli Bizans Helios sonunda bayıldığında, "Tekrar bayıldı...' oldu... Söylediklerimde bir yanlış var mı?" Dong Xin sordu.
O gün gördüklerini asla unutamazdı. Karşısındaki genç adamın acımasız tavırları zihnine kazınmıştı.
"İyi bir hafızan var..." Karşı tarafın o gün yaşananları kusursuz şekilde anlatabildiğini gören Zhang Xuan garip bir ifadeyle kafasını kaşıdı.
O zaman Bizans Helios Canavarının gerçek kimliğini bilmediğinden, onun Dünya Dışı Şeytani Kabileye hizmet ettiğini düşünüyordu. Doğal olarak, ona merhamet gösteremezdi.
"Bunu kabul mu etti?"
Zhang Xuan'in meseleyi inkar etmediği gören herkes şaşkına dönmüştü. Eğer gerçekten de Dünya Dışı İblislere Kıdemli Bizans Helios'u dövmelerini emrettiyse...
Gerçekten de Dünya Dışı Şeytani Kabileden miydi?
Duyduklarına inanamayan Okul Müdürü Mo ayağa fırlayıp, telaşla sordu, "Usta Zhang, gerçekten Kıdemli Bizans Helios'a saldırdın mı?"
Kıdemli Bizans Helios'un kaybolduğunu ve kalan izlerden ondan fazla Dünya Dışı İblis tarafından kaçırıldığını ilk fark eden kendisi olmuştu. Usta Hoca Akademisi adamlarını onu bulmaya gönderili on beş gün olmuştu ancak ortada hala hiç iz yoktu.
Pek çok ihtimali düşünmüştü, ancak işin arkasından Zhang Xuan'in çıkacağını asla hayal edemezdi!
"Ben... daha önce adamlarıma onu dövmelerini emrettim." Zhang Xuan itiraf etti.
"Kabul etmen güzel!"
Zhang Xuan'in meseleyi itiraf ettiğini gören Lu Feng, işlerin bu kadar yolunda gitmesini beklemediğinden bir anlığına şaşırmıştı, ancak sonrasında gözlerinden keskin bir parıltı geçti. Aceleyle arkasını dönüp, erdemli bir tavırla konuştu, "Usta Mu ve Kıdemli Altın Orijin Kazanı, Zhang Xuan çoktan bir Dünya Dışı İblis olduğunu itiraf etti. İnsanlığa zarar verememesi için onu bir an önce öldürmelisiniz!"
Usta Mu çatış kaşlarla Zhang Xuan'e döndü ve otoriter bir tavırla sorguladı, "Zhang Xuan, kendini savunmak için söyleyeceğin başka bir şey var mı?"
Eğer Zhang Xuan gerçekten bir Dünya Dışı İblis çıkarsa, karşı tarafın Usta Luo'yla yakın bir ilişkisi olsa da, bir usta hoca olarak sorumluluklarını yerine getirmeli ve karşı tarafı öldürmeliydi.
Lu Feng'in büyük bir hevesle böyle büyük bir suçu üzerine attığını gören Zhang Xuan gözlerini devirdi. "Durun biraz, ne zaman bir Dünya Dışı İblis olduğumu kabul ettim?"
"Ne oldu? Şimdi inkar etmeye mi başlayacaksın? Tüm kötüler sonunda adalete hesap verir; kendini ne kadar savunursan savun, bundan kurtulamayacaksın. Çoktan Kıdemli Bizans Helios'a saldırdığını itiraf ettiğine, bir Dünya Dışı İblis değilsen, başka ne olabilirsin?" Lu Feng sırıttı.
"Adamlarıma Bizans Helios Canavarını dövmelerini emrettim, ancak bu nasıl bir Dünya Dışı İblis olduğumu kanıtlıyor?" Zhang Xuan kafasını salladı.
"Bu akademide Kıdemli Bizans Helios Canavarının eski müdürün evcil canavarı olmadığı bilmeyen hiç kimse yok. Ona saldırmak tüm Usta Hoca Akademimize saldırmak ve biz usta hocalar hakaret etmek demektir..." Lu Feng otoriter bir sesle bağırdı.
"Usta Hoca Akademisine ve usta hocalara hakaret etmek mi? Hayal gücün gerçekten canlıymış..." Zhang Xuan çaresizce omuz silkti. "Eğer gerçekten böyle düşünüyorsan, söyleyebileceğim hiçbir şey yok... Tek yapabileceğim durumu Bizans Helios Canavarına açıklatmak!"
Bu sözleri söyleyen Zhang Xuan bileğini çevirdi ve odada futbol topu büyüklüğündeki Sonsuz Karınca Kovanı belirdi. Yuva bir an sallandıktan sonra, Bizans Helios Canavarının devasa figürü ortaya çıktı.
"Bu Kıdemli Bizans Helios!"
"Kıdemli Bizans Helios hiç yaralanmamış mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasíaLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...