Zhang Xuan bu sefer gerçekten kendi mezarını kazmıştı. Birkaç aziz canavarı evcilleştirmek ona kriz zamanlarında oynayabileceği birkaç kart daha verebilirdi, ama bu kadar çok aziz canavarı... Buna gerçekten gerek yoktu.
Ama bu adamlar onu efendileri olarak almakta ısrarcıydı ve hiçbiri geri adım atmaya yanaşmıyordu. Eğer onları geri çevirirse, bu muhtemelen bir ayaklanmaya yol açabilirdi. Cloudmist Ridge'i sakinleştirmek için harcanan tüm çabayı boşa çıkarmak aptallık olurdu.
Başka bir deyişle... tüm ruh canavarlarını kabul etmekten başka seçeneği yoktu.
Öfkelendim! Çok öfkelendim!
Bu da ne böyle?
Her şeyi bir kenara bırakırsak, bu kadar çok ruh canavarının ruhunu almak bile ona büyük bir yük bindirirdi. Zhang Xuan'ın inanılmaz derecede güçlü ruhu olmasaydı, çoktan benlik duygusunu kaybetmiş ve delirmiş olurdu!
Ama yine de bu kadar çok ruhu almak zorunda kalmasından dolayı şiddetli bir baş dönmesi yaşıyordu ve gözleri kan çanağına dönmüştü.
Gözlerinden yaşlar durmadan akıyordu ve kendini heyecandan boğulur halde buldu.
Ben sadece size bir ders vermek için geldim; aslında hiçbirinizi evcilleştirmek gibi bir niyetim yoktu...
Lütfen beni bağışlayın...
...
Yaklaşık on iki saatlik bir çabanın ardından Zhang Xuan sonunda ruh canavarlarından gelen tüm ruhları almayı başardı.
Sonunda kendini o kadar yorgun hissediyordu ki her an bayılabilirdi.
Ama yine de, bunun henüz dinlenme zamanı olmadığını biliyordu. Wei Ruyan'ın ruhunun Bodhi Saint Ağacı'na yerleştirilip beslenmesinin üzerinden bir gün geçmişti ve yakında uyanması gerekiyordu. Durumuna bir bakması gerekiyordu.
Aksi takdirde, Bodhi Aziz Ağacı, Wei Ruyan'ın eşsiz yapısına uzun süre maruz kalması nedeniyle yenik düşerse, çabaları bir kez daha boşa gidebilir.
Doğuştan Ruh Anayasası basitçe çok güçlüydü. Zhang Xuan bile onun yeteneğini hafife almaya cesaret edemedi.
Böylece Zhang Xuan Bulut Sisleri Sırtı'nı terk ederek kraliyet sarayına doğru koştu.
Gece geç vakitti ama Bulut Sisi Sırt'deki tüm kargaşayla Yu Shenqing dinlenmek için hiç de istekli değildi. Bu yüzden Zhang Xuan'ın geldiğini duyunca onu karşılamak için dışarı koştu.
"Bodhi Aziz Ağacı'na sıra dışı bir şey mi oldu?" diye sordu Zhang Xuan.
"Aklıma hiçbir şey gelmiyor..." Yu Shenqing, Zhang Xuan'ın ani sorusu karşısında şaşırmıştı.
"Hadi oraya gidip bir bakalım."
Zhang Xuan, kendini açıklamadan, Yu Shenqing'in önderliğinde Bodhi Aziz Ağacı'nın bulunduğu eve doğru aceleyle yürüdü.
Kısa süre sonra, ikametgahta, zehirlenme belirtisi göstermeyen yemyeşil bir Bodhi Aziz Ağacı gördü ve derin bir rahatlama nefesi aldı.
"Zhang shi, şimdi gidiyorum. Yardımıma ihtiyacın olan bir şey varsa, adamlarıma bildirmekten çekinme." Zhang Xuan'ın özel bir meseleyi çözeceğini bilen Yu Shenqing yumruğunu sıktı ve veda etti.
Yu Shenqing'in ayrılmasının ardından Zhang Xuan, Bodhi Aziz Ağacı'na bakmak için ruhunu dışarı çıkarmadan önce ikametgahın yakınında kimsenin olmadığından iki kez emin oldu.
Bodhi Saint Ağacı'nın beslenmesi altında, Wei Ruyan'ın ruhu çoktan önemli ölçüde güçlenmişti. Memnuniyetle başını sallayan Zhang Xuan, ruhunu ağaçtan çekip nazikçe vücuduna geri yerleştirdi. Daha sonra, ruh enerjisini kullanarak vücudu ve ruhu arasındaki kaynaşma sürecini kolaylaştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
ФэнтезиLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...