Hepsi Zhang Shi'nin üç cümlesini nasıl kullanacağını merak ediyordu.
Eğer yeteneğini sergilemek isteseydi, ister hap dövme, ister Tıp Yolu, ister demircilik, isterse şeytani ezgiler olsun, herkesin dikkatini kolayca çekebilir ve saygısını kazanabilirdi.
Katkılarından bahsedecek olursak, Yaşlı Wu Yangzi'nin cesedini geri getirmek ve herhangi bir tazminat talep etmeden dövme tekniğini katkıda bulunmak, Hongyuan kraliyet ailesinin Bodhi Aziz Ağacı'nı kurtarmak, Bulut Sisleri Sırtı'ndaki tüm ruh canavarlarını ve aziz canavarlarını evcilleştirmek... Bunların hepsi önceki nesil başkanlarla karşılaştırıldığında sönük kalmayacak inanılmaz başarılardır.
Bilgi verme alanında bile olsa, doğrudan öğrencileri yüksek eğitim alanlarına sahip olmasalar da, eğitim ve savaş teknikleri konusundaki anlayışları çoğu 6 yıldızlı usta öğretmeni çok aşıyordu; öyle ki, Dövüş Okulu başkanı bile onları akademinin misafir büyükleri olmaya şahsen davet etmişti...
Hangisi olursa olsun, bir anda tüm seleflerinin dikkatini çekmeyi başaracaktı şüphesiz... Oysa o, bunların hiçbirinden bahsetmek yerine, seleflerini pataklamayı istemişti!
Büyük Birader, biz usta öğretmenleriz, haydutlar değiliz!
Sahnenin altındaki usta öğretmenlerin hepsi şaşkına dönmüştü. Sayısız ihtiyar, farkında olmadan sakallarını yolmuş, alt çenelerinden kan akmasına neden olmuştu, ama sanki bunu hiç fark etmemiş gibi görünüyorlardı.
Başkalarının hayranlığını kazanmak için yetenekleri ve başarılarıyla övünenleri görmüşlerdi; iktidara gelmek için her yola başvuranları da görmüşlerdi... Ama daha önce kendisini davet edenleri, ellerine geçirmekle tehdit eden birini hiç görmemişlerdi!
Daha da önemlisi, bunu yüksek sesle söylemişti, sanki en ufak bir pişmanlık duymuyormuş gibi...
Zhang Shi, küstahlığın yüzünden seleflerinin seni oracıkta öldürmesinden korkmuyor musun?
Tanınmak ve müdür olmak istemeseniz bile, böyle bir sıkıntıya girmenize gerek yok, değil mi?
Öte yandan Zhao Bingxu, Zhang Xuan'ın sözlerini duyduktan sonra neredeyse sahneden düşüyordu.
Okul Müdürü Mo ve diğerleri de neredeyse alt çenelerini yere düşürüyorlardı. Yüzleri inanılmaz derecede kırmızıydı, her an patlamaya hazır görünüyorlardı.
"Bizi dövmek mi istiyorsun?"
Kalabalık, olayların bu ani dönüşünden dolayı sersemlemişken, sahnedeki öncekilerin iradeleri de duyduklarına inanamayarak çılgınca birbirlerine bakıyorlardı.
Usta Öğretmen Akademisi'nin önceki müdürleri olarak, bu formaliteyi kendileri de yaşamışlardı ve kendilerinden sonra gelen birçok kıdemsizi de değerlendirmişlerdi. Kendilerine sunulacak mükemmel üç cümleyi formüle etmek için beyinlerini zorlayanları görmüşlerdi, ancak bu resmi vesileyle onları dövmekle tehdit eden birini hiç görmemişlerdi.
Delirmenin eşiğinde olmalısın!
Önceki müdürlerin hepsinin yüzleri kararırken, Kurucu Mu Kai kaşlarını çatarak, "Sadece üç cümlen var, ne söylemek istediğini dikkatlice düşün!" diye nasihat etti.
"Bunu zaten iyice düşündüm, sadece hepinizi bir kez pataklamama izin verin!" Zhang Xuan olumlu bir şekilde cevap verdi.
Daha sonra figürü bulanıklaştı ve bir sonraki anda, avucunu kaldırmış bir şekilde Kurucu Mu Kai'nin önünde duruyordu ve ona saldırmaya hazırdı.
Uzun uzun!
Avuç içi vuruşu o kadar güçlüydü ki sağır edici bir ses patlamasının havada yankılanmasına neden oldu. Kurucu Mu Kai tek bir bakışta, önündeki genç adamın olağanüstü bir güce sahip olduğunu anında anlayabiliyordu. Bir Yarı Aziz bile avuç içi vuruşuyla kolayca öldürülebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...