Demek Malikaneyi Alan Oydu!

293 60 4
                                    

Not:Yeni bölüm 25 Oy da gelecek..

Xue Zhenyang serseme döndü. Gözlerindeki heyecanlı parıltı yavaşça bir korku ifadesine dönüştü. Parmağını Zhang Xuan'e uzatırken, bakışları Zhang Xuan ve Zheng Yang arasında gidip geldi ve yüzü çaresizlikle yavaşça karardı. Olanlara inanmak istemeyerek, şüpheyle sordu, "B-b-büyük hoca mı?"

Gerçek Helios Grubu karargahından ayrıldığında, Zheng Yang ve diğerleri henüz sahneye çıkmamışlardı. Bu nedenle mızrak ustalığı hocasının geçmişinden hala habersizdi.

Ancak, şu anda hocasının kendi ağzından büyük hocasının Zhang Xuan olduğunu duyunca, aldığı darbe onu delirtecek kadar ağır olmuştu.

Gönderdiği adamlar Zhang Xuan'in safına geçtiğinde, Gerçek Helios Grubu itibarına ağır bir darbe almıştı.

İntikamını almak için mızrağını alarak akademiden ayrılmış, dünyayı gezerek Düşen Mızrak Sanatının onuncu danını kavramayı umut etmişti.

Zhang Xuan'i mızrak ustalığında geçerek Gerçek Helios Grubunun şerefini geri kazanacak, kendisinin, Xue Zhenyang'ın Usta Hoca Akademisinde yeri doldurulamaz bir deha olduğunu kanıtlayacaktı...

Gösterdiği onca çaba sonunda, tam emeklerinin karşılığını almış ve seviye atlamışken, gerçekler yüzüne bir tokat gibi inmişti... Farkında olmadan baş düşmanının küçük öğrencisi olmuştu!

Lanet olsun!

O herifin küçük öğrencisi olmak istemiyorum! Onu alt etmek ve onun yüzünden yaşadığım aşağılanmayı temizlemek istiyorum! Usta Hoca Akademisinin saygı gören dehası olarak kalmak istiyorum...

Xue Zhenyang içten içe öfkeyle haykırdı. Ancak daha düşüncelerini bile toplayamadan, yakıcı bir acı bir kez daha kafasının arkasında patladı. Hocası ona bir kez daha vurmuştu.

"Sen kimi parmağınla gösterdiğini sanıyorsun? Terbiyen yok mu senin? Bu sana anlattığım kişi, benim hocam. Ne demeye bekliyorsun? Acele et ve dizlerinin üstüne çök!" Zheng Yang hoşnutsuz bir şekilde kaşlarını çatarak onu uyardı.

Yetenekli öğrencisini bir süredir hocasıyla tanıştırmak istiyordu, ancak sonunda bu fırsatı bulduğunda, karşı taraf hocasına saygısızca davranıyordu. Bu gerçekten de... Eğer önceden bilseydi, Xue Zhenyang'a biraz ahlak dersi verirdi!

Dizlerimin üstüne mi çökeyim? Öte yandan, Xue Zhenyang biri az önce dünyasını parçalamış gibi hissediyordu.

Bunca zamandır, Zheng Yang ve diğerlerinin yaşları ve inanılmaz yetenekleri nedeniyle, büyük hocasının üstün bir figür olduğunu düşünmüş ve onu yetmiş ya da seksenlerinde yaşlı bir adam olarak hayal etmişti...

Ancak, akademiden onu yenmek uğruna ayrıldığı baş düşmanı olduğu ortaya çıkmıştı!

Kader neden ona böyle bir oyun oynuyordu?

Ayrılmadan öne gururlu bir şekilde dönünce Zhang Xuan'i yeneceğini ilan etmişti... Ancak şu anki kimliği düşünülürse, bunu nasıl yapabilirdi?!

Xue Zhenyang trajik bir zihinsel çöküş yaşarken, kargaşayı izleyen Long Changyue ve diğerleri vücutlarının güçsüz bir halde sallandığını hissettiler.

Dört öğrenci grubu arasında, ikisi Zhang Xuan'e meydan okumuştu, ancak biri onun çırağı, diğeri ise küçük öğrencisi olmuşlardı... Pozisyonları giderek birer seviye azalıyordu.

"Bu durumda eğer ona meydan okursak... sonun da onun küçük-küçük öğrencileri mi olacağız?" Long Cangyue yutkundu.

"Şaka yapıyor olmalısın! Küçük-küçük öğrenci, bunun anlamı onun konumunun bizden üç nesil üstün olacağıdır! Ancak biz eski müdürün has çıraklarıyız. Eğer bizden üç nesil yukarıda olursa, bu durumda eski müdür bile onun küçük öğrencisi sayılmaz mı?"

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin