Zhu Jian'ın diğer tarafı yenebileceği tamamen hayal gücünün ötesindeydi.
Diğer tarafın hünerini daha önce aşağıdan açıkça görmüştü, üstün kılıç ustalığı keskin ve ölümcül hareketlerle birleşmişti. Üçü bir araya gelse bile diğer tarafla boy ölçüşemezdi! Bu aynı zamanda düello platformuna çıkmadan önce son ana kadar tereddüt etmesinin sebebiydi ve ancak Müdür Zhang'ın öğretisini hatırladığında karşı saldırıya geçti.
Müdür Zhang'ın dersi, gücü, kılıç ustalığı ve refleksleri neredeyse mükemmel olan biriyle nasıl başa çıkılabileceğini ele almıştı. O zamanlar, böylesine korkutucu bir rakiple karşılaşma fırsatının asla olmayacağını düşünmüştü, bu yüzden de pek düşünmemişti. Müdür Zhang'ın talimat verdiği gibi davranmanın böylesine mucizevi etkiler yaratacağını en çılgın hayallerinde bile hayal edemezdi!
Rakibi tek bir parmakla etkisiz hale getirmek... Bu gerçek miydi? Çok kolay değil miydi?
Acaba bu adam gerçekten de Zhao Zhongchuan'ın üç hamlesine bile dayanamadığı o müthiş uzman mıydı?
"Hhhh-bu nasıl olabilir? Www-ne oldu?"
"Benim de hiçbir fikrim yok ama Savaş Ustası Xu Tai'nin yenildiği anlaşılıyor..."
"Daha önce gelen birçok usta, onun üç hamlesine bile dayanamadı, ama o adam onu yenebildi mi?"
"Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'ndeki adaylar burada en zayıfımız değil mi? Ama bu... Buradaki durum nedir?"
Zhu Jian düello platformunda baygınlık geçirirken, aşağıdaki kalabalık tamamen çılgına dönmüştü.
Her birinin gözleri fal taşı gibi açılmıştı ve alt çeneleri sanki hayalet görmüş gibi yere değiyordu.
Daha birkaç dakika önce Dört Büyük Üstat Öğretmen Akademisi adaylarının güç gösterisini gerçekleştirmişti, böylece herkes birbirinin gücü hakkında kabaca bir fikir sahibi olmuştu.
Tam şu anda düello platformunda duran kişi, Zhu Jian, seksen kişinin arasında ilk elliye bile giremezdi. Yine de, Xu Tai'yi tek bir yumrukla alt etmeyi başarmıştı? Dövüş becerisinde böylesine büyük bir değişiklik nasıl aniden gerçekleşebilirdi?
...
"Hile yaptın!"
Birkaç ağız dolusu kan öksürdükten sonra, Xu Tai sonunda nefes almayı ve kendine gelmeyi başardı. Ayağa kalktı, önündeki genç adama vahşi bir canavarı anımsatan bir vahşetle soğuk bir şekilde baktı.
Saygın bir dövüş ustası olan kendisinin, zhenqi, güç veya refleksler olsun, her bakımdan kendisinden aşağıda olan biri tarafından yenileceğini düşünmek... Basit bir parmak darbesiyle bile yenildiğini söylememe gerek yok. O anda hissettiği öfke ve öfkeyi hayal etmek zor değildi.
"Ben..." Zhu Jian şaşkına dönmüştü. Kendini nasıl açıklayabileceği konusunda gerçekten hiçbir fikri yoktu.
Karşı tarafı nasıl alt ettiğini kendisi bile anlayamıyordu, hatta kendisi bile hile yaptığını hissediyordu.
Ama yine de, gerçekten de adil bir düello olmuştu. Dahası, silahlı bir rakibe karşı eli boş gitmişti, bu yüzden bu anlamda zaferi tartışılmazdı.
"Benimle bir maç daha yapmaya cesaretin var mı?" Xu Tai dişlerini sıkarak tükürdü.
Zhu Jian kısa bir an tereddüt ettikten sonra sonunda başını salladı. "Tamam."
Gerçekte, Xu Tai böyle bir düşünceye sahip olan tek kişi değildi. Aşağıdaki adayların çoğu da onunla aynı görüşü paylaşıyordu. Bu nedenle, Zhu Jian galip olduğunu ve kazandığını iddia etse bile, zaferi onursuz olarak düşünülecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...