Zhang Xuan'a güven

34 10 0
                                    

"Usta Öğretmen Akademisi'nin müdürü mü?"

Uzun uzun!

Bir insanın, o zamanlar bir Usta Öğretmen Akademisi'nin müdürü olan bir insanın, kendilerinden biri gibi kılık değiştirip aralarına girdiğini duyduklarında, Yeşil Yaprak Kralı ve Altın Yaprak Kralı'nın yüzleri, vücutlarından güçlü bir kuvvet fışkırırken karardı. Zhang Xuan'a, avına bakan bir kartal gibi soğukça baktılar, her an bir hamle yapmaya hazır görünüyorlardı.

En başından beri diğer tarafın kimliği çok şüpheliydi. Eğer diğer taraf gerçekten bir usta öğretmen olsaydı, onu anında öldürmeleri gerekirdi.

Zhang Xuan, hamle yapacak olan ikisini görmezden gelerek bakışlarını tekrar Lu Feng'e çevirdi ve endişeyle ısrar etti, "Gerçekten de, ben Müdür Zhang'ım. Bak, bana bir hamle yapacaklar, bu yüzden şimdi bana inanabilirsin, değil mi? O yüzden acele et ve bana o şeyi söyle! Gerçekten sırrı mezara götürmeyi mi düşünüyorsun?"

"O şey mi?" Lu Feng şaşırmıştı.

Başından sonuna kadar diğer taraf onları nasıl kurtarmak istediğinden bahsediyordu. Diğer taraf 'o şey' hakkında hiçbir şey söylememişti!

"İzninizle sizi tanıştırayım!"

Lu Feng'in şaşkın ifadesine aldırış etmeyen Zhang Xuan, Yeşil Yaprak Kralı ve Altın Yaprak Kralı'na dönerek, "Bu, Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'nin geçici müdürü, yarı 7 yıldızlı usta öğretmen Lu Feng..." dedi.

"Vekil müdür?" Yeşil Yaprak Kralı ve Altın Yaprak Kralı birbirlerine baktılar ve kaşlarını çattılar.

"Elbette, ben Lu Feng'im! İstersen beni öldür, ama ağzımdan hiçbir şey çıkamayacak!" Lu Feng ayağa kalktı ve gururla bakışlarını kaldırdı.

"Bir Usta Öğretmen Akademisi'nin geçici müdürü burada ne arıyor?" İki Kral da şaşkına dönmüştü.

"Seni öldürmek mi? Seni neden öldüreyim? Seni kurtarmak için buradayım! Sana müdürünün ben olduğumu söylememiş miydim? Bana güven!" dedi Zhang Xuan içtenlikle.

Yeşil Yaprak Kralı ve Altın Yaprak Kralı, bir anda gerçeği anlayıp kahkahalara boğulmadan önce birbirlerine baktılar.

"Hahaha! Kesinlikle. Onun müdürünüz olduğuna tanıklık edebilirim!"

"Ben de buna kefil olabilirim. Başından beri kimliğinden şüphe ediyorduk ve şimdi bir cevabımız var gibi görünüyor..."

Usta öğretmenlerin inatçılığını uzun zamandır duymuşlardı; ölüm bile dudaklarını açamamıştı. Büyük ihtimalle, diğer taraf, diğer tarafın güvenini kazanıp sırlarının daha fazlasını ortaya çıkarma umuduyla müdürlerini taklit etmeye çalışıyordu.

Aslında karşı tarafın bir Usta Öğretmen Akademisi'nin müdürü olması başlı başına bir şakaydı.

Bir Usta Öğretmen Akademisinin müdürü böyle bir görünüme sahip olur muydu? Bir Usta Öğretmen Akademisinin müdürü böylesine saf bir Katliam Zhenqi'si kullanabilir miydi?

Ne şaka ama!

Ayrıca, müdürün yüce konumu göz önüne alındığında, neden Yeraltı Galerisi'ne inip ölümü arasın ki?

Daha da önemlisi, Lu Feng'in geçici müdür olması göz önüne alındığında, kendi liderine nasıl ihanet edebilir, adını onların duyabileceği şekilde yüksek sesle söyleyebilirdi?

Karşı tarafın aralarını bozmaya çalıştığı belliydi!

Böyle zavallı bir aldatmacayı bize karşı kullanmaya mı çalışıyorsun? Hala çok gençsin, oğlum! Biz Öteki Dünya Şeytan Krallarıyız; bu kadar küçük hilelerin bize karşı işe yarayabileceğini düşünmen gülünç!

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin