Kuklaların Gücünü Artırmak

32 10 0
                                    

Zhang Xuan, ruhun görünmez ve elle tutulamayan özelliklerini kullanarak, yere yakın uzanarak saklama yüzüğünü kapının çatlaklarından gizlice dışarı çıkarmayı başardı.

Dışarı çıktığı anda, hemen birçok Öteki Dünya Şeytanı'nın bölgeyi koruduğunu ve çevrede hava geçirmez bir savunma sağladığını gördü. Hangi yöne doğru ayrılırsa ayrılsın, keşfedilme ihtimali yüksekti.

Zhang Xuan çevresini inceledi, sinirliydi. Görünüşe göre bu Öteki Dünya Şeytanları savaş alanının gazileri.

Böylesine sıkı bir savunmayı, ancak savaş meydanına sık sık gitmiş ve defalarca birlikte çalışmış olanlar kurabilirdi.

Üstüne üstlük, savunma oluşumları da vardı. Bir sineğin bile içeri girmeyi umamayacağını söylemek şaka değildi. İki Kral'ın onun usta öğretmenlerle özel zaman geçirmesine bu kadar kolay izin vermesi şaşırtıcı değildi. En başta, hem onun hem de usta öğretmenlerin kaçamayacağına dair mutlak bir güvenleri vardı.

İçgörü Gözü! Ruhsal Derinliğini harekete geçiren Zhang Xuan'ın sakin gözlerinde yeşil çizgiler belirmeye başladı.

Zhang Xuan bir göz attığında rahatlayarak gülümsedi. Savunma o kadar sıkıydı ki hiçbir yetiştirici Öteki Dünya Şeytanlarını uyarmadan içeri girmeyi veya dışarı çıkmayı umamazdı, savunmaların bedensel varlıklara yönelik olduğu anlaşılıyordu. Ruh halimde, dikkatli olduğum sürece nispeten kolay bir şekilde dışarı çıkabilmeliyim.

Ruhlara karşı korunmak için özel araçlar kullanılması gerekiyordu, ancak bölgede böyle önlemlerin alınmadığı açıktı. Sonuçta, ruh kahinlerinin kaybolmasının üzerinden ne kadar zaman geçtiğini düşünürsek, bunu yapmak zaman ve kaynak israfı olurdu.

Ama eğer öylece gidersem, beni çok yumuşak ve zayıf mı bulurlar?

Öteki Dünya Şeytan Kabilesi'nin Yeraltı Galerisi'nde bir üs inşa etmiş olması, onların akıllarında kötü niyetler olduğunu gösteriyordu. Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'nin müdürü olan kendisi için, düşmanın üssünü keşfettikten sonra öylece ayrılmak yakışıksız olmaz mıydı?

Geldiğimde dikkatlice baktım ve bu üssün Yedi Derin Ruhsal Işık Oluşumu ile uyumlu olarak inşa edilmiş gibi görünüyor. Oluşumun merkezini yok ettiğim sürece, oluşumu bozabilirim. Oluşumun kontrolden çıkmasının tepkisini önlemeyi başarsalar bile, bu yine de tüm bu zaman boyunca yaptıkları sıkı çalışmanın anlamsız olmasına neden olacak! Zhang Xuan dudaklarını yukarı doğru uzatırken düşündü.

Bir şeyleri inşa etme konusunda yetenekli olmasa da, yıkım konusunda kesinlikle ustaydı!

Usta Öğretmen Akademisi'ndeyken On Büyük Üstat Öğretmen bile onu durduramamıştı! Bu binaları yıkmak onun için gerçekten de çocuk oyuncağıydı.

Bir göz atmaya gideyim!

Zhang Xuan etrafını taradı ve oluşumun merkezinin hangi yönde olduğunu teyit ettikten sonra yola koyuldu.

...

Zhang Xuan ayrıldıktan kısa bir süre sonra Altın Yaprak Kralı aniden kaşlarını çattı.

Arkadaşının yüz ifadesini fark eden Yeşil Yaprak Kralı, "Kardeş Yin, sorun ne?" diye sordu.

Altınyaprak Kralı bir an düşündükten sonra belirsiz bir şekilde cevap verdi, "Çok emin değilim, ama bir an için sanki yanımdan bir şey geçmiş gibi hissettim."

Çevresine karşı doğuştan gelen bir duyarlılığı vardı ve bu da etrafında olup bitenleri canlı bir şekilde algılamasını sağlıyordu. Kısa bir an için, gözlerinin önünden bir şeyin geçtiğini hissetti, ancak daha yakından bakmaya çalıştığında hiçbir şey göremedi.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin