On Yapraklı Çiçek

241 55 7
                                    

"İkinizin neye ihtiyacı var?" Resepsiyonist Zhang Xuan ve Wei Changfeng'i görünce bir gülümsemeyle sordu.

Resepsiyonist otuzlarının başlarında bir kadındı. Güzel figürünü vurgulayan dar kalıp bir doktor cübbesi giyiyordu.

Aynı Luo Qiqi gibi, o da 5 yıldız düşük seviye bir usta hoca ve bir 2. sınıf öğrencisiydi. Büyük olasılıkla bu işi Akademik Kredi kazanmak için seçmişti.

"Müdür Yardımcısı You Xu ile görüşmek istiyoruz." Zhang Xuan doğruca konuya girdi.

"Müdür Yardımcısı You Xu ile mi görüşmek istiyorsunuz?" Resepsiyonist biraz şaşırmıştı. Şüpheci bir sesle sordu, "Onunla bir randevunuz var mı?"

"Hayır yok!" Zhang Xuan başını salladı.

Resepsiyonist de başını sallayarak karşılık verdi. "O halde özür dilemek zorundayım. Müdür Yardımcısı You meşgul bir adamdır, bu yüzden eğer randevunuz yoksa sizi ona götüremem."

Doktorluk Okulunun müdür yardımcısı ve 6 yıldızın zirvesinde bir usta hoca olarak, ülkenin soyluları bile onunla görüşmek için randevu almak zorundaydılar. Basit bir öğrencinin sırf istiyor diye onunla görüşmesine nasıl izin verilebilirdi?

Karşı tarafın genç yaşına bakılırsa, büyük olasılıkla yalnızca 1. sınıf öğrencisi olmalıydı. Böyle önemsiz bir figür bırakın bir müdür yardımcısını, Doktorluk Kulesinin idarecisiyle bile görüşmeye layık değildi! Gerçekten de cahiller cesur oluyorlardı!

"O halde... nasıl randevu alabiliriz?" Zhang Xuan sordu.

"Hiçbir fikrim yok." Resepsiyonist huysuz bir şekilde karşılık verdi.

Çoktan gerekli açıklamayı yapmıştı, ancak karşı taraf onu rahatsız etmeye devam ediyordu. Kadının gözlerinde hoşnutsuz bir ifade belirdi.

Öte yandan Zhang Xuan sıkıntılı bir halde kafasını kaşıdı.

Bu meselenin kolayca çözüleceğini düşünmüştü - Müdür Yardımcısı You Xu ile buluşacak, ona şifalı otu soracak, fiyatı konusunda pazarlık ederek işi bitirecekti. Ancak kim daha ilk adımda engelleneceğini düşünebilirdi?

Ancak karşı tarafın Doktorluk Okulunun müdür yardımcısı olduğu düşünülürse, bu beklenen bir durumdu. Aksi halde, eğer onunla görüşmek isteyen herkesle görüşürse, kendisi için zamanı kalmazdı.

Zhang Xuan bir anlık tereddütten sonra konuştu, "Durum buysa, elimde Müdür Yardımcısı You'ya iletmeni umut ettiğim bir şey var. Belki de bunu gördükten sonra benimle görüşmeyi kabul eder."

"Özür dilerim, ancak senin kuryen değilim. Eğer Müdür Yardımcısı You ile görüşmek istiyorsan, lütfen onunla konuşacak seviyeye ulaştığında gel. Şimdi izin verirsen, halletmem gereken şeyler var..."

Karşı taraf hala vazgeçmediğini gören resepsiyonist başını hoşnutsuz bir şekilde sallayarak onu kesin bir dille reddetti. Ancak, tam onu kovalayacağı sırada, karşı taraf ansızın bileğini çevirdi ve elinde bir nişan belirdi.

Nişanın yüzeyinde sıra sıra görkemli binalardan oluşan bir görüntü işliydi. Bu Usta Hoca Akademisinin bir resmiydi.

Kıdemlilerin nişanı mı?

Ta tak! Resepsiyonistin sözleri ağzında takılı kaldı.

Bir 2. sınıf öğrencisi olarak, akademinin kıdemlilerinin kişisel nişanlarını tanıması son derece doğaldı. Bir çaylak böyle önemli bir nesneye nasıl sahip olabilirdi?

Yaşadığı şokun ortasında, genç adam bileğini tekrar çevirerek benzer nişanlardan iki tane daha çıkarttı.

Kişisel nişanları resepsiyon masasına koyan Zhang Xuan rica etti, "Burada üç nişanım var. Hangisinin Müdür Yardımcısı You'ya daha yakın olduğuna bir bakıp, ona götürebilir misin?"

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin