Dokuzuncu Kat

51 9 0
                                    


"Benim yetiştirilmem Nascent Saint zirvesinde değil mi?" Kukla, gücünü kullanırken başını eğip kendisine bakmadan önce bir anlığına şaşkına döndü.

Uzun uzun!

Havada anında güçlü bir aura yayıldı ve herkes birkaç adım geri çekildi.

"B-bu... Aziz alemi 1-dan mı? N-nasıl... bir atılım başardım?" Kukla tamamen sersemlemişti.

Dört bin yıldan uzun süredir bir kuklaydı ve tüm bu zaman boyunca, yetiştirilmesi Nascent Saint aleminin zirvesinde sınırlanmıştı. Bir kez bile yetiştirilmesini daha da ilerletebileceğini düşünmemişti.

"Yanılmıyorsam, bu Müdür Zhang'ın işi olmalı! Dünya Çekirdek Kristalinizde bulunan enerjiyi tüketmesi karşılığında, sizin yetiştirilmenizi ilerletmenize yardımcı oldu," dedi Zhao Bingxu.

Altıncı seviyedeki deneyimden sonra, müdürlerinin bunu yapabilecek kapasiteye sahip olduğunu biliyorlardı.

Büyük ihtimalle, diğer tarafın bedenindeki Dünya Çekirdek Kristali'nde bulunan enerjiyi tüketmekten utanmış olmalı ki, diğer tarafın yapısını biraz değiştirerek enerjisinin daha akıcı akmasını sağlamış ve böylece gelişimini önemli ölçüde artırmıştır.

"Bu..." Okul Müdürü Zhao'nun açıklamasını duyan kukla şaşkına döndü.

Earth Core Heart onun için önemli olsa da, varlığının merkezi değildi. Yetiştirme seviyesini Saint alemine yükseltmek için ondan vazgeçtiğinde, bu anlaşmanın galibi olduğu söylenebilirdi!

Sadece... yetiştirilmesi yükseltildiğinde, sonraki nesillerin denemeyi geçmesi neredeyse imkansız olacaktı. Sekizinci seviyede engellenecekleri neredeyse kesindi, bu da herhangi birinin dokuzuncu seviyeye ulaşmasını imkansız hale getiriyordu.

Bu, kuklaya karşı bir iyi niyet eylemiydi; ancak ondan sonra gelen rakipler, güçlendirilmiş kuklayla savaşırken muhtemelen ona öfkeyle küfür edeceklerdi.

Yeni Doğan Aziz zirve kuklasını yenmek zaten neredeyse imkansızdı. Zhang Xuan'ın etkili bir şekilde yaptığı şey, sekizinci seviyede bir çıkmaz yaratmak ve gelecekte kimsenin daha fazla ilerlemesini engellemekti.

Tam o sırada Wei Ranxue aniden kuklaya döndü ve sordu, "Dokuzuncu seviyede ne var?"

"Dokuzuncu seviye... Benim de hiçbir fikrim yok. Sadece Usta Öğretmen Akademisi'nin kuruluşundan beri oraya kimsenin gitmediğini biliyorum... Muhtemelen bunu bilen tek kişi akademinin kurucusu, Kurucu Mu Kai!" Kukla cevap olarak başını iki yana salladı.

Sekizinci seviyeyi koruyan kişi, Nascent Saint aleminin zirve kuklasıydı; oysa Kayıtlar Dağı'na meydan okumanın ön koşulu, kişinin gelişiminin Yarı Aziz'in altında olmasıydı... Başka bir deyişle, dokuzuncu seviyeye ulaşmak için kendisinden neredeyse üç alem daha güçlü bir rakibe meydan okumak zorundaydı! O zamanlar inanılmaz derecede yetenekli Chrysalis aleminin zirve Müdürü Mo Liuzhen bile bu başarıyı elde edememişti, diğerleri söylemeye gerek yok!

Usta Öğretmen Akademisi'nin kuruluşundan bu yana geçen on bin yılda, bu başarıyı elde eden tek kişi o adamdı.

Herkesin endişelerini fark eden kukla, "Ne olursa olsun, o adam hiçbir tehlikede olmamalı. Kayıtlar Dağı'nın kurulmasının temel amacı, Usta Öğretmen Akademisi'nin yeteneklerini elemektir, bu yüzden dokuzuncu seviyeye ulaşma yeteneğine sahip olan birinin orada ölmesine izin vermenin bir yolu yok!" dedi.

"Bir." Diğerleri başlarını salladılar.

Gerçekten de. Önceki sekiz aşamayı geçen bir kişi, tüm Usta Öğretmen Köşkü arasında bile birinci sınıf bir dahi olarak kabul edilebilirdi, öyleyse son seviyede böyle bir yeteneğin başına herhangi bir talihsizliğin gelmesine nasıl izin verilebilirdi?

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin