Yedinci Seviyeye Giriş

49 11 0
                                    

Altıncı kat, bir öncekinden daha büyüktü ve etrafındaki duvarlarda çeşitli formasyonlar yazılıydı.

İki Nascent Saint yetiştiricisi arasındaki bir savaş kolayca yıkıcı hasara yol açabilirdi; sadece saldırılarının artçı şoku bile bir felakete yol açmaya yeterdi. Bu nedenle, odanın her iki tarafın da serbest kalabilmesi ve çevreleri tarafından kısıtlanmaması için formasyonlarla güçlendirilmesi elzemdi.

İçeri girdiklerinde tıpkı önceki beş bölümde olduğu gibi yerde yatan bir kukla göreceklerini sanıyorlardı ancak beklentilerinin aksine böyle bir manzarayla karşılaşmadılar.

Çok da uzakta olmayan bir yerde, keskin bir kılıcı andıran bir tavırla, insanın omurgasından aşağı ürpertiler yayan, kemikleri donduran bir aura yayan bir kukla oturuyordu.

"Altıncı katın bekçisi bir Nascent Saint birincil sahne kuklası değil mi? Neden öyle değilmiş gibi görünüyor?"

"Haklısın. Kukla güçlenmiş gibi görünüyor!"

"Ama bir kuklanın gücü, nasıl gelişemediğini düşünürsek, sabit değil midir? Nasıl daha da güçlenebilir?"

...

Kuklayı gören herkesin göz kapakları kontrolsüzce seğirmeye başladı.

Ayırt etme gözleriyle, kuklanın gücünün Nascent Saint birincil aşama darboğazını çoktan aştığını ve Nascent Saint ara aşamaya ulaştığını kolayca anlayabiliyorlardı!

Ama... bu nasıl olabildi?

Kuklalar, göksel tasarımcıların ürünüydü ve mekanizmalardan yapılmıştı. Ruh sahibi olsalar bile, nihayetinde hala yaşamayan şeylerdi ve bu da normal koşullar altında kendilerini geliştirmelerini imkansız hale getiriyordu. Kendilerini geliştiremedikleri için, nasıl daha güçlü olabilirlerdi?

"Bu adam... Müdür Zhang'ı öldürmüş olabilir mi?"

Tam o sırada kalabalığın arasından biri aniden konuştu ve herkesin vücudu kaskatı kesildi.

Müdürleri, kuklaları sadece basit hareketler veya sözlerle alt ederek önceki birkaç seviyeyi kolayca geçmeyi başarmıştı. Bu seviyedeki kuklanın ani bir güç artışına sahip olması ve müdürlerinin tuhaf bir şekilde ortadan kaybolması göz önüne alındığında, müdürleri bu seviyede yanlışlıkla gardını indirmiş ve kukla tarafından öldürülmüş olabilir mi?

Eğer durum gerçekten böyleyse, böyle bir felaketin yaşanmasına izin verenler Üstat Öğretmen Akademisi'nin en büyük günahkârları olmalı!

Kendini daha fazla tutamayan Zhao Bingxu, Yaşlı Token'ını çıkardı, ileri atıldı ve kuklayı sorguladı. "Bir gün önce buraya gelen meydan okuyucu nerede?"

Kukla aceleyle ayağa kalktı ve gülümseyerek sordu, "Bir gün önce buraya gelen meydan okuyucu mu? Ah, Zhang laoshi'den bahsediyor olmalısın! Öğretmenimi neden aradığını öğrenebilir miyim?"

"Zhang... laoşi?"

"Müdür Zhang'ı öğretmeniniz olarak mı kabul ettiniz?"

Okul Müdürü Zhao, Okul Müdürü Mo ve diğerleri bu sözleri duyduklarında neredeyse yere yığılıyorlardı.

Tüm Eczacı Okulu'nu öğrenciniz yapmak mı? Tamam, bunu kabul edeceğiz! Senior Byzantium Helios ve Senior Golden Origin Cauldron'ın sizi efendileri olarak kabul etmesini sağlamak mı? Tamam, buna da tahammül edeceğiz! Tüm Cloudmist Ridge'i evcilleştirmek... zaten baştan beri tamamen imkansız olmadığı için, bunu da kabul edeceğiz! Ama bir kuklanın sizi öğretmeni olarak kabul etmesini sağlamak, bu da neyin nesi?

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin