Zhu Jian, Okul Müdürü Xu Changqing tarafından Dövüş Ustası Seçimi'ne katılmak üzere seçilen 1. Sınıf öğrencilerinden biriydi. İki yıl önce Hongchi İmparatorluğu onu eğitim görmesi için akademiye göndermişti.
Öğretmeninin rehberliği ve iki yıl boyunca verdiği sıkı çalışma sonucunda, Kozmos Köprüsü aleminin zirvesine bir adım kala, nihayet Consonant Spirit aleminin zirvesine ulaşmıştı.
Gerçekte, üç ay önce bir atılım yapmak için yeterli zhenqi biriktirmişti. Ancak, Combat Master Seçimi'ne katılmak için, buna karşı karar vermiş ve bunun yerine Consonant Spirit alemi yetiştiriciliğini daha da geliştirmeyi seçmişti. Sıkı çalışması sayesinde, aleminde elde edilebileceklerin sınırlarına neredeyse ulaşabilmişti.
Bu aynı zamanda onun iç elemeden de beşinci sırada yer alarak üstün bir sonuçla galip çıkmasının da sebebiydi.
Başlangıçta Hongchi İmparatorluğu'nun gözde olmayan bir prensiydi, ancak bir dövüş ustası olabilirse, diğer prensler arasında kesinlikle öne çıkacaktı. Sonunda tahtı miras alamasa bile, en azından başkalarının küçümsemesinden kurtulabilir ve kraliyet ailesinde saygı duyulan bir figür olabilirdi.
İç elemelerde beşinci olarak elde ettiği üstün başarının ardından, çok çalıştığı takdirde Combat Master Elemesi'nde de galip gelebileceğini düşünüyordu.
Ancak diğer üç Usta Öğretmen Akademisi'nin güç gösterisini gördüğünde, kalbi buz kesmişti. Diğer akademilerdeki adaylar da Grade-1'de olsalar da, güçleri tamamen farklı bir seviyedeydi.
Darbeler olmasa bile, diğerlerinin yaydığı güçten, mevcut gücüyle ilk kırka bile giremeyeceğini açıkça hissedebiliyordu.
Her sınıf için sadece yirmi kontenjan olduğu düşünüldüğünde, onun için... umutsuz bir durum olduğu söylenebilirdi.
Müdür, onlara sadece savaş anlayışlarını aktarmak için bir ders vereceğini söylese de, iki saatlik kısa bir dersin kendi gücünde önemli bir değişikliğe yol açabileceğini düşünmüyordu.
Sonuçta, yetiştirme bir birikim süreciydi. Birinin dövüş becerisini sadece son dakika eğitimiyle aniden yükseltmesi mümkün değildi.
Müdürün onlara aktaracağı bilgi derin ve mükemmel olsa bile, onun dövüş yeteneğini bir üst seviyeye çıkarmasına olanak sağlasa bile, diğer üç Usta Öğretmen Akademisi'nden gelen uzmanların elinde yine de tamamen yenileceği konusunda hiçbir şüphesi yoktu.
Diğer adayların gösterdiği güç gösterisi onun özgüvenini tamamen yerle bir etmişti.
Derin bir iç çekerek bakışlarını tekrar önüne çevirdi.
Müdür nazik bir bakışla bakıyordu ve sıcak sesi kulağında ilahi bir müzik gibi yankılanıyordu. Dövüşte belirli numaraların ve savaş tekniklerinin kullanımını anlatıyordu. Öğrenciler sadece ondan birkaç kelime duyduklarında, zhenqi'lerinin heyecanla titrediğini hissedebiliyor, onun öğrettiği gibi pratik yapmak istiyorlardı.
Dersi dinleyen Zhu Jian da hayran kalmıştı.
Müdürün savaş teknikleri ve dövüş konusundaki anlayışının, tanıdığı herhangi bir usta öğretmenden çok daha üstün, ustalık seviyesine ulaştığını söylemek gerekiyordu.
Ancak, zamanın çok kısa olması üzücüydü. İki saat hiçbir şeyi değiştirmek için yeterli değildi.
Keşke Müdür Zhang yarım ay önce dönseydi, zafer için hala umut olabilirdi. Zhu Jian derin bir iç çekti.
Eğer müdürün dövüş anlayışlarını derinlemesine düşünmek ve bunları pratik savaşlar aracılığıyla kendi dövüş stillerine dahil etmek için yarım aylık bir zamanları olsaydı, Muharebe Ustası Seçimi'nde potansiyel olarak zafer kazanmalarını sağlayacak büyük bir gelişme kaydedebilirlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantastikLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...