Altın Orijin Kazanı gerçek bir Aziz eserdi ve Usta Hoca Akademisinin koruyucu eseriydi. Son derece gururlu bir varlıktı, öyle ki önceki müdürler gerekli durumlarda onu harekete geçirebilseler bile, hiçbiri onu evcilleştirmeyi başaramamıştı.
Önceki müdür bile, kaybolmadan önce 7 yıldıza ulaşmasına rağmen ona boyun eğdirmeyi başaramamıştı.
Daha da kötüsü, Altın Orijin Kazanı aynı zamanda son derece tembeldi. Zamanını tembel bir şekilde uyuklayarak geçirmeyi severdi, bu nedenle neredeyse hiç kimse onu bir silah üretmek için kullanılmaya ikna edememişti.
Ancak, Zhang Xuan ondan bir hap üretmesini istiyordu... Herkes hayal kırıklığına uğrayacağını düşünüyordu, ancak kim böyle ilahi bir dönüşün onları beklediğini bilebilirdi!
Üstelik, Ding Ding de neydi...
Kafanın dingi!
Sen bir Aziz esersin, Usta Hoca Akademisinin koruyucu eseri... Gururun ve şerefin nerede?
Öte yandan Lu Feng delirecek gibi hissediyordu.
Daha önce Altın Orijin Kazanını toplantıya davet ettiğinde, kazan son derece kibirli davranmış, hatta onu küle çevirmekle tehdit etmişti. Ancak şu anda, karşı tarafın kendisine yardım etmesine izin vermemesinden korkar gibi, ona yaltaklanmaya çalışıyordu...
İkisi de birer insan olmasına rağmen aralarında nasıl bu kadar büyük bir fark olabilirdi?
Altın Orijin Kazanını evcilleştiren Zhang Xuan bakışlarını kalabalığa çevirerek gülümsedi. "Tamamdır!"
Altın Orijin Kazanı bir Aziz eser olsa bile, yine de kusurları vardı. Zhang Xuan Semavi Yolun Kütüphanesini kullanarak onları kolayca bulmuş ve bazılarını hemen düzeltmişti. Güvenilirliğini sağladıktan sonra, karşı tarafa seviyesini yükseltmeye yardım edeceğine dair söz vermişti.
Karşısında böyle cazip bir teklifle, Altın Orijin Kazanının teklife atlaması kaçınılmazdı.
Uzun bir sessizlik anından sonra, Zhao Bingxu başparmağını kaldırarak onu övdü. "İnanılmaz, müdürüm!"
Ondan etkilenmemek imkansızdı. Usta Zhang her seferinde beklentilerini aşmayı başarıyordu. Onun liderliğinde, akademi benzeri görülmemiş yükseklere ulaşabilir, belki de diğer üçünü geçerek Qingyuan İmparatorluğundaki en iyi akademi olabilirdi.
"Efendim, şu herif seni alt etmek için elinden geleni yaptı. Onu senin için küle çevireyim mi?"
Zhang Xuan'e bağlılık yemini ettikten sonra, hemen onun adına da düşünmeye başlamıştı. İnanılmaz vahşet saçan bir aurayla Lu Feng'e acımasız bir bakış atarak, onu bütün olarak yutmakla tehdit etti.
Karşı tarafın efendisini alt etmeye çalışırken nasıl keyif aldığını görmüştü. Efendisi, karşı tarafa bir büyük hoca figürü olarak, küçük öğrencisinin hatasını görmezden gelebilirdi, ancak o, efendisine sadık bir eser olarak aynı şeyi yapamazdı.
Bu sözleri duyan Lu Feng'in yüzü korkuyla soldu. "Kıdemlim..."
Usta Hoca Akademisinin Koruyucu Aziz Eseri olmakla ünlü Altın Orijin Kazanı, konum olarak Usta Hoca Akademisinin bir büyük atasına eşdeğer kabul edilebilirdi. Onu gerçekten küle çevirse bile, bunun Usta Hoca Akademisinin iç meselesi olduğu düşünülürse, Usta Mu bile onun adına konuşacak durumda olmazdı.
"Sen kime kıdemlim diyorsun? Bana büyükbaba de!" Altın Orijin Kazanı soğuk bir tavırla sırıttı.
"Ben..." Ağlamanın eşiğine gelen Lu Feng, çaresiz bir şekilde yardım için Usta Mu'ya döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantastikLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...