"Benim için bu şeyi yapabildiğin sürece, sana Anka Ağacı Özünü vermem imkansız değil."
Jiang Qingqin zihninde bu düşüncelerle öz güvenini geri kazanmıştı.
"Oh?" Karşı tarafın neden bir anda fikir değiştirdiğini merak eden Zhang Xuan dönüp adama baktı.
"Şu anda zither çalarak yalnızca altı turnayı çekebiliyorum. Eğer iki saat içinde Yedi Turnaya Ulaşmaya seviyesine ulaşmama yardım edebilirsen, Anka Ağacı Özünü sana bedavaya verebilirim!" Jiang Qingqin niyetini açık etti.
"Altı turna mı? Yedi Turnaya Ulaşma mı? Onlar da ne?" Bu yabancı terimler Zhang Xuan'i şaşırtmıştı.
Daha önce hiç şeytani çalgıcı kitabına rastlamamıştı ve karşı taraf mesleğe özgü jargonu kullanınca hiçbir şey anlamamıştı.
"Sen... bilmiyor musun?"
Karşı taraf şeytani çalgıcı sınavına girmek istediğini söylediğinden, Okul Müdürü Jiang onun bir şeytani çalgıcı olarak kendisine denk yeteneklere sahip olduğunu düşünmüştü. Ancak, şu anda böyle basit sorular sorduğunu duyunca... Jiang Qingqin görüşünün karardığını hissetti ve neredeyse kan kusacaktı.
Lanet olsun! Bunlar birinin daha çırakken öğrendiği terimler, ancak sen bunları bile bilmiyorsun... Yoksa şeytani çalgıcılık hakkında hiçbir şey bilmiyor olabilir misin?
Senin gibi bir amatör küstah bir şekilde şeytani çalgıcı sınavına gireceğini mi söyledi?
"Hm." Zhang Xuan başıyla onayladı.
"Tamam o halde... Tüm şeytani melodiler arasında, zitherle üretilenler genellikle en büyük saldırı gücüne sahiptirler, bu nedenle çoğu şeytani çalgıcı kendisini zither eğitimine adar. Bu aynı zamanda birinin şeytani çalgıcı olarak yetenek seviyesini ölçme araçlarından biri olmuştur. Birinin zither üzerine anlayışı ne kadar derinse ve çaldığı zither melodisi doğaya ne kadar uyumluysa, o kadar çok ilahi turna müzikle dans etmeye gelir. Normal koşullarda 1 yıldızlı bir şeytani çalgıcı yalnızca tek bir turna çekebilir, 2 yıldızda 2 turna çekilir ve böylece artarak devam eder. Bir şeytani çalgıcının yetenekleri de buna göre göre ölçülür."
Sıkıntısını bastıran Jiang Qingqin bir çırağın bile bilmesi gereken bu temel bilgileri anlattı. "Şu anda 6 yıldızın zirvesinde bir şeytani çalgıcıyım ve dans etmeleri için tek seferde yalnızca altı turna çekebiliyorum. Yediye hala ulaşamadım. Eğer zitherimin yedi ilahi turnayı aynı anda dans ettirebilmesini sağlarsan... Anka Ağaç Özümü sana veririm."
"Aynı anda dans eden yedi ilahi turna mı?" Zhang Xuan kaşlarını çattı.
"Aynen öyle!" Jiang Qingqin başıyla onayladı. Şu anda seviye atlayabilmek için bir uyarana ihtiyacım var. Eğer bunu başarmama yardım edebilirsen, isteğini kabul edeceğim. Aksi halde, senden gitmeni ve bir daha asla gelmemeni istemek zorundayım!"
"Bu..."
Zhang Xuan bakışlarını Jiang Qingqin'e çevirmeden önce bir an düşündü. "Bir başka deyişle, sen zither çalarken yedi ilahi turna aynı anda dans ettiği sürece, isteğimi kabul edeceksin... Bunu doğru kabul edebilir miyim?"
"Aynen öyle!" Jiang Qingqin başıyla onayladı.
"Bu basit! İki saate bile ihtiyacım yok... Yalnızca beş dakika yeterli olur!" Zhang Xuan kendinden emin bir tavırla gülümsedi.
Hala karşı tarafın nasıl zahmetli bir görev vereceğini düşünüyordu, yalnızca bunu isteyeceğini kim bilebilirdi.
Bana güven, bu meseleyi dakikalar içinde çözeceğim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantastikLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...