Cover the Tomb Tablet Conditions

33 7 0
                                    

Şu anda Zhang Xuan'ın depolama yüzüğünde yirmi tane Öteki Dünya Şeytanı kuklası ve Vahşi bulunuyordu, bu yüzden bu belirgin auraya fazlasıyla aşinaydı.

Onunla temasa geçtiği anda, bunun Öteki Dünya Şeytan Kabilesi'ne ait olduğundan şüphesi kalmadı.

Ama burası Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'nin en kutsal toprağı, nesiller boyu müdürlerin dinlenme yeri değil miydi?

Burada nasıl bu kadar ezici bir öldürme niyeti olabilir?

Öteki Dünya Şeytan Kabilesi duygusuz ve vahşiydi, insanlarla besleniyordu. Bu nedenle, usta öğretmenlerin ölümcül düşmanlarıydılar, bu yüzden ikisinin aynı anda bir arada var olması imkansızdı. Öyleyse, Öteki Dünya Şeytanlarının aurası orada nasıl belirebilirdi?

Şaşkınlık içinde kalan Zhang Xuan'ın kopmuş ruhu hızla etrafına baktı.

Mağara benzeri çevreye bakılırsa, Mausoleum Tablet'in içindeymiş gibi görünüyordu. Alan son derece genişti ama tamamen karanlıktı. Alanda ışık veya hava yoktu.

Bu uzayda herhangi bir canlının var olması mümkün değildi.

Burada sadece öldürme niyeti yok gibi görünüyor. Ayrıca büyük ve erdemli bir aura da var. Kısa süre sonra, Zhang Xuan'ın kopmuş ruhu bölgede kalan başka bir aurayı fark etti.

Büyük ve erdemli bir aura, bir üstat öğretmenin aurası.

Geniş odaya baktığında, Zhang Xuan'ın kopmuş ruhunun devasa bir uçurumu fark etmesi uzun sürmedi. Sanki öldürme niyeti bu uçurumdan çıkmış gibiydi.

Uçurumun çevresinde, Bakır Çan'a benzer şekilde ruhları ayırmak ve saklamak için kullanılan yaklaşık yüz farklı eser vardı ve bir oluşum oluşturmak için alana dağıtılmışlardı. Sayıldığında, tam olarak 102 tane vardı.

Bunlar muhtemelen önceki yöneticilerin geride bıraktığı vasiyetler, Zhang Xuan'ın içten kopmuş ruhudur.

Diğer müdürler muhtemelen bu eserleri, ruhlarının bir parçasını ayırıp saklamak ve ardından bunları Türbe Tableti'ne koymak için kullanmışlardı.

Ancak bu ruh parçaları, ruh kahinleri aracılığıyla kesilen Zhang Xuan'ınkinden farklıydı. Hareketleri eserle sınırlıydı ve normal şartlarda, yaşamayan bir varlık gibi, onu terk edemezlerdi.

Bir şey fark eden Zhang Xuan'ın kopmuş ruhu sersemledi. Acaba... bu ruh parçaları sadece müdürlerin gelecek nesillerini değerlendirmek için değil, aynı zamanda... bastırmak için mi geride bırakılmıştı?

Aldığı his, önceki yöneticilerin görkemli ve erdemli auralarının, tüm Mausoleum Tableti ile birlikte, uçurumun içinde bulunan öldürme niyetini bastırdığıydı.

Şüphesiz ki vasiyetlerin temel amacı yeni nesil mükellefleri değerlendirmek değil, burada nöbet tutmaktır.

Bu olamaz... Bu, Öteki Dünya Şeytani Kabilesi'nin öteki dünyadaki savaş alanına giden geçit mi?

Hongyuan İmparatorluğu, etrafındaki Tier-1 İmparatorluklarına kıyasla güçlü olarak kabul edilemezdi, ancak yine de Usta Öğretmen Akademisi'nin inşa edileceği yer olarak seçilmişti. Söylentiye göre bunun nedeni, Öteki Dünya Şeytani Kabilesi'nin öteki dünya savaş alanına giden bir geçidin tam da bu topraklarda bulunmasıydı.

İşte bu nedenle Usta Öğretmen Akademisi insanlığı korumak için kurulmuştu.

Acaba... bu muydu?

Bu, öteki dünyadaki savaş alanına giden geçit miydi? Uçurumun içinde bu kadar yoğun bir öldürme niyeti olmasının sebebi bu muydu?

Acaba Türbe Tableti'nin var olma sebebi ve nesiller boyu yöneticilerin vasiyetnamelerinin yazılması bu toprakları korumak için miydi?

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin