"Genç Efendi Shen Jun, bilim..."
Karşı taraftaki kişinin yüzü Xing Yuan'ın yüzündeki kusurlarla karardı. Ancak yine de giriş yaptı. "Aynı zamanda Usta Öğretmen Akademisi'nin de okul arkadaşları Prenses Yu Fei-er'in okul arkadaşları. O Zhang shi ve o da Luo shi!"
"Demek Zhang shi ve Luo shi! Tanıştığımıza memnun oldum, ben Shen Jun!" Genç adam yumruğunu sıktı ve onları selamladıktan sonra şarap kadehini kadehini taşıyordu içti.
Zhang Xuan ve Luo Qiqi de şarap kadehlerini karşılık olarak içtiler.
"Bu genç adam Shen Jun, Hongyuan İmparatorluğunun Dört Büyük Klanından biri olan Shen Klanının genç efendisi. Genç ve yetenekli, kraliyet sarayına büyük katkılarda bulunuldu ve imparatorluğun generali çıkarıldı. Şu anda Xing Yuan'ın en büyük rakibi ve geçmişte Xing Yuan onun biraz acı çekti." Wu Zhen, yüzdeki şaşkınlık ifadeyi fark ettikten sonra Zhang Xuan'a ihtiyatlı bir şekilde bilgi verdi.
"Dört Büyük Klan mı?" Zhang Xuan yanıtladı.
"Un. Kraliyet ailesi dışında, Hongyuan İmparatorluğu'ndaki en güçlü güçler Dört Büyük Klan'dır. Bu klanlar ya kraliyet sarayında büyük bölümlere sahiptir ya da çok sayıda uzmana sahiptir, bu nedenle kraliyet bile onların çevresinde dikkatli yürümesi gerekir. Shen Klanı, ayrıca Xing Yuan'ın mensubu olduğu Xing Klanı, benim Wu Klanım ve Liu Klanı var. Durum açısından Shen Klanı ilk sırada yer alıyor ve onu yakından takip eden Xing Klanı ve son olarak Liu Klanı ve Wu Klanı," dedi Wu Zhen.
Wu Zhen'in de Dört Büyük Klandan olduğunu duyduğunu söyleyen Zhang Xuan hayrete düştü. "Yanı sen Dört Büyük Klanın çocuğu musun?"
Mizahları ve sahip oldukları üretim açısından Xing Yuan ve Wu Zhen arasında büyük bir fark vardı, ancak bu nedenle Wu Zhen'in mütevazı bir geçmişe sahip olduğu düşünmüştü.
Wu Zhen beceriksizce, "Ben klanın yan ailesinden bir çocuğum, dolayısıyla doğal olarak konumum Xing Yuan gibi ana çocuklardan farklı" diye açıkladı.
Soyun büyük klanların ardıllığında son derece önemli olduğu düşünülüyordu, bu da ana aile ile aile arasındaki konum açısından büyük bir fark yol açıyordu.
İlk, Xing Yuan ana aileden olduğu için klanda yüksek bir itibara sahipti ve birçok bitkinin onu yetiştirmeye adaymıştı.
Wu Zhen ve Zhang Xuan telepatik olarak iletişim kurulduğundan, konuşmaları uzun gibi hafızada kalabiliyordu ama sadece kısa bir anda gerçekleşmişti.
Shen Jun şarap kadehini bıraktıktan sonra Xing Yuan'a döndü ve gülümsedi. "Hepinizden bir ricam var ama bunu dile getirmenin uygun olup olmadığından emin değilim."
"Bu konuda konuşmanın uygun olup olmadığından emin olmadığın için sessiz kalsan iyi olur."
Görünüşe göre Shen Jun'un ne söyleyeceğinin farkında olan Xing Yuan, onu kesin bir dille reddetti.
Xing Yuan'ı sanki sadece öfke nöbeti geçiriyormuş gibi görmezden gelen Shen Jun, zarif bir şekilde konuşmaya başladı. "On iki yaşımdayken Altıncı Prenses'le tanıştığım andan itibaren onun benim yaşam amacım olacağını biliyordum. Ona layık olabilmek için bugün sahip olduğum konum ve güce ulaşmak için çok çalıştım. Usta öğretmenler olarak Yıllar boyunca ne kadar çaba harcadığımı anlayabilirsiniz, buna rağmen vazgeçmek düşüncesi asla aklımdan geçmedi, eğer onun yanında durabilecek niteliklere sahip olmak istiyorsam bunların gerekli olduğunu biliyordum. gün..."
Konuşmasının konusu Yu Fei-er ile olan geçmişi ve ona karşı beslediği duygulardı.
Bu sözleri duyunca Xing Yuan'ın yüzü mosmor oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...