Yenilmez Zheng Yang (1)

37 8 0
                                    

Gerçek Nefes Taşı hakkında hiçbir fikri yoktu ve iki ve dört puanın tam önemini anlamasının tek yolu bunu kendi üzerinde denemekti.

"Müdür Zhang, siz de denemek ister misiniz?"

Düello platformunun altında Okul Müdürü Mo ve diğerlerinin yüzleri bir anda soldu.

"HAYIR!"

Müdürlerinin yıkıcı eğilimlerini biliyorlardı - eline geçen her şey bir şekilde yok edilecekti. Savaş Ustası Zhuo, Gerçek Nefes Taşı'nı istemiyorsa, o Yıkım Tanrısı'nın onunla temas etmesine izin vermemek en iyisiydi, yoksa sonrasında pişmanlık duymak için çok geç olurdu.

Okul müdürlerinin kalplerindeki sesleri duyarak, Zhuo Qingfeng nazikçe gülümsedi ve şöyle dedi: "Müdür Zhang'ı bununla rahatsız etmeye gerek yok. Chen Zhu, gel!"

"Evet!" Chen Zhu başını salladı ve ardından hızla Gerçek Nefes Taşı'na doğru yöneldi. Avucunu üzerine koydu ve bölgede parlak bir ışık patlaması parladı. Ardından, taş tablette bir sayı belirdi-5!

Zhuo Qingfeng, "Bu, Chen Zhu'nun zhenqi saflığının ve fiziksel gücünün gerekli dört standardı aştığı anlamına geliyor" diye açıkladı.

"Ben de deneyeyim!" Daha önce Chen Zhu'nun kılıcıyla yenilmiş olan Luoqing'in Zhang Qingshan'ı da yanına geldi ve avucunu taş tabletin üzerine koydu. Parlak bir ışık parıltısıyla bir sayı belirdi... 4.5!

Chen Zhu'nun seviyesine ulaşmasa da, bir dövüş ustası olmanın ön koşullarını karşılıyordu.

"Ben de deneyeyim!" Zhu Jian öne çıktı ve avucunu taş tablete koydu. Ardından bir ışık parıltısı geldi, 2.1.

"Ben sadece 2.1 yaşında mıyım?" Zhu Jian'ın yüzü dehşetle seğirdi.

Hongyuan'dan gelen yirmi birinci sınıf adayı arasında beşinci sırada yer aldı, ancak yalnızca 2.1 puan alabildi. Bu, arkasındaki diğer on beş adayın 2 puana bile ulaşmakta zorlanacağı anlamına gelmiyor muydu?

Müdür Zhang'ın öğretileri olmasaydı, onun bir dövüş ustası olmasının gerçekten imkânsız olduğu görülüyordu.

"Bununla birlikte Müdür Zhang'ın Gerçek Nefes Taşı hakkında biraz bilgi edinmiş olması gerektiğine inanıyorum!" dedi Zhuo Qingfeng gülümseyerek.

Üç kişinin sonuçlarından, Gerçek Nefes Taşı'nın ölçüsünü kabaca tahmin etmek çok da zor değildi.

"Bir." Zhang Xuan kaşlarını çatarak başını salladı.

Zhu Jian'ın gücü adayların çoğunun önünde sayılabilirdi, ancak True Breath Taşı'nda yalnızca 2.1 puan alabilmişti. Diğer adaylar da bu teste katılsalardı, yarısından fazlasının 2'ye ulaşamayacağı çok muhtemeldi.

Yani en az kırk aday elenecek!

Zhang Xuan sonunda konuşmadan önce kısa bir an düşündü. "Savaş Ustası Zhuo, bana dört saat vermeniz mümkün mü? Öğrencilerime sınava girmelerine izin vermeden önce onlara bir an ders vermek istiyorum!"

"Dört saat mi?" Zhang Xuan'ın bu isteğini duyan Zhuo Qingfeng şaşırdı.

Kısa bir sürede dövüş tekniklerini geliştirmek gerçekten mümkün olsa bile, zhenqi ve gücün zamanla biriktirilmesi gerektiği kesin!

Dört saatlik bir konferans... Ne işe yarayabilir ki?

Zhuo Qingfeng cevap vermeden önce bir an düşündü. "Buna gerek yok. Zaten geç oluyor, o zaman neden testi sabah yapmıyoruz? Bu şekilde, tüm geceyi geçirmiş olursun."

Diğer üç akademinin adaylarını değerlendirmek bile sekiz saat sürmüştü, bu sırada güneş çoktan batmış, gökyüzü karanlığa bürünmüştü.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin