Aziz Yükseliş Camiası

183 51 1
                                    

Zhang Xuan'in ne düşündüğünü bilen Luo Ruoxin bir gülümsemeyle karşılık verdi, "Elbette değil. Usta Kong'un Azizliğe burada yükseldiği doğru, ancak bu devasa alanda tam olarak nerede olduğu belli değil."

"Bu..." Zhang Xuan boş bir ifadeyle gözlerini kırpıştırdı.

Dağın dün zirvesi bile on binlerce mu boyunca uzanıyordu. Öte yandan, Usta Kong eğitimi sırasında en fazla bir metre karelik alanda bulunmuş olabilirdi. On binlerce mu'luk alanda bir metre karelik bir bölgeyi bulmak... gerçekten de zor bir işti.

"Ancak Usta Kong'un Azizliğe tam olarak nerede yükseldiğini bulmaya ne gerek var?" Zhang Xuan şüpheyle sordu.

Tüm bu dağa Usta Kong'un Azizliğe yükselirken bıraktığı görkemli aura nüfuz etmişti. Durum bu olduğuna göre, Usta Kong'un tam olarak nerede seviye atladığı bulmak önemli olmamalıydı.

Ayrıca, orayı bulsalar bile, üzerinden onlarca milenyum geçtiği ve Dünya Dışı Şeytani Kabilenin pek çok kez buraya saldırdığı düşünülürse, geride ne kalmış olabilirdi ki?

"Yalnızca bir tahminimi doğrulamak istiyorum... Dahası, Usta Kong'un iradesi hala burada. Eğer onu bulabilirsen sana faydalı olur!" Luo Ruoxin konuştu.

"O halde bir deneyeceğim..." Karşı tarafın sözlerini duyan Zhang Xuan sonunda başıyla onayladı.

İç Görü Gözünü aktifleştirerek, tepe yüzeyini dikkatle inceleyip, her bir karışını analiz etmeye başladı.

Beklendiği gibi, bu kelimeler Usta Kong'un orijinal kelimelerinin birer taklidinden ibarettiler. İç Görü Gözü sayesinde, kelimelerin Usta Kong tarafından yazılan kelimelere kıyasla bariz bir fark gösterdiği anlaşılıyordu.

Ancak bir an sonra kafasını salladı.

"Usta Kong'un orijinal kelimelerinin hiçbiri kalmamış... Hiçbir şey bulamadım."

"Hiçbir şey bulamadın mı?" Luo Ruoxin sonunda derin bir iç çekmeden önce kaşlarını çattı.

Böyle bir sonucu zaten bekliyordu. Dünya Dışı Şeytani Kabilenin Aziz Yükseliş Platformuna yaptığı pek çok saldırıdan sonra, Usta Kong'a dair tüm izler hemen hemen kaybolmuştu. İç Görü Gözüne sahip biri bile Usta Kong'un izlerini takip edemiyordu.

İç Görü Gözü güçlü olabilirdi, ancak onlarca milenyum önceden kalmış izleri takip etmenin onu bile aşan bir iş olduğu açıktı.

"Peki ya çevresi?"

"Aynı... Dahası, burada çok fazla insan var, bu nedenle hiçbir şeyi açıkça ayırt edemiyorum." Zhang Xuan karşılık verdi.

Her gün, sayısız insan eğitim yapmak için Aziz Yükseliş Platformuna tırmanıyordu ve eğitimlerini desteklemek için etrafta sayısız düzen ve başka araç atkifleştirilmişti. Usta Kong'un izini aramak - bunca zaman sonra kaybolmamış olsa bile son derece silik olmalıydı - bu karmaşanın içinde neredeyse imkansızdı.

Luo Ruoxin bir an düşündükten sonra konuştu, "Anlıyorum... Durum bu olduğuna göre, tepe yüzünde işlenmiş kelimelerin içeriğine bakmayı dene. Belki de içlerinde bir ipucu bulabilirsin."

Usta Kong'un izini bulmak imkansız olduğuna göre, tek yapabilecekleri işlenmiş kelimeler üzerinde çalışmaktı.

Tepe yüzeyine işlenmiş kelimeler bizzat Usta Kong tarafından işlenmemiş olsalar da, yine de ona aitlerdi. Belki de içlerinde bir tür ipucu olabilirdi.

"Pekala." Zhang Xuan bakışlarını tepenin yüzüne çevirmeden önce başıyla onayladı.

Kusurlar!

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin