Dört Büyük Üstat Öğretmen Akademisi'nin açılış törenlerindeki formaliteler de buna benzerdi.
Bu, kibir veya rehavetten kaynaklanmıyor; ancak bilgi aktarma ve kendi Üstat Öğretmen Akademilerini yönetme becerileri, kendi akademilerinin tarihindeki önceki müdürlerle kıyaslandığında bile birinci sınıf sayılabilir.
Oysa, onlar gibi yeteneklere sahip olmalarına rağmen, seleflerinin sadece %45'ini ve %37'sini tanımışlardı. Bu, formalitenin zorluğunu tam olarak yansıtıyordu.
Yirmili yaşların başında olan bir adam bile annesinin karnından itibaren okumaya başlasa ne kadar yetenekli olabilir ki?
Gerçekten onlardan daha yetenekli olabilir miydi ve seleflerinden daha yüksek bir takdir alabilir miydi?
"Geçti mi? Daha çok karşılaştırma için hiçbir temel yok gibi!"
İfadelerini görünce, Wu Ran iki eski arkadaşının aklından geçen düşüncelerden nasıl habersiz olabilirdi? Başını sallamaktan kendini alamadı.
"Karşılaştırma için hiçbir temel yok mu? %50'yi aşan bir tanınma oranı almış olamaz mı?" Shen Pingchao kaşlarını çatarak sordu.
Hayal gücünün sınırlarında bile, bundan daha fazlasını başarabilen birini düşünemiyordu.
Bir Usta Öğretmen Akademisi'nin müdürleri olmak üzere seçilenler, dahiler arasındaki dahilerdi, akademiye birçok yönden büyük katkılarda bulunmuş bireylerdi. İlk olarak, akademiye yeni kaydolmuş bir öğrencinin müdür olması zaten düşünülemezdi. Yine de, o öğrenci gerçekten seleflerinin yarısından fazlasını kazanabilir miydi?
Eğer durum böyle olsaydı, öncekilerin... muhakemeleri çok eksik olmaz mıydı?
"%50'yi mi aşıyor?" Wu Ran başını iki yana salladı.
Wu Ran'ın cevabını fark eden Wo Tianqiong, diğer tarafın konuyu inkar ettiğini düşündü ve büyük bir rahatlama nefesi aldı. "Tam da düşündüğüm gibi, %50'lik bir tanınma oranına bu kadar kolay nasıl ulaşılabilir..."
Ancak Wo Tianqiong sözlerini bitiremeden diğer taraf konuştu. "Sadece bu kadar olsaydı, bu kadar yaygara koparmazdım. Yeni müdürün ulaştığı tanınma oranı... %100!"
"%100 mü?"
İki müdür neredeyse kan fışkırıyordu.
Bizimle dalga mı geçiyorsunuz?
Her bireyin kendine göre düşünceleri ve tercihleri vardı ve herkesi, özellikle de tarih boyunca yüzlerce birinci sınıf dâhiyi memnun etmek kesinlikle imkansızdı!
İşte bu nedenledir ki, yıllar içinde pek çok başarılı müdür ortaya çıkmasına rağmen, %100 tanınma oranına ulaşan bir kişi bile olmamıştır.
Oysa, henüz yirmili yaşlarının başında olan yeni kayıtlı bir öğrenci, aslında kendisinden önceki yüzlerce öğrencinin takdirini mi kazanmıştı?
"İkinizin de buna inanmayacağını biliyorum. Ancak, bu gerçek. Sahtekarlık yok." Wu Ran derin bir iç çekti.
Haberi ilk duyduğunda tepkisi diğer ikisininkiyle aynı olmuştu. Alt çenesi şoktan neredeyse yere düşecekti.
Olay yerinde olayı doğrulayacak yüz binlerce şahidin bulunmaması durumunda, bunun kesinlikle yalan olduğunu düşünecekti!
"Bu konuda bu kadar emin olduğuna göre, şüphe olmamalı." Eski arkadaşının böylesine önemli bir konuda ona yalan söylemeyeceğini bilen Wo Tianqiong, şaşkın bir ifadeyle ona bakmak için döndü. "Öncekileri tören alanına davet ettikten sonra, konuşmamız için sadece üç cümle verildi. Yeni müdür, önceki müdürlerin hepsinin tanınmasını sağlamak için ne söyledi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasiaLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...