Bodhi Tohumu

46 7 0
                                    

"Yu Shenqing?" Zhang Xuan kaşlarını çattı.

Karşı taraf onu neden arıyordu?

Okul Müdürü Mo gülümseyerek açıklamadan önce bir an düşündü. "Müdür Zhang, hediyesini reddettikten sonra, son birkaç gündür fırsat buldukça gelip sizinle görüşmek istedi. Ne kadar uğraşsak da onu durduramadık. Tahminimce, istemeden sizin kötü tarafınıza düştüğünden korkuyor."

Müdür Zhang, yemin töreni sırasında binlerce öğrencinin tebriklerinden, akademideki hemen hemen herkesin yarı öğretmeni haline gelmesini sağlayan halka açık konferansa ve yemin törenindeki herkesin takdirini kazanmasına kadar büyük bir kargaşaya neden olmuştu.

Sadece bu başarılarından, açılış töreninde bulunan herkes için Müdür Zhang'ın gelecekte son derece güçlü bir kişi olacağı açıktı. Bu nedenle, birçok güç onun iyiliğini kazanmak umuduyla değerli hediyeler göndermişti.

Yu Shenqing de aynısını yapmıştı, ama... diğer tarafın onun iyi niyetini geri çevireceğini kim düşünürdü ki? Kızının doğum gününde diğer tarafı nasıl kovaladığını hatırlamaktan kendini alamadı ve omurgasından aşağı ürpertiler indi...

Böyle bir tarih karşısında Yu Shenqing'in boş durması mümkün değildi!

"Hadi gidip bir bakalım!" Zhang Xuan bu konunun mantığını anlayarak başını salladı ve yanlarına gitti.

Diğer tarafın hediyesini kabul etmemesinin sebebi, diğer taraftan faydalanmanın doğru olmadığını düşünmesiydi. Sonuçta, diğer taraf için yaptığı şeylere rağmen, diğer tarafın ruh yetiştirme tekniklerine göz atmış ve Bodhi Saint Tree'lerinden faydalanmıştı, bu yüzden ikisini de eşit görüyordu.

Ama eğer yaptığı hareket karşı tarafın onun niyetini yanlış anlamasına sebep olmuşsa, bu gerçekten korkunç olur.

Kısa süre sonra müdürün misafirlerini ağırladığı resepsiyon salonuna vardılar ve Yu Shenqing'i endişeli bir ifadeyle otururken gördüler.

Yu Shenqing'e üç orta yaşlı adam eşlik ediyordu ve bunlardan ikisi, bir sebepten dolayı oturmaya cesaret edemiyorlardı ve solgun yüzleriyle en arkada ayakta duruyorlardı.

Zhang Xuan arkada duran iki orta yaşlı adamı tanımadı, ancak Yu Shenqing'in yanında oturan kişi tanıdık bir yüzdü. Ona malikanesini hediye eden adamdı, Kral Huai.

"Majesteleri, Kral Huai!"

Yuan Tao ile olan bağları göz önünde bulundurulsa bile, henüz mütevazı bir konumdayken diğer tarafın ona büyük bir iyilik yaptığı gerçeği vardı, bu yüzden diğer taraf hakkında oldukça olumlu bir izlenime sahipti.

"Müdür Zhang'a saygılarımızı sunuyoruz!"

Dördü de ayağa kalkıp yumruklarını sıktılar.

Dördü de Hongyuan İmparatorluğu'ndaki otoritenin zirvesini temsil ediyordu, ancak yine de konumları hala Usta Öğretmen Akademisi müdürünün altındaydı.

"Tören yapmaya gerek yok." Zhang Xuan ana koltuğa doğru ilerlemeden önce elini salladı.

Daha sonra Kral Huai'ye döndü ve sordu, "Majesteleri, cömert hediyeniz için size teşekkür etmek üzere uzun zaman önce sizi ziyaret etmeliydim. Bunun yerine buraya gelmeniz beni gerçekten utandırdı."

"Müdür Zhang, buna gerek yok!" Kral Huai aceleyle nazikçe eğildi.

"Seninle ilk tanıştığımda, büyük işler başarmaya kararlı yetenekli bir insan olduğunu biliyordum. Ama yine de, bu kadar çabuk Usta Öğretmen Akademisi'nin müdürü olacağını beklemiyordum," diye anlamlı bir şekilde belirtti Kral Huai.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin