"Bu..." Mu shi'nin kuklası daha yakından bakmak için hızla öne atıldı.
Karşı tarafın zhenqi küresi çok büyük değildi ama gökkuşağını andıran, binbir renk tonuyla hafif bir parıltı taşıyordu ve insanın bakışlarını üzerinde sabitliyordu.
Üç yüzden fazla zhenqi teli, katman katman, benzersiz bir yapıda birbirine dolanmıştı. O kadar mükemmeldi ki eleştirecek en ufak bir hata bile bulamıyordu.
O zamanlar, ilk şifreyi oluşturmayı başarabilmek için her bir telin birbirinden ne kadar uzak olması gerektiğini tam olarak belirlemek amacıyla neredeyse yüz yıllık bir çalışma, titizlik ve deney gerektirmişti.
Öte yandan, diğer taraf kitabı eline alalı sadece on dakika olmuştu ve o, sayfalarını bile hiç açmamıştı. Yine de, bir şekilde, kendi... Nasıl?
Bu anda Mu shi'nin kuklası, Aziz Yükseliş Şifresi'ni incelemek için harcadığı yüz yılın boşa gittiğini hissetmekten kendini alamadı...
Hala şoktayken, karşısındaki genç adam parmaklarını şıklatmaya devam etti ve aniden önünde devasa bir zhenqi teli duvarı belirdi ve görüşünü gizledi. Odada hafif bir vızıltı sesi yankılandı ve çok geçmeden, düzinelerce zhenqi küresi gözlerinin önünde yüzüyordu.
Uzun uzun!
Bir sonraki anda, genç adam aniden ellerini birbirine kenetledi ve sağır edici bir patlama sesi duyuldu. Düzinelerce zhenqi küresi bir araya gelerek bir longan büyüklüğünde bir küre oluşturdu.
"Bu da mı işe yarıyor?" Mu shi'nin kuklası sanki delirecekmiş gibi yutkundu.
Her bir deşifre edicinin içinde bulunan enerji, minyatür bir bomba olarak kabul edilebilecek kadar büyüktü. Bu nedenle, bunları bir araya getirirken son derece dikkatli olmak zorunluydu, aksi takdirde en ufak bir dokunuş yıkıcı sonuçlara yol açabilirdi. O zamanlar, sadece iki deşifre ediciyi bir araya getirmek için beş yıl harcamıştı, mesafeye ve güce dikkat ediyordu, hata yapacağından korkuyordu.
Öte yandan, bu genç adam aslında sadece ellerini kavuşturmuştu ve düzinelerce deşifre edici hiçbir sorun olmadan birbirine karışmıştı... Bunu başarabilmek için karşısındaki genç adamın zhenqi hakkında ne kadar derin bir anlayışa ve kontrole sahip olması gerekiyordu?
Genç adamın, çok emek ve zaman harcayarak başardığı işleri ne kadar kolay başardığını görünce, sahte bir Aziz Yükseliş Şifresi Çözücü geliştirdiğini düşünmeden edemedi!
Zhang Xuan, longan büyüklüğündeki zhenqi küresini oluşturduktan sonra kaşlarını çatarak sordu, "Bu şekilde mi çalışıyor? Gerçekten zor görünmüyor... Bunun için nasıl birkaç yüzyıl harcadın?"
Zhenqi'yi yoğunlaştırmanın ve düzenlemenin bu kadar basit bir yöntemi olmasına rağmen, Usta Öğretmen Akademisi'nin kurucusu aslında bunun üzerinde birkaç yüz yıl mı harcamıştı? Bu gerçek miydi?
Yeteneği çok kötü değil miydi?
"Öhö öhö! Bu... önemli değil!" Dudakları seğiren Mu shi'nin kuklası aceleyle başını salladı.
Gurur duyduğu ve başkalarının hayranlık duyduğu yetenek ve kabiliyet, bu genç adamdan önce hiç bahsedilmeye değmezmiş gibi hissediyordu. Bu deneyim onu öylesine travmatize etmişti ki, hala başkalarının önünde yetenekleri ve kabiliyetleriyle övünebiliyordu, ancak bu genç adamdan önce, hiç bahsedilmeye değmezmiş gibi hissediyordu. Öyle güçlü bir yenilgi hissiyatı hissetti ki, artık konuşacak cesareti bulamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...