Lu Feng ve Usta Öğretmenlerin Şoku

40 10 0
                                    

İki Kralın depolama yüzükleri kolayca bir hazine kasası olarak nitelendirilebilir. Birçok güçlü silahı ve etkili hapı bir kenara bırakırsak, içinde on binden fazla yüksek seviyeli ruh taşı vardı!

Zhang Xuan, büyük ihtimalle bunların kendilerine görev için verilen kaynaklar olduğunu tahmin etti.

Öteki Dünya Şeytan Kabilesi'nin iki Öteki Dünya Şeytan Kralı'nın mührü aşmasına ve Yeraltı Galerisi'ne girmesine izin vermek için ağır bir bedel ödediği göz önüne alındığında, önemli bir görevde olduklarına dair şüphe yoktu. Doğal olarak, Öteki Dünya Şeytan Kabilesi onlara görevin başarılı olmasını sağlamak için en iyi kaynakları sunacaktı.

Ancak görünen o ki, bu durum sadece kendisine fayda sağlamış.

Üstleri, Yeraltı Galerisi'ne gönderdikleri çok sayıda astın, henüz hiçbir şey başaramadan, yeni doğmuş bir Aziz tarafından yok edileceğini muhtemelen tahmin edemezlerdi.

"Hmm? Bu ne?" Bileğini şıklattığında, gözlerinin önünde yuvarlak bir platform belirdi. Üzerinde, Rün Sarayı'nda gördüklerine benzeyen sayısız benzersiz rün yazılıydı.

Vicious ona bir göz attı ve "Bu bir sunak!" dedi.

"Sunak mı? Bu, Öteki Dünya Şeytanlarının kabile üyelerini taşımak için kullandıkları eser olabilir mi?" diye sordu Zhang Xuan şüpheyle.

Seleflerinin Yeraltı Galerisi'nin derinliklerine bıraktıkları mühür göz önüne alındığında, Öteki Dünya Şeytanlarının Yeraltı Galerisi'nde ortaya çıkması imkansız olmalıydı. Ancak, ortaya çıkmakla kalmadılar, üstelik çok sayıdaydılar.

Acaba bu sunağın etkisi olabilir mi?

Vicious sunağın üzerindeki rünlere bir göz attı ve şöyle dedi: "Bu pek olası değil. Bu sunak belirli özel eşyaları çağırmak için haraç sunmak amacıyla kullanılıyor. Uzaysal ulaşımla pek ilgisi yok."

"Belirli özel eşyaları mı çağırıyorsun?" Zhang Xuan kaşlarını çattı.

Öteki Dünya Şeytan Kabilesi hakkında pek fazla bir anlayışı yoktu. Sunağı bir süre inceledikten sonra bile hala bir anlam çıkaramamıştı, bu yüzden onu sadece depolama yüzüğüne geri koyabilirdi.

Daha sonra depolama halkalarındaki eşyaları bir kez daha karıştırdı ve gözlerinin önünde bir kitap yığını belirdi.

Onlara baktığında, Zhang Xuan'ın gözleri parladı. Bunlar... ruhların incelenmesi üzerine kitaplar mı?

Gözlerinin önündeki kitap yığınlarının hepsinin ruhların yetiştirilmesiyle ilgili olduğunu görünce çok sevindi.

Spiritüel Algı aleminin ötesinde, kişinin ruhunun önemi giderek daha da önemli hale geldi. Saint alemi 4-dan uzmanları olarak, bu ikisinin ellerinde konuyla ilgili bir avuç kitap olması normaldi.

Zhang Xuan, onları bir bakışta Cennet Yolu Kütüphanesi'ne topladıktan sonra kitaplara göz atmaya başladı.

Ancak, alnında kısa süre sonra bir kaş çatma belirdi. Burada bir sorun var. Ruh kahinleri o zamanlar Öteki Dünya Şeytan Kabilesi'ne sadakat yemini etmemiş miydi? Bundan, Öteki Dünya Şeytan Kabilesi'nin ruh yetiştirme tekniklerinin insanlığınkinden üstün olması gerektiği sonucu çıkar... ama burada neden bu kadar çok hata var?

Bu ruh yetiştirme tekniği kılavuzları aşırı derecede kusurluydu, her biri birkaç binden fazla hata içeriyordu. Bu adamların ruhlarını güvenli bir şekilde yetiştirmeyi başarmaları gerçekten bir mucizeydi.

Öteki Dünya Şeytan Kabilesi'nin ruh yetiştirme tekniklerinin, Usta Öğretmen Kıtası'ndan edinebileceği tekniklerden çok daha üstün olacağını ve bu sayede ruh yetiştirmesini daha da ilerletebileceğini düşünmüştü. Ancak, durum açıkça böyle değildi.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin