Doğuştan Fetal Zehirlenme Hakkında Haberler

46 7 0
                                    

Zhang Xuan, Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'nin 104. müdürüydü, dolayısıyla 103. de doğal olarak bir önceki müdürdü ve aynı zamanda Bizans Helios Canavarı'nın ilk ustasıydı.

Yani hakkında çok şey duyduğu eski müdür!

Bildiği kadarıyla, eski müdür kaybolmadan önce Müdürler Türbesi'ne hiç gitmemişti, peki mezar taşı burada nasıl olabilirdi?

Şaşkınlık içindeki Zhang Xuan daha yakından bakmak için öne doğru yürüdü.

Mezarı, yetiştiriciler için inşa edilen normal mezarlarda olduğu gibi sıradan mavi taştan yapılmıştı ve Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'nin bir müdürünün sahip olması gereken prestijli konumdan hiçbir iz taşımıyordu.

Zhang Xuan etrafına bakınca, kısa sürede bir şeylerin ters gittiğini fark etti. Ellerini mezarın belli bir bölümüne hafifçe koydu ve bir mekanizma vızıldayarak harekete geçti. Ardından yaşlı bir ses duyuldu.

Wu Yangzi'nin yeraltı odasında bıraktığına benzer mekanik bir kayıttı.

"Ben Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'nin 103. müdürüyüm, Zhang Yinqiu. Seferimden Usta Öğretmen Akademisi'ne sağ salim dönmemin zor olacağını biliyordum, bu yüzden kimseye söylemeden bencilce Müdürler Türbesi'ne girdim ve kendi mezarımı inşa ettim, kişisel giysilerimi içine koydum, böylece en azından ölümümden sonra dinlenebileceğim bir yerim olurdu."

(Zhang, Zhang Xuan'dan farklı bir karaktere sahiptir.)

Mekanik kayıttaki ses kayıtsız geliyordu ama Zhang Xuan bu seste derin bir çaresizlik duyabiliyordu.

Bir anlık öfkeyle ölüme koşmak kolaydı ama umutsuzluğa kapıldığın bir duruma kayıtsızca yürümek zordu.

Bir insanın, gideceği yolun kesin felakete gideceğini bilmesine rağmen, kendi ölümüne önceden hazırlanması ne kadar da kötü bir şeydi?

Usta Öğretmen Akademisi'ndeki zamanı boyunca, Zhang Xuan başkalarının ağzından eski müdür hakkında çok şey öğrenmişti. Zhang Xuan, eski müdürün antik bölgenin riskini doğru bir şekilde değerlendirememesi nedeniyle ıssız bir duruma düştüğünü düşünmüştü, ancak şimdiki görünüme göre, yanılmış gibi görünüyordu.

Müdürler Türbesi'ne önceden girip kendisi için bir mezar yaptırmak isteyen yaşlı müdür, seferde hayatını kaybetme olasılığının yüksek olduğunu biliyor olmalı ki, onun ölümüne hazırlıklıydı.

Ses devam etti. "Akademiyi koruma isteğimi geride bırakamamak hayatımın en büyük pişmanlığı! Bunu yapmak istemediğimden değil, üstlenmem gereken görev bundan çok daha önemli. Ruhumun en ufak bir kusura uğramasına izin veremem çünkü bu, görevimin başarısını tehlikeye atacaktır."

Ruhları kesmeye yarayan eser, bir yetiştiricinin ruhunu güvenli bir şekilde kesmesine olanak sağlıyordu; ancak bunun için çok uzun süreli bir beslenme gerekiyordu.

Aksi takdirde insanın ruhunda büyük tahribat meydana gelir.

Sadece Zhang Xuan gibi, Cennetin Yolu Ruh Sanatını geliştirmiş ve sıradan olandan çok daha büyük bir ruha sahip biri bunu kolayca yapabilirdi. Aksi takdirde, 7 yıldızlı bir usta öğretmen bile bunu yapamazdı.

Derin bir iç çekerek ses devam etti. "Burada olmanız, Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'nin müdürü olduğunuz anlamına geliyor. Belki de eski tanıdıklar bile olabiliriz. Umarım Byzantium Helios Canavarı'na nazik davranabilirsiniz. Ona insanlığın refahı için onurlu bir şekilde öldüğümü ve bunu yapmaktan pişman olmadığımı söyleyin, bu yüzden benim için üzülmeyin. Ayrıca, Bulut Sisli Sırtı'nın aziz canavarlarına karşı dikkatli olun."

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin