"Bildiğim kadarıyla bu gizli sanat aslında kişinin yaralarını tedavi etmiyor. Bunun yerine kişinin vücudunun potansiyelini tetiklemeyi, yaralanmaları bastırarak kişinin dövüş yeteneğini geçici olarak zirveye çıkarmayı hedefliyor. Bu bir acil durum manevrası. Biz dövüş ustalarının bunu yalnızca savaş alanında çaresiz koşullar altında kullandığımızı biliyoruz," diye yanıtladı Wu Xu.
Zhang Xuan'ın tahmin ettiği gibi onlar savaş ustalarıydı. Usta Öğretmen Köşkü'nün savaşçıları olarak sık sık ölümcül savaşlarla yüzleşmek zorunda kalmaları kaçınılmazdı.
Savaş alanında savaşma yeteneğini kaybetmek kişinin ölüme sadece birkaç dakika uzakta olduğu anlamına geliyordu.
Bu nedenle, Savaş Ustası Salonu'nun yaşlılarından biri olan Hu Po, kişinin yaralarını iyileştirmeyi değil, kişinin yaralarını görmezden gelip savaşmaya devam etme yeteneğini vermek için vücutta kullanılan potansiyeli tetiklemeyi amaçlayan öyle gizli bir sanat yarattı ki.
Bu gizli sanat birçok savaş ustasını çaresiz durumlardan kurtarmayı başarmıştı.
Kızıl Ateş Böceği Meyvesini daha erken elde etme hevesiyle bu gizli sanatı da kullanmaya başlamıştı.
"Haklısın. Peki bu gizli sanatın kusurunu biliyor musun?" Lu Cheng sordu.
Wu Xu başını salladı. "Kusur şu ki... Etkiler biter bitmez kişinin yaralanmaları daha da kötüleşecek."
"Doğru, kişinin yaraları daha da kötüleşecek ve kişinin yetişiminin de düşme ihtimali var..." dedi Lu Cheng sertçe. "Zhang shi içinde bulunduğum durumu biliyor gibi görünüyordu, bu yüzden ilk hamleden itibaren bana yumuşak davrandı ve daha önce yaralandığım yerlerden kaçınmayı seçti. Aksi takdirde... Üç hamleden sağ çıkamazdım, bırakın yüz tane!"
"Bu..." Wu Xu, Kardeş Lu'nun konuyu fazla düşündüğünü düşünerek meseleyi hala biraz anlaşılmaz buluyordu.
"Bana inanmıyor musun?" Lu Cheng başını salladı. "Hu Po İyileşme Sanatı, kişinin yaralanmalarını birkaç akupunktur noktasına zorlayarak bastırıyor. Benim için bunlar Hongmen ve Zhanghui akupunktur noktalarıdır. Karşı taraf bu iki noktadan herhangi birine çarpmış olsaydı, yaralanmalarımdan dolayı ciddi bir tepkiye maruz kalacaktım. "
Wu Xu onaylayarak başını salladı.
Gizli sanatın özü, kişinin yaralarını mühürlemek için zhenqi'sini manipüle etmekte yatıyordu ve bu mühürlerin mingmenleri, uygulayıcının kendisine bağlı olarak belirli akupunktur noktalarına yerleştiriliyordu.
"Şuna bir bakın..." Lu Cheng acı bir gülümsemeyle kıyafetlerini işaret etti.
Wu Xu aceleyle bir bakış attı ve gözleri anında şaşkınlıkla kısıldı.
Kardeş Lu'nun Hongmen ve Zhanghui akupunktur noktalarının bulunduğu yere karşılık gelen giysi alanında, ince bir iğneyi anımsatan küçük delikler vardı; Eğer daha yakından bakılmasaydı onları fark etmek zor olurdu.
"Bunlar... onun tarafından mı bırakıldı?" Wu Xu'nun sesi konuşurken korkudan titriyordu.
"Gerçekten. Daha ilk hamleden itibaren zayıflığımı fark etmiş ve tilki kuyruğu çimlerini bu iki noktaya süpürmüştü. O zamanlar, saldırıyı tamamlamak için yeterli güce sahip olamayacağını düşünerek bunu henüz fark etmemiştim. Ancak bir sonraki anda beni incitmemek için saldırısını zorla göğsümdeki Shanzhong akupunktur noktasına yönlendirdi..."
Lu Cheng konuşurken gözlerinde bir saygı ifadesi ortaya çıktı. "Aslında bu bir ölüm-kalım düellosu olsaydı ilk darbede beni öldürebilirdi. Ancak o bana yumuşak davranmayı seçti. Ancak o zaman bunun farkında değildim. .."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasiaLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...