"Çok iyi bir kılıç ustalığın var!" Mu shi'nin kuklasının gözleri parladı ve Zhang Xuan'ın hamlesine karşı saldırıya geçerken onaylarcasına başını salladı.
Bir anda insan ve kukla birbirlerine çarpmaya başladılar.
Güm güm güm güm!
Zhang Xuan tüm gücünü kullanarak kılıcını nehirdeki dalgalar gibi acımasızca kuklanın üzerine indirdi, her vuruş bir öncekinden daha hızlı ve daha güçlü hale geldi.
Özellikle güçlü bir kılıç sanatı geliştirmemiş olsa da, şimdiye kadar elde ettiği birçok kılıç sanatını derleyerek derin Cennetin Yolu Kılıç Sanatı'nı oluşturmayı başarmıştı. Bu ustalıkla, bir Aziz alem uzmanını bile hazırlıksız alt edebilirdi!
"Ama ne kadar korkutucu olsa da, yine de çok zayıfsın..." Hafif bir kıkırdamayla, Mu shi'nin kuklası parmağını öne doğru vurdu.
Huala!
Zhang Xuan'ın kılıcının önündeki hava aniden bir uçuruma çökmüş gibiydi ve kılıcının keskin parıltısı bir girdaba çekilerek gücünü kaybetmiş gibiydi.
Eğer buna hemen karşılık vermezse savunmasız bir duruma düşeceğini bilen Zhang Xuan, tüm gücünü topladı ve kılıcını zorla ileri doğru itti.
Uzun uzun!
Çöken hava aniden bir balon gibi patladı ve Zhang Xuan'ın kılıcı inanılmaz bir ivmeyle ileri doğru fırlayarak kuklanın parmağına çarptı.
Huala!
Zhang Xuan, sanki kalın bir duvara çarpmış gibi, koluna uyuşuk bir hissin saldırdığını hissetti ve göğsünde boğucu bir his kabardı. Bir sonraki anda, çarpışmanın geri tepmesiyle aniden uçup gitti.
Zhang Xuan, hiç tereddüt etmeden, geri çekilme momentumunu etkisiz hale getirmek için Kırmızı Toz Cennet Yükseliş Adımlarını hızla kullandı ve kendini yere doğru itti, bunu yaparken yerde çok sayıda derin ayak izi bıraktı.
Bir kez daha kendine geldikten sonra öfkeyle kükredi ve ileri doğru atıldı.
Huala!
Bir kılıç havayı yararak Mu Shi'nin kuklasının zayıf noktasına doğru ilerledi.
Diğer tarafın hareketlerindeki zayıflıkları bu kadar çabuk görebildiğini gören Mu shi'nin kuklası, hafifçe kıkırdamadan önce bir anlığına şaşırdı. "Keskin gözler!"
Ardından hızla döndü ve bir an önceki zayıflık iz bırakmadan ortadan kayboldu.
Cennetin Yolu bile kusurluydu, dünyadaki insan yapımı yaratıklar bir yana. Herhangi bir savaş tekniğinin kendi zayıflıklarının olması normaldi. Ancak, Zhang Xuan zayıflıkları doğru bir şekilde belirleyebilse de, rakiplerine karşı hızı ve refleksleri arasındaki fark o kadar büyüktü ki bundan faydalanamadı.
Başka bir deyişle, saldırısını yapması ile vuruşunun isabet etmesi arasındaki zaman aralığında, rakibinin bundan kaçınmak için yeterli zamanı vardı. Sonuç olarak, tespit ettiği 'zayıflıklar' bir şakadan başka bir şey değildi.
Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'nin kurucusundan beklendiği gibi... Zhang Xuan kasvetli bir şekilde düşündü.
Karşı tarafın yerinde herhangi bir Aziz alemi birincil aşama yetiştiricisi olsaydı, karşı tarafın onun hareketlerine anında karşı saldırı yapabilmesi şüpheli olurdu, özellikle de hareketleri karşı tarafın zayıflıklarına yönelik olduğu için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasíaLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...