Aynı tüm diğer silahlar gibi, birinin süvari kılıcı sanatı doğayla uyumlu hale gelirse Süvari Kılıcı Nabzını kavrayabilirdi ve Süvari Kılıcı Kalbini kavrayabilmesi ancak bundan sonra mümkün olurdu.
Bu aynı birinin Düşük Kılıç Kalbi, Orta Kılıç Kalbi ve Yüksek Kılıç Kalbini kavramadan önce Kılıç Nabzını kavramak zorunda olması gibiydi.
Dövüş Sanatları Okulunun süvari kılıcı sanatlarında uzmanlaşan bir dehası olarak bile, Bai Mian yalnızca Süvari Kılıcı Nabzının zirvesindeydi ve Süvari Kılıcı Kalbini kavramaktan oldukça uzaktaydı.
Ancak, rakibinin Süvari Kılıcının Yıldırım Işığıyla birlikte yayılan inanılmaz keskin aura... Karşı taraf yalnızca Süvari Kılıcı Kalbini kavramış birinin kullanabileceği bir teknik kullanıyordu!
Bu nasıl mümkün olabilirdi?
Bu çaylakla daha önce dövüştüğünde onun yalnızca Süvari Kılıcı Nabzının temellerini kavrayabildiğini ve kendisine rakip olmaktan çok uzak olduğunu açıkça hissetmişti. Ancak, Usta Zhang'in ona öğrettiği tek bir süvari kılıcı sanatı manevrasıyla, süvari kılıcı üzerine anlayışı bu kadar mı yükselmişti?
Lanet olsun... Bai Mia'ın vücudu şokla sarsıldı.
Ancak dövüşün ortasında çaylağın saldırısına hızla karşılık verip, kendisini savunmak için süvari kılıcını kaldırdı.
Çaylağın Süvari Kılıcı Nabzını kavraması onu bir anlığına şok etse de, yine de kaybedeceğini düşünmüyordu.
Ne de olsa Usta Zhang'in çaylağa öğrettiği tekniği görmüştü ve teknik yüzlerce kusurla doluydu. Üstüne inanılmaz derecede yavaştı. Çabuk hareket edip, karşı tarafı hızıyla engellediği sürece, onu bastırarak kolay bir zafer elde edebilirdi.
Puf!
Bai Mian'ın devasa Dokuz yüzüklü süvari kılıcının çaylağın süvari kılıcıyla buluşmak üzere olduğu anda, çaylağın süvari kılıcı aniden zarif bir yay çizerek büküldü ve Bai Mian'ın silahını aşarak yoluna devam etti.
Sanki Bai Mian'ın savunması onun için hiçbir anlam ifade etmiyordu.
Bu... Enginliğin Özü, Tekniği Yetenekle Aşma mı? Bai Mian'ın vücudu kasıldı.
Süvari kılıcını çalışırken, büyük saygı duyduğu bir usta hoca ona bir zamanlar süvari kılıcında belirli bir ustalık seviyesine ulaşıldığında, birinin karmaşık süvari kılıcı sanatlarını daha sade ve özlü hamlelere düşüreceğini söylemişti.
Ancak süvari kılıcı sanatının sadeleşmesi güçsüzleşeceği anlamına gelmiyordu. Aksine, gereksiz hamlelerin çıkışıyla teknikte rakibin kullanabileceği kusurlar daha da azalırdı ve tekniğe karşı koymak daha zor hale gelirdi.
Bai Mian böyle bir alemin kendisini aşan bir dünyada var olduğunu ve hayatı boyunca o seviyeye asla ulaşamayacağını düşünüyordu. Ancak... şu anda bir çaylağın bunu kullanışına şahit oluyordu!
Çaylağın kullandığı süvari kılıcı sanatı hiç de karmaşık değildi. Gösterişli hiçbir yönü olmayan basit bir saldırı, ancak her şeyi kesip geçecek güce sahipti.
Bai Mian saldırının gücü karşısında tüm varlığının ezildiğini hissetti. Kullandığı teknik ne olursa olsun, bu saldırıya karşı koyabilmesine imkan yoktu.
Kaç! O anda, korku Bai Mian'ın iç güdülerini ele geçirdi. Saldırıyla yüzleşmeye cesaret edemeyerek aceleyle geri çekildi.
Birinin süvari kılıcı sanatını uygularken geri çekmesi zhenqisinde bir tepmeye neden olurdu, ancak Bai Mian'ın Ahenkli Ruh alemi temel kademenin gücünü kullanan Semavi Yükseliş aleminin zirvesindeki bir üstat olduğu düşünülürse, bunu kolaylıkla baskılayabilirdi. Bu nedenle, sıkıntılı bir durumda gibi görünse de, bu hamleden fazla zarar görmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasiaLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...