"Ne dedin?" Bu sözleri duyan Zhuo Qingfeng'in arkasındaki dövüş ustaları öfkeye kapıldı.
Wo Tianqiong, Shen Pingchao ve Wu Ran bile karşılarında gördükleri manzara karşısında şaşkına dönmüşlerdi.
Güçlü dövüş ustalarının bir birey tarafından kolayca yenilmesi ve hatta itibarlarının kendilerinden önce geldiğiyle alay edilmesi. Her şey gözlerinin önünde oluyordu; ancak bir rüyada olup olmadıklarını merak etmekten kendilerini alamadılar.
Zheng Yang bir eli mızrağında, diğeri arkasında, duygusuzca şöyle dedi: "Her zaman dövüş ustalarının ne kadar güçlü olduğunu bilmek istemişimdir. Görünüşe göre her şey bundan ibaret!"
Dürüst olmak gerekirse, dövüş ustaları hakkında duyduğu her şeyden sonra gördükleri karşısında biraz hayal kırıklığına uğramıştı.
"Ne kadar da küstahça sözler!"
Hiçbir yerden çıkıp gelen bir adamın onları kibirli bir şekilde eleştirdiğini gören Wu Xu öfkeyle bağırdı ve öne çıktı. "Benimle bir savaşta dövüşmeye cesaretin var mı?"
Wu Xu çoktan Yarı Aziz'e ulaşmıştı. Henüz ilk aşamada olmasına rağmen, yetiştirilmesi amansız bir nehir gibi bastırılamaz hissettiriyordu. Sıradan bir Yarı Aziz zirvesi onun için hiçbir rakip olamazdı.
"Seninle bir savaşta dövüşmemem için bir sebep var mı?" Diğer tarafa kışkırtıcı bir şekilde bakan Zheng Yang, mızrağını ustalıkla kaldırdı.
"İyi. O zaman kendi gelişimimi bastırıp seninle dövüşeceğim!" dedi Wu Xu bileğini şıklatıp bir kılıç çıkarırken.
Geçtiğimiz üç ay boyunca, sadece yetiştirilmesinde bir atılım elde etmekle kalmamış, kılıç ustalığı anlayışı da önemli ölçüde derinleşmişti. Şu anki hali, vadide Zhang Xuan ile tanıştığı zamandan önemli ölçüde daha güçlüydü.
"Buna gerek yok. Yarı Aziz birincil aşama yetiştiricisi olarak, bana sadece tek bir mızrak yeter!" Zheng Yang hafifçe kıkırdayarak güçlü bir şekilde öne atıldı ve onu tek bir adımda Wu XU'nun önüne getirdi. Elindeki mızrak, güçlü bir ejderhayı anımsatan bir güçle patladı.
"Ölümle flört ediyorsun!" Karşı tarafın aslında kendisine karşı karmaşıklıktan ve teknikten yoksun, böylesine basit bir saldırı başlatmaya cesaret ettiğini ve onunla doğrudan çarpışmayı amaçladığını gören Wu Xu'nun yüzü mosmor oldu.
Ne olursa olsun, o bir Yarı Aziz dövüş ustasıydı, akranları arasında yenilmez bir varlıktı. Kendisinden daha düşük bir yeteneğe sahip bir yetiştiricinin, aşağılık hileler kullanırken bile onu yenmesi zor olurdu ve yine de, diğer taraf aslında onunla doğrudan yüzleşmeyi mi amaçlıyordu? Bu, ölüme kur yapmaktan farklı değildi!
Soğuk bir şekilde homurdanan Wu Xu'nun kılıcı, karşı tarafın mızrağına çarpmak için ileri doğru fırladı, hareketleri de karmaşıklıktan ve teknikten yoksundu.
Aynı zamanda, inanılmaz bir hızla, bir barajdaki delikten fışkıran nehir suyunu andıran bir hızla, zhenqi'sini vücudundan pompalayarak, bıçağının gücünü artırıyordu.
Karşı taraf onunla doğrudan karşılaşmak istediğinden, üstün dövüş ustası gücünü kullanarak, yaptığı hareketin ne kadar gülünç olduğunu karşı tarafa hissettirirdi.
Peng!
Kılıç mızrağa çarptı.
Wu Xu, diğer tarafın ezici zhenqi'sine karşı koyamayacağını ve anında yenileceğini düşünüyordu, ancak iki silah çarpıştığı anda, kendisinden bile üstün bir gücün ezici bir sel gibi kendisine doğru koştuğunu hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...