"Zhang Xuan? Müdür Zhang'ın öğrencisi misin?" Heyecandan bunalmış olan Wo Tianqiong'un sesi biraz tiz geliyordu.
Wu Ran ve Shen Pingchao da olayların gidişatı karşısında şoktan kaskatı kesilmişlerdi.
Müdür Zhang sadece Yarı Aziz bir yetiştirici değil miydi? Yine de, öğrencisi zaten Chrysalis alemindeydi ve... kendisinden daha güçlü rakiplerle bile rekabet edebilecek kapasitedeydi, öyle ki Savaş Ustası Salonu'nun Yüz Adam Komutanı bile onun dengi değildi?
Müdür Zhang'ın sadece dövüş tekniklerini öğretmede yetenekli olduğunu ama bir öğrencinin zhenqi'sini ve fiziksel gücünü beslemede beceriksiz olduğunu düşünmeleri gülünçtü. Ancak o zaman bu düşüncenin ne kadar saçma olduğunu fark ettiler.
Böylesine yetenekli bir öğrenciyi yetiştirebilecek bir adam nasıl basit olabilir?
"Kong shi'nin geride bıraktığı sorunu çözebilmesi şaşırtıcı değil. Müdür Zhang'ın sadece destekleyici görevlerde değil, aynı zamanda savaşta da yetenekli olduğu anlaşılıyor," diye belirtti Wu Ran.
Daha önce gördüklerine dayanarak, ikisi de aynı yetiştirme aleminde olsalardı Zheng Yang'a rakip olamazdı.
Öğrenci bile bu kadar güçlüyse, öğretmen daha da güçlü olmaz mıydı?
Zhuo Qingfeng'in de aklından aynı düşünceler geçiyordu ve sormadan edemedi: "Eğer durum buysa, bu Müdür Zhang'ın senden daha güçlü olduğu anlamına mı geliyor?"
"Öğretmenimle kıyaslandığında, ben, kavurucu güneşe karşı bir ateş böceğinin ışığı, uçsuz bucaksız okyanusun önünde bir yağmur damlası gibiyim... Gerçekten hiç bahsedilmeye değmez!"
Öğretmeninden bahsederken, Zheng Yang'ın ifadesi hemen saygılı bir hal aldı. "Hayatımdaki tek hayalim, öğretmenimin büyüklüğünün on binde birine ulaşmak ve bundan memnun olacağım."
"B-bu..." Zhuo Qingfeng'in vücudu kaskatı kesildi.
Eğer bu genç adamın kalibresindeki bir kişi bile Müdür Zhang'ın kapasitesinin on binde birine bile ulaşamamışsa... Müdür Zhang ne kadar güçlüydü?
"Savaş Ustası Salonumuza katılıp savaş ustası olmaya gönüllü müsün?" diye sordu Zhuo Qingfeng.
Bu sözleri duyan Zheng Yang başını salladı. "Ben bir usta öğretmen değilim, nasıl bir dövüş ustası olabilirim?"
Dövüş ustaları, usta öğretmenlerden elenen yetenekli savaşçılardı. Usta bir öğretmen bile olmadığı göz önüne alındığında, Dövüş Ustası Salonu'na katılmaya nasıl hak kazanabilirdi?
"Savaş Ustası Salonu'nun Usta Öğretmen Köşkü'ne ait olduğu doğru, ancak buradaki sınav bir usta öğretmenin sınavından farklıdır. Kişinin usta öğretmen olup olmaması önemli değil; katılmak için gereken tek ön koşul yeterli güce sahip olmaktır!" Zhuo Qingfeng aceleyle açıkladı.
"Eğitim alanınızda sahip olduğunuz neredeyse yenilmez gücü göz önüne alındığında, benim bile sizin için bir rakip olmadığım göz önüne alındığında, sınavı geçmeniz çok da zor olmamalı."
"Yani... Bir dövüş ustası olabilir miyim?" Zheng Yang şaşkına dönmüştü.
"Elbette!" Zhuo Qingfeng başını salladı. "Yeteneklerinizi göz önünde bulundurarak, Savaş Ustası Salonuna katılırsanız kesinlikle en iyi kaynakları alacaksınız. Yeteneklerinizle, Bin Adam Komutanı, Yardımcı Kaptan veya hatta Kaptan olmak imkansız değil!"
Muharebe Ustası Salonu'nun içinde de sıradan üyelerden Yüzbaşılara kadar uzanan bir hiyerarşi vardı.
Zhuo Qingfeng'in kendisi de Yüz Adam Komutanıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...