Shen Jun Gözyaşlarına Boğuldu

48 8 0
                                    

Açılış töreninin hemen ardından gelen zamana dönersek...

Böylesine heyecan verici bir açılış törenini izleyen Shen Wanting ve Liu Zaiyan, heyecan ve hayranlıkla doldular.

Bu özellikle Shen Wanting için geçerliydi. Hongyuan Şehri'ndeki en büyük klanın mutlak gücüne sahip olan adam olarak, bugün meydana gelen kargaşanın önemi hakkında net bir fikre sahipti.

Bulut Sisleri Sırtı'ndaki her bir canavarın efendisi olmak ve Usta Öğretmen Akademisi'ndeki her bir usta öğretmen tarafından tanınmak... diğer tarafın kullandığı otoritenin Hongyuan Şehri'nde eşsiz olduğu söylenebilirdi.

Hatta İmparator Yu Shenqing bile diğer tarafın sahip olduğu güce yaklaşamadı!

Eğer Shen Klanı diğer tarafla iyi geçinebilirse, kesinlikle rütbelerde yükselecek ve gelecek nesiller boyunca refah içinde yaşayacaktır!

Bu nedenle, diğer büyüklerle görüşmek ve Müdür Zhang ile yakın bir ilişki kurmak için bir plan yapmak üzere klana geri dönmeyi planlıyordu, ancak tam o sırada gururlu oğlu aniden bir sedye üzerinde ağır yaralı olarak kendisine getirildi.

"Ne oldu?" Shen Wanting'in yüzü öfkeyle karardı.

Dört Büyük Klanın başı olarak Shen Klanı, Hongyuan Şehri'nde muazzam bir güce sahipti. Klanın genç halefi olan oğlunun, gün ışığında böyle dövülmesi, suçlunun kesinlikle küstahça olduğunu gösteriyordu! Shen Klanı'nın adı ona hiçbir şey ifade etmiyor muydu?

"Baba, şikayetimi gidermelisin!" Shen Wanting'i gören Shen Jun, gözyaşları ve sümükler yüzünden aşağı akarken acı içinde uludu.

"Suçlu kim olursa olsun, Shen Klanımızı kışkırtmaya cesaret ederse, soylu biri veya kraliyet ailesinin bir akrabası olsa bile, eyleminin bedelini ağır bir şekilde ödeyeceğinden emin olacağım!" Shen Wanting, öfkeyle kısılmış gözleriyle, tartışmasız bir otoriteyle görkemli bir şekilde açıklamasını yaptı.

Hongyuan Şehri'nin bir numaralı klanının başı olarak böyle sözler söyleme hakkı vardı.

"Suçlu, Usta Öğretmen Akademisi'nin meçhul bir usta öğretmeni... O aşağılık herif, yoldaşlarıyla işbirliği yaparak beni ve Liu Quan'ı bir tuzağa çekti, etrafımızı sardı ve vahşice dövdü!" Shen Jun çenesini sıktı.

Saldırıya birçok kişinin dahil olduğunu biliyordu, ancak tüm olay boyunca başı bir çuvalla örtülü olduğu için kaç kişinin katıldığını bilmiyordu. Tüm saldırıdan, bayılmadan önce üzerine yağan bitmek bilmeyen darbeleri hatırlıyordu... Ve kendine geldiğinde, halihazırdaki halindeydi.

"Belirsiz bir usta öğretmen mi? Etrafınızı sarıyor ve sizi vahşice dövüyor mu?" Shen Wanting'in kaşları havaya kalktı. "Shen Klanımızı kışkırtacak kadar küstah olmak için yaşamaktan yorulmuş olmalı!"

Shen Klanı, Hongyuan Şehri'ndeki hemen hemen her ticarette nüfuz sahibi bir devdi. Aslında, Usta Öğretmen Köşkü'nün bile onlarla müttefik olan yedi tane 6 yıldızlı usta öğretmeni vardı. Ayrıca, 6 yıldızlı usta öğretmen olan birkaç klan üyesi de vardı.

Bu nedenle, düşman sadece sıradan bir usta öğretmen olsaydı bile, Shen Klanı diğer tarafla kolayca başa çıkabilirdi. Usta Öğretmen Köşkü veya Usta Öğretmen Akademisi olması fark etmeksizin, en azından bu küçük ayrıcalığı Shen Klanına verirlerdi.

"Rütbesi ne?" Shen Jun diğer tarafın belirsiz bir usta öğretmen olduğunu söylese de, Shen Wanting yine de güvende olmanın daha iyi olduğunu hissetti.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin