You Xu'nun iyi arkadaşı olan Lu Feng, Usta Öğretmen Akademisi'nde Zhang Xuan'a epeyce sorun çıkarmıştı.
Ancak Zhang Xuan'ın 'kimliğinin' ortaya çıkması, 'Yang shi'nin Yaşlılar Salonu'nda görkemli bir şekilde görünmesi ve Usta Öğretmen Akademisi'nin bir sonraki müdürü olarak onaylanmasıyla Lu Feng cezalandırılmış ve akademiden kaybolmuştu.
Okul Müdürü Mo'ya göre Lu Feng, kendini kurtarmak için Yeraltı Galerisi'ne gönüllü olarak gitmek için başvuruda bulunmuştu ve büyük ihtimalle bir daha asla geri dönmeyecekti.
O zamanlar, Zhang Xuan'ı uzun süre derin düşüncelere daldırmıştı.
Yeraltı Galerisi'nin ne kadar büyük olduğu göz önüne alındığında, Zhang Xuan Lu Feng ile karşılaşmasının son derece olası olmadığını düşünmüştü. Yeraltı Galerisi'ne girdikten kısa bir süre sonra diğer tarafla karşılaşacağını ve onları köşeye sıkıştırılmış halde bulacağını kim tahmin edebilirdi ki?
Şu anda, Lu Feng'in ten rengi aşırı solgun ve bitkin görünüyordu ve Eczacı Okulu'nun başkanı olduğu zamanlarda onu saran ihtişam ve otoriter hava tamamen solmuştu. Sol kolunun olması gereken yerdeki sol kolu havada dalgalanıyordu ve vücudunda da birçok yara vardı. Çoğu çoktan kapanmış olsa da, yaralar hala oldukça göz alıcı ve bakması korkunçtu.
Lu Feng'in aldığı ağır yaralara rağmen gözleri keskin ve sakindi, sanki Öteki Dünya Şeytanlarıyla yaptığı savaşlar zihnine huzur getirmişti.
Bunun sonucunda Yarı-Ruhsal Algı alemi gelişimi daha da güçlendi ve onu bir atılım gerçekleştirmenin eşiğine getirdi.
Yeraltı Galerisi'nin tehlikelerine rağmen, otorite ve güç gibi önemsiz şeylerin ötesini görmesini sağlamış, böylece ufkunu genişletmişti.
Lu Feng'i bir kenara bırakırsak, diğer 6 yıldızlı zirve usta öğretmenler de Usta Öğretmen Akademisi'nin yardımcı okul müdürleriyle aynı seviyede olan inanılmaz keskin auralara sahiptiler.
Ancak yaşları bini geçmişti ve vücutları ömürlerinin sonuna yaklaştıklarını gösteren bir bozulma havası yayıyordu.
Bazen, yaşamlarının sonuna yaklaşan birkaç usta öğretmen Yeraltı Galerisi'ne girmek için başvururdu. Amaçları basitti: İçlerinde kalan her şeyi, insanlığın keyfini sürdüğü barışı uzatma umuduyla birkaç Öteki Dünya Şeytanı daha öldürmek için kullanmayı umuyorlardı.
Zhang Xuan kasvetli bir şekilde, "Onları kurtarmanın bir yolunu bulmalıyım," diye düşündü.
Daha önce olsaydı, böylesine ezici olasılıklar karşısında, bir grup yabancıyı kurtarmak için asla hayatını tehlikeye atmazdı. Ancak, yaşadığı her şeyden sonra, bu usta öğretmenlerin insanlığa ne kadar katkıda bulunduğunu fark etti. Usta Öğretmen Kıtası'nın nispeten huzurlu birkaç bin yılın tadını çıkarabilmesinin sebebi, hayatlarını tehlikeye atmalarıydı.
Kendisinden önceki üstat hocalar saygıya değer şahsiyetlerdi ve onları yalnız bırakmaya gönlü razı olmuyordu.
Zorla yapmak işe yaramayacak. Zhang Xuan kaşlarını çattı.
İki yüzden fazla Öteki Dünya Şeytanına karşı, elindeki tüm araçları kullansa bile, usta öğretmenleri kurtarması imkansız olurdu. Aksine, Öteki Dünya Şeytanlarını kızdırabilir ve daha da umutsuzca savaşmalarına neden olabilirdi. Eğer bu olursa, sadece ölümlerini hızlandırabilirdi.
Durum ne kadar acil olursa olsun, pervasızca saldıramazdı. Önce bir plan yapması gerekiyordu, Öteki Dünya Şeytanlarını yok etmesini ve usta öğretmenleri kurtarmasını sağlayacak bir plan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...