Mu shi, Zhang Xuan'ın malikanesine vardığında, Kıdemli Bizans Helios'un herkesin kendi gücü dahilinde sardığını, dolayısıyla felakette kimsenin yaralanmadığını fark ettiler.
Tam o anda Zhang shi, yüksek bir bilginin önünde öfkeyle böğürüyordu.
"Hap dövülmeden önce bana neyi garanti ettin? Sadece 7. sınıf bir hapın şifalı enerjisine bile dayanamayacaksan, kendine nasıl bir Aziz eserini yaşayabileceğini gösterebilirsin? Kafanı aziz eseri!"
Bu olay karşısında gerçekten çok sinirlenmişti.
O adam ona 7.sınıf hapı yapmayın hiç sorun olmayacağına dair söz sözleşmesi. Adımlarda hiçbir hata yapılmayacağını garanti etmek amacıyla Eczacı Lu ve diğerlerini kontrol etmek için Cennetin İradesi Aktarımı'nı kullanacağı kadar ileri gitmesinin nedeninin belirtilmesi.
Hazırlanan tüm şifalı bitkiler mükemmel olgunluğa sahip ve hiçbir hata yoktu, ancak bu nedenle hızla oluştu.
Ancak... hap oluştuğu anda, ayaklarını sürüyenin Eczacı Lu ve diğerleri değil, Usta Öğretmen Akademisinin Koruyucu Aziz Eseri olan Altın Köken Kazanı olduğu ortaya çıktı!
İçinde azgın enerjileri düzgün bir şekilde tutamayan Altın Köken Kazanı'nın kapağı yerden patlayarak açıldı ve bu da enerjilerin bölgede her şeyi yok etmesine neden oldu.
Şans eseri kimsenin sporu değildi ama malikanesi... Öylece yok oldu!
"Ben de senin bu kadar güçlü bir hap dağıtım yöntemi..." Zhang Xuan'ın azarladığı Altın Köken Kazanı öfkeyle kendini izlemeye başladı.
Bu gerçekten de bir Aziz eseriydi ama bir hap kazanı değil, bir silah kazanıydı. Sıcaklık bozulmasının bozulması için üzerine bir oluşum dökülmüş olsa da fiziksel yapı hala hap dövme için optimize edilmemişti. Sıradan bir 7. sınıf hapı oluşturmak zaten sınırları zorluyordu, ancak Zhang Xuan'ın sahtesini yaptığı olmuştu, Büyük Aralıklılık Hapı vardı... O anda paramparça olmaması zaten büyük bir nimetti!
"Eğer dayanabilseydin, o hap kesinlikle 8. noktaya ulaşırdı! Bak, senin hatan yüzünden, son ürün sadece 7. derece Yazılı Hap oldu. Bu değerli şifalı bitkiler ne kadar büyük bir israf!" Zhang Xuan soğuk bir şekilde homurdandı.
Bu konuda Altın Köken Kazanı'nın suçlanamayacağını biliyordu ama öfkesini tutamadı.
7. sınıf Yazılı Hap ile 8. sınıf hap arasında büyük bir Niteliksel fark olduğunu bilmeli!
Bu, Jiang Qingqin'in Anka Kereste Çekirdeğinin ve Eczacılık Okulunun diğer eski büyüklerinin onun için hazırladığı yüksek olgunluktaki şifalı otların öylesine israfıydı ki!
"8. Sınıf mı? 7. Sınıf Yazılı Hap mı?"
Öte yandan, bu sözleri duyduktan sonra Eczacı Lu ve diğerleri nihayet ne tür bir hap ürettiklerini anladılar ve vücutları heyecandan titremeyi durduramadı.
Büyük Kardeş, Büyük Aralıklı Hap, başlı başına 7. sınıf bir haptır. Onu Yazılı Hap düzeyine çıkarmak zaten inanılmaz bir başarı. 8 yıldızlı zirvedeki eczacıların da aynısını yapabileceklerinin garantisi yok.
Ama yine de onu 8. sınıf hap düzeyine çıkarmayı mı düşünüyordun?
Dostum, gerçekten atmosferden çıkmak üzeresin!
"Unut gitsin. En azından hap iyi. Aksi takdirde seni satsam bile bunu telafi edemezsin!" Altın Köken Kazanı'nı son bir kez azarladıktan sonra derin bir nefes aldı ve hapı yeşim bir şişeye saklamadan önce öfkesini serbest bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasiLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...