Tekmeyle Sakatlama

38 8 0
                                    

Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'nden toplam yirmi tane 1. Sınıf adayı vardı ve Zhu Xi bunların arasında yirminci sırada yer alıyordu. Başka bir deyişle, Hongyuan'ın en zayıf adayıydı.

Daha da açık olmak gerekirse, Dört Büyük Üstat Öğretmen Akademisi'nin 1. Sınıf-Sınıf adayları güçlerine göre sıralansa, o sekseninci sırada yer alırdı.

Luoqing'in 1. Sınıf iç eleme şampiyonu bile kılıçla uçurulmuştu, Zhu Xi gibi zayıf birinin Chen Zhu'ya meydan okuması pratikte intihar değil miydi?

Herkes ona aptalmış gibi bakmaktan kendini alamadı. Hatta birkaçı gözlerini kapatmaktan kendini alamadı, çok yakında ortaya çıkacak iğrenç manzarayı görmek istemedi.

"Unut gitsin, er ya da geç yukarı çıkmak zorunda kalacağım. Şimdi mi yoksa sonra mı kaybedeceğim sadece bir soru." Zhu Xi, sesinde bir umutsuzlukla hafifçe kıkırdayarak, hiç tereddüt etmeden düello platformuna atladı.

Aslında, güç gösterisinden, onun bu gücüyle bir dövüş ustası olmasının imkânsız olduğunu biliyordu.

Ama kaybetse bile, hiç kimsenin Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'ni korkakların ini olarak düşünmesine izin veremezdi!

"İlginç. Diğerlerinden daha fazla cesareti olan birinin daha zayıf olacağını düşünmek. Pekala! Sadece benden bir hamleye karşı koymaya çalış, olmaz mı?" Chen Zhu dudaklarını yalayarak soğukça sırıttı. Zhenqi'sini sürerek kılıcını şaklattı ve hava kılıcının aşırı basıncı altında yüksek sesle inledi.

"Ben de bir hamleye dayanabileceğimi umuyorum," diye mırıldandı Zhu Xi derin bir nefes almadan önce.

Bileğini şıklatarak, Müdür Zhang'ın daha önce kendisine aktardığı bilgileri hatırlamaya çalışırken bir mızrak çıkardı.

Daha önce Xu Tai ve Zhu Jian arasındaki düelloya dikkat etmişti ve Zhu Jian'ın Müdür Zhang'ın onlara öğrettiği teknikleri kullandığı anlaşılıyordu. En kötü olası durum başarısızlık olduğu için, bir inanç sıçraması yapıp denemek istiyordu.

"Başlamak!"

Düello başlar başlamaz Zhu Xi gözlerini kocaman açtı ve mızrağını büyük bir ivmeyle aniden ileri doğru fırlattı.

Müdür Zhang, bir mızrağın en büyük avantajının menzilinde yattığını söylemiştir. Daha kısa bir silaha karşı, kişi bu avantajı tam olarak kullanmalıdır. Bir inç daha kısa, bir inç daha riskli. 1 Diğer tarafın kılıcı inanılmaz bir güce sahip olsa da, menzili yetersizdir. Bunu rakibimi çekmek ve gardını düşürmesini sağlamak için kullanabilirim. Müdürlerinin sözleri zihninde yankılanırken, Zhu Xi mızrağını öfkeyle ileri doğru itti ve arkasında art görüntüler yarattı.

"Hıh!" Öte yandan, Zhu Xi'nin saldırısını gören Chen Zhu soğuk bir şekilde alay etti.

Kılıcını savurarak, öfkeli bir kılıç qi patlaması önündeki havayı ikiye böldü ve önündeki mızrağa çarptı.

Şimdi zamanı! Diğer tarafın karşı önleminin Müdür Zhang'ın analiz ettiğiyle aynı olduğunu gören Zhu Xi'nin gözleri parladı ve mızrağını ileri doğru itmeye devam etti. Aynı anda, diğer tarafın kasıklarına tekme atmak için bacağını kaldırdı.

Gerçek vuruşlar her zaman dövüşteki aldatmacaların ortasında sabitlenmelidir. Mızrağın öfkeli hücumu, Zhu Xi'nin silahının uzunluğundan kaynaklanan avantajdan tam olarak yararlanmayı amaçladığı izlenimini veriyordu, ancak gerçek tehdit aslında bunun altında gizliydi-bacağı.

Müdür Zhang bir keresinde onlara bir yetiştiricinin belirli hareketleri yaparken ortaya çıkarma eğiliminde olduğu çeşitli yaygın kusurları açıklamıştı. Chen Zhu'nun elindeki kılıcın sahip olduğu öfkeli kudreti göz önüne alındığında, diğer tarafın tüm gücünü üst vücuduna odakladığı açıktı. Doğal olarak, bu alt vücudunun açık olduğu anlamına geliyordu!

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin