6 Yıldızlı Usta Öğretmen!

39 7 0
                                    

İki ay sonra, Usta Öğretmen Akademisi'nin Yaşlılar Salonu'nda Mo Zhu, Zhao Bingxu ve diğer okul müdürleri bir masanın etrafında oturuyorlardı.

Lu Feng, Eczacı Okulu'nun başkanı olarak görevinden alındıktan kısa bir süre sonra, Okul Müdür Yardımcısı Lu Qing onun görevini devraldı. Aynı zamanda, Chen Chengxun da Formasyon Ustası Okulu'nun başkanı olarak görevinden ayrılmış ve başka bir okul müdür yardımcısı onun yerini almıştı.

Yani on okul müdürünün tamamı bir araya toplanmıştı.

"Okul Müdürü Mo, Müdür Zhang'ın İmparatorluk İnşası nasıl gidiyor?" diye sordu Zhao Bingxu.

Müdürlerinin 6 yıldızlı usta öğretmen sınavına girmesi Usta Öğretmen Akademisi için büyük bir olaydı. Bu nedenle, Okul Müdürü Mo, önemli bir şey olması durumunda yanıt verebilmeleri için konuyu takip etmek üzere atanmıştı.

"Tamam, size konuyu kısaca anlatayım."

Okul Müdürü Mo ayağa kalktı ve başladı. "Müdür Zhang'ın İmparatorluk İnşası için seçtiği Verilmiş Krallık... Xuanyuan Krallığı! Bu, Kademe-2 Huanyu İmparatorluğu'nun vasal devleti olan Myriad Kingdom Alliance'ın altındaki bir ulustur."

Herkes başını salladı.

Dürüst olmak gerekirse... daha önce Xuanyuan Krallığı'nı duymamışlardı bile. O kadar uzak ve geri kalmış bir yerdi.

Usta Öğretmen Kıtası çok büyüktü ve birinin hatırlayamayacağı kadar çok krallık ve imparatorluk vardı. Usta öğretmenlerin sahip olduğu engin bilgiye rağmen, hepsini bilmeleri imkansızdı.

Huanyu İmparatorluğu'nu hâlâ duymuşlardı ama onun ötesindeki uluslar, örneğin Myriad Kingdom Alliance, hatta Xuanyuan Krallığı hakkında pek bir şey duymazlardı.

Tipik bir 6 yıldızlı usta öğretmen için burası geri kalmış, gelişmemiş bir arazi parçası olarak düşünülebilir.

"Müdür Zhang iki ay önce Xuanyuan Krallığı'na geldi, ancak gelişini duyurmadı. Bunun yerine, hemen yerel Üstat Öğretmen Köşkü'ne gitti."

Okul Müdürü Mo, Zhang Xuan'ın her bir hareketini yakından takip etmiş ve ona her şeyi ayrıntılı olarak açıklama fırsatı vermişti. "Usta Öğretmen Pavyonu'nun yerel başkanı, Luo Qianhong olarak bilinen 3 yıldızlı bir zirve usta öğretmendir. Bir keresinde Müdür Zhang ile bir anlaşmazlığı olmuştu ve Müdür Zhang bunun sonucunda Usta Öğretmen Pavyonu'nu çökertmişti."

Kanal ağları, düşünmenizi kolaylaştıracak şekilde tasarlanmıştır. Çeçez içi
Arama Bağlantıları

"Usta Öğretmen Köşkü'ne mi çarptılar?" Bunu duyan herkes şaşkına döndü.

Usta öğretmenler olarak, bir Usta Öğretmen Köşkü'nü çökertmenin ne kadar zor olduğunu anlamışlardı. Sadece Usta Öğretmen Köşkü'ndeki her bir usta öğretmeni bastırmakla kalmayacak, aynı zamanda önceki usta öğretmenlerin geride bıraktığı iradelerle de yüzleşmek zorunda kalacaklardı.

Bildikleri kadarıyla, müdürleri hala Xuanyuan Krallığı'ndayken, o sadece 2 yıldızlı bir usta öğretmendi. O zaman bir Usta Öğretmen Köşkü'nü başarılı bir şekilde çökertmek, sadece 2 yıldızlı olmasına rağmen 3 yıldızlı zirve veya 4 yıldızlı usta öğretmenlerden üstün olduğu anlamına gelmiyor muydu?

"Kurallara göre, Usta Öğretmen Köşkü, onu başarıyla çökerten usta öğretmenin emirlerine koşulsuz itaat etmek zorunda kalacak. Müdür Zhang, Usta Öğretmen Köşkü'ne gittikten sonra onlara ne yapmalarını emretti?" diye sordu Wei Ranxue.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin