Müdürün Mührünün Oluşturulması

47 13 0
                                    

"Tamam, dersi burada bitiriyorum!"

Tam iki saat süren halka açık konferanstan, çoğu öğrenci ve öğretmenin büyük ölçüde yararlandığını gören Zhang Xuan konferansı sonlandırdı.

"Böylece mi bitecek?"

"Geçmişte, diğer öğretmenlerin dersine katıldığımda, mümkün olan en kısa sürede sınıftan çıkmak için dua ederdim. Peki Zhang Shi'nin dersi için... Neden sanki daha yeni başlıyormuş gibi hissediyorum?"

"Gerçekten de çok çabuk bitti! Daha yeni başladım..."

"Bu tür dersleri sık sık dinleyebilseydim, Azizlik alemine yükselme şansım kesinlikle kat kat artardı ve mezun olmam için gereken süre de birkaç yıl kısalırdı..."

...

Zhang Xuan durduğunda kalabalık transtan çıktı ve gözlerinde heyecan parladı.

Sadece iki saatlik bir dersti ama aylarca hatta yıllarca süren bir çalışma ve yetiştirmeye eşdeğerdi!

"Bakmak!"

Aniden kalabalığın arasından birisi haykırdı ve herkes hızla bakışlarını yukarı kaldırdı, sadece başlarının üstünde uçan bir sürü hayvan gördüler.

Tavuklar, ördekler, kazlar, tavus kuşları, turnalar vardı...

Sanki Usta Öğretmen Akademisi bir hayvanat bahçesine dönmüştü! Uçabilen tüm hayvanlar tüm gökyüzünü doldurmuştu.

"Milyon Kuş'ün Övgüsü... Hepsi dersin kalitesinden dolayı mı geldi?" diye fısıldadı kalabalığın arasından biri titrek bir sesle.

Binbir Çeşit Kuş'ün övgüsü, Ruh Toplama Sözlüğü'dan çok daha yüksek seviyede bir fenomendi! Sadece 8 yıldızlı usta öğretmenler böyle bir görüntü üretebilirdi!

Sadece bir sözle çevredeki kuşlar bile heyecanlanıp oraya toplanırdı.

Ama Zhang Shi sadece 4 yıldızlı bir usta öğretmendi, nasıl bu kadar çok kuşu yanına çekebilirdi?

Dahası... tavuklar, ördekler, kazlar ve tavus kuşları? Bunlar neydi yahu?

Acaba o hayvanlar bu şekilde istikrarlı bir uçuş kabiliyetine sahip miydiler?

Bu kadar uzun süre nasıl gökyüzünde kalabildiler?

Dahası, sayısız başka hayvanın çağrıları da Usta Öğretmen Akademisi'nin duvarlarının ötesinde duyulabiliyordu. Bunların arasında özellikle dikkat çeken bir ses, dünyaya içinde büyük bir potansiyel barındırdığını göstermeye çalışan bir eşeğin görkemli anırmasıydı. Ayırt edici bir adamın elinde, Bin Mil Eşeğine dönüşebilirdi, bu yüzden yeteneklerinin gömülü kalmasına kesinlikle izin verilmemeliydi...

Peki neler oluyordu?

"Tahmininiz doğru; bu kadar çok hayvanı buraya çeken gerçekten de Zhang shi'nin dersiydi. Dahası, dersinde ırklar arasında ayrımcılık yapılmamış gibi görünüyor, insan olmayan dinleyicilerin bile dersi anlamasına ve bunun için çılgına dönmesine izin veriyor... Belki de, Bulut sisi sırtı'in ruh canavarlarını ve aziz canavarlarını evcilleştirebilmesinin gerçek nedeni budur!" dedi bir ihtiyar anlamlı bir şekilde.

Dersi dikkatle dinlemişti ve dil engellerinden etkilenmeden doğrudan kişinin ruhuna hitap ediyormuş gibi göründüğünü fark etti. İnsan dilini kavrayamamış sıradan hayvanlar bile Zhang Shi'nin dersinden faydalanabilirdi!

Böyle bir kabiliyet zaten 6 yıldızlı, hatta 7 yıldızlı bir üstat öğretmenin imkânlarının çok ötesindeydi!

Cennetler ırk veya dil fark etmeksizin tüm canlıları beslerdi. Cennetin İradesinin gerçek Aktarımı için de aynı şey geçerliydi.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin