Nankör

33 9 0
                                    

"Seni mi çağırdılar?"

Kendilerini sorguya çekecek olan Altınyaprak Kralı'na bakan usta öğretmenlerin ağızları kontrolsüzce seğirmeye başladı.

Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'nin yeni müdürü ile sizi dünyada çağıran Lu Feng arasındaki anlaşmazlıktan bahsediyorduk?

Bu kadar narsistik olmayı bırakabilir misin?

Lu Feng'in gözleri de etrafta gezinmeye başladı.

O çirkin suratınla seni kim arar ki?

Tam konuşacakken, uzun boylu ve çirkin adam yanına geldi ve "Ben de size nasıl anlatacağımı düşünüyordum ama beni tanıdığınız için sanırım artık gerek kalmadı." dedi.

Usta hocaların yanına yaklaşan çirkin adam, ellerini öne doğru uzatarak onları bağlayan zincirleri çözdü.

"Ne yapıyorsun?" Herkes şaşkınlıkla sıçradı, diğer tarafın yaptıkları karşısında tedirgin oldular.

Açıklamak?

Tanındı mı?

Kafanı tanıdım! Bizler erdemli usta öğretmenleriz! Daha önce hiçbir Öteki Dünya Şeytanıyla temas kurmadık, bu yüzden bizimle samimi davranma! Seni kim tanıyor?

Gerçek kimliğini açıkça bilmesine rağmen, usta öğretmenlerinin etrafında temkinli davrandığını gören Öteki Dünya Şeytanı, şaşkınlıkla kafasını kaşıdı.

"Ne yapıyorum? Zincirlerini çözmezsem nasıl gideceksin?"

Doğal olarak, Öteki Dünya Şeytanı kılık değiştirmiş Zhang Xuan'dı.

İçeri girmeden önce birinin adını seslendiğini duyduğunda, biraz şaşkın hissetmekten kendini alamadı. Bu yüzden, kapıyı iterek açtı ve konuşan kişinin Lu Feng olduğunu fark ettiğinde, ne olduğunu hemen anladı.

Karşı taraf onu tanımış olacak ki, şu anda onun yerine diğerlerine açıklama yapıyordu.

Yoksa böylesine çaresiz bir durumda onun adını neden ansınlar ki?

Lu Feng'in onu nasıl tanıyabildiğini anlayamasa da, bu onun lehine işledi. Açıklamak için zamanı yoktu ve bunu nasıl yapacağını da bilmiyordu!

"Ayrılmak mı? Ne demek istiyorsun?"

"Eğer bizi öldürmek istiyorsanız, öyle olsun! Bu tuzağa düşecek kadar aptal olacağımızı düşünmeyin bile!"

"Defol git, senin gibiler bizim zincirlerimize dokunmaya layık değil!"

"Yeraltı Galerisi'ne ölümün sonunda başımıza geleceğini bilerek geldik. Böyle ucuz oyunlarla bizi kazanabileceğinizi düşünmeyin bile!"

Öteki Dünya Şeytanı'nın onları serbest bırakmaya çalıştığını gören grup soğuk bir şekilde homurdandı.

Uygunsuz eylemler yalnızca hain niyetlerin dış görünüşün altında saklı olduğu anlamına gelebilirdi. Sadece diğer tarafın utanmaz yüzünden, onun iyi bir insan olmadığından emindiler.

Böyle önemsiz hareketlerle onları satın almaya çalışmak, karşı tarafın usta öğretmenlerin onurunu küçümsemesi biraz fazla değil miydi?

Karşısındaki grubun inanmaz bakışları ve ona sanki bir kötü adammış gibi davranmaları karşısında Zhang Xuan endişeyle haykırdı: "Seni kurtarmak için buradayım!"

Az önce benim için konuşmuyor muydun? Şimdi neden hepiniz beni küçümsüyorsunuz?

"Bizi kurtarabilir misin? Senin gibi Öteki Dünyadan Bir İblis Kralı bizi kurtaracak kadar nazik olur mu?"

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin