Seçim Süreci

46 9 0
                                    

Aziz canavar devasaydı, bir düzine metreden uzundu. Koyu mavi bir gövdesi vardı ve bu, alev alev alev yanan alevleri kullanan ateş kırmızısı kanatlarıyla tezat oluşturuyordu. Aziz canavar gelmeden önce bile, eğitim alanındaki kalabalık ondan yayılan inanılmaz bir sıcaklığı hissedebiliyordu.

Aziz canavarın üzerinde duran bir düzine kadar adam vardı, ama sanki oldukları yere çakılmışlar gibi, aziz canavarın hareketlerine rağmen duruşları en ufak bir şekilde değişmedi.

"Sıcaklık o kadar uzak bir mesafeden bile canlı bir şekilde hissedilebiliyor... kim o kutsal canavara binebilir?"

Birçok üstat hoca, karşılarındaki manzara karşısında şaşkınlığa düşmüştü.

Durdukları yerden bile sıcaklık dayanılmaz geliyordu. Eğer gerçekten aziz canavarın sırtına otursalardı, anında kurutulmuş ete dönüşmezler miydi?

"Ayrıca... o aziz canavarın üstünde hiç yer olmadığını fark ettiniz mi?" diye bağırdı kalabalığın arasından biri.

İşte o zaman herkes, kutsal canavarın sırtının, yolcuların uçuştan kaynaklanan rüzgardan korunup konforlu bir şekilde seyahat edebilmeleri için, ulaşım amaçlı bağlanacak normal boşluğa sahip olmadığını fark etti.

Oda olmadan, bu, kişinin aziz canavarın sırtındaki alevlerden herhangi bir destek veya koruma olmadan ayakta durması gerektiği anlamına geliyordu. Kısa bir yolculuk için hala katlanılabilir olabilirdi, ancak uzun bir yolculuk için işkenceden başka bir şey olmazdı. Daha zayıf bir gelişime veya zihne sahip olanlar, kendilerini kesinlikle bu çile altında çökerken bulurlardı.

"Bu, Savaş Ustası Salonu'nun üyelerini sertleştirmek için kullandığı bir yöntemdir. Seyahat ederken bile eğitimlerine devam etmeleri beklenir," diye mırıldandı Wo Tianqiong.

"Gerçekten de. Savaş Ustası Salonu üyelerine karşı son derece katıdır, onları mümkün olan her fırsatta xiulian uygulamaya zorlar, en ufak bir tembellik göstermelerine izin vermez. Onlar için, yolculuk bile bir xiulian uygulama biçimi olarak kullanılabilir," dedi Shen Pingchao.

Uzun yıllar Usta Öğretmen Akademileri müdürlüğü yaptıktan sonra, birçok kez Savaş Ustası Salonu ile temas kurmuşlardı ve bu sayede savaş ustalarının alışkanlıkları ve davranışları hakkında bir fikir edinme fırsatı bulmuşlardı.

Savaş Ustası Salonu üyelerinin bu kadar güçlü olabilmeleri, eğitimdeki ısrarları sayesinde mümkün olmuştur.

"Yanılmıyorsam, bu, İlahi Anka'nın kan soyuna sahip olduğu bilinen Aziz alemi 3-dan Cehennem Ankası Aziz Canavarı'dır. Sırtındaki alevlerin sıcaklığı, toprak alevleriyle aynıdır ve kişi alevlerin sıcaklığına uzun süre dayanabilirse, kişinin fiziksel bedeni önemli ölçüde güçlenecek ve kişinin zhenqi'sinin saflığı da daha da rafine edilecektir," diye belirtti Wu Ran.

Savaş Ustası Salonu üyelerinin sadece üstün yeteneklere sahip olmaları yeterli değildi; daha da önemlisi, her şeylerini eğitimlerine adayabilmeleri gerekiyordu!

Zhang Xuan bütün bunlara bakınca başını sallayarak onaylamaktan kendini alamadı.

Yetenek, insana diğerlerinden bir adım önde başlama fırsatı verir, ancak eğer biri sıkı çalışmaya istekli değilse, asla sona ulaşamaz.

Örneğin onu ele alalım, uyguladığı yetiştirme tekniği Cennetin Yolu İlahi Sanatı olmasına ve diğer yetiştiricilere göre ona büyük bir avantaj sağlamasına rağmen, yetiştiriciliğinde asla gevşemesine izin vermedi. Yapması gerektiğini bildiği her şeyi, tüm çabasıyla başaracaktı ve en ufak bir hatanın oluşmasına izin vermeyecekti.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin