Zhang Xuan'a Ders Mi Veriliyor?

52 8 0
                                    

Usta Öğretici Sınavı'na girecekti, 'İmparatorluk İnşası' nasıl çıktı ortaya?

Usta öğretmen sınavları başkalarını yetiştirme ve yönlendirme üzerine odaklanmıştır, yönetimle veya benzeri bir şeyle hiçbir ilgisi olmamalıdır.

Zhang Xuan'ın şüphelerini fark eden Okul Müdürü Mo gülümseyerek sordu: "Müdür Zhang, Tianxuan Krallığı'ndan buraya yolculuğunuza dayanarak, bir krallık ile bir imparatorluk arasındaki en büyük farkın ne olduğunu düşünüyorsunuz?"

"Fark mı?" Zhang Xuan kaşlarını çattı. Cevap vermeden önce bir an düşündü, "Yerel Usta Öğretmen Köşklerinin kademesi!"

Verilmiş İmparatorluk, 1. Kademe İmparatorluk, 2. Kademe İmparatorluk, Verilmiş Krallık, 1. Kademe Krallık, 2. Kademe Krallık... Farklı sınıflandırmalardaki milletler arasındaki temel fark, ulusal güçleriydi.

Ve ulusal güç farkına en büyük katkıyı sağlayan unsur ise Usta Öğretmen Köşkü oldu!

Usta öğretmenler, ikamet ettikleri bölgedeki yetiştiricileri yetiştirirdi ve bir usta öğretmen ne kadar yetenekliyse, öğrettiği öğrenciler de o kadar güçlü olurdu. Yetenekli bir usta öğretmen, öğretileriyle bir ulusun gücünün kolayca büyümesine neden olabilirdi.

Her şeyi bir kenara bırakırsak, eğer Tianxuan Krallığı'nın 6 yıldızlı bir usta öğretmeni olsaydı, tüm krallık kesinlikle ezici değişimlere uğrardı ve 1. Kademe İmparatorluk olması sadece zaman meselesi olurdu.

Güçlü bir Usta Öğretmen Köşkü'nün getirebileceği zincirleme etkiler de önemliydi. Sadece yerel halk güçlenmekle kalmayacak, aynı zamanda uzmanların ulusun saflarına katılmasını da sağlayacaktı.

Aynı zamanda, Canavar Salonu, Eczacı Loncası, Demirci Loncası gibi diğer meslekleri de bölgede bir şube kurmaya çekecektir... Bu meslek loncaları uzmanların yetiştirilmesi için gereken kaynakları sağlayacaktır. Tüm bunlar yerinde olduğunda, bir ulusun güçlü olmaması zor olacaktır!

Tianxuan Krallığı sadece Sıralanmamış bir Krallıktı, ancak içinde bir Usta Öğretmen Köşkü olsaydı, kolayca 2. Kademe Krallığa terfi edebilirdi.

"Gerçekten de, bu yerel Usta Öğretmen Köşkü'nün kademesi!" Okul Müdürü Mo başını salladı. "Yerel Usta Öğretmen Köşkü'nün kademesi ne kadar yüksekse, ülkenin büyüme potansiyeli o kadar büyüktür. Bunun Usta Öğretmen Kıtası'nda söylenmemiş bir gerçek olduğu söylenebilir. Usta Öğretmen Köşklerinin krallıklar ve imparatorluklarda inşa edildiğini söylemektense, krallıkların ve imparatorlukların Usta Öğretmen Köşkleri etrafında inşa edildiğini söylemek daha doğru olurdu! Örneğin Hongyuan İmparatorluğu'nu ele alalım, çevredeki imparatorluklar sayısız hanedanlık geçirmiş olmasına rağmen, zamanın sınavına dayanabilmesinin temel nedeni burada bir Usta Öğretmen Akademisi olmasıdır!"

Zhang Xuan onaylayarak başını salladı.

Her ne kadar bir Üstat Öğretmen Köşkü bir milletin refahını veya çöküşünü belirlemese de, kesin olan bir şey vardı: Bir Üstat Öğretmen Köşkü'nün olduğu her yerde uzmanlar toplanırdı ve düşmanlar oraya saldırmaya cesaret edemezdi.

Zhang Xuan'ın ne demek istediğini anladığını gören Okul Müdürü Mo devam etti.

"6 yıldızlı usta öğretmen sınavına giren sıradan usta öğretmenler bireysel eylemleri ve başarıları temelinde değerlendirilecek, ancak siz sıradan bir usta öğretmen değilsiniz. Siz Usta Öğretmen Akademisi'nin müdürüsünüz. Artık bir birey değil, tüm akademimizin sembolüsünüz.

"İmparatorluk İnşası için, adayın bir Verilmiş Krallık seçmesi ve bir birey olarak hünerleri sayesinde, yerel Usta Öğretmen Köşkü'nü yeniden inşa etmesi ve ulusu bir imparatorluk haline getirmek için başarılı bir şekilde yükseltmesi gerekiyor! Bu, yalnızca bir bireyin yeteneğini değil, aynı zamanda tüm bir durumu kavrayışını da değerlendiren bir testtir. Son derece zor bir testtir!"

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin