Başlangıçta, ruhundaki Kalıtsal Cenin Zehri bir köşede toplanmış, göze çarpmayan bir varlık olarak duruyordu.
Ancak, ruhu ruh özünü aktardığı için zayıflayınca, Kalıtsal Cenin Zehri saldırısına başlamıştı. Şu anda çoktan ruhunun yarısından fazlasına yayılmıştı ve ilerlemesi duracak gibi de görünmüyordu.
İşim bitti... Zhang Xuan'in yüzü korkuyla soldu.
Kalıtsal Cenin Zehri zamanında Semavi Usta Kong'un bile çaresiz kaldığı bir şeydi! Eğer ruhunu ele geçirmesine izin verecek olursa, zehirlenecek öleceğine hiç şüphe yoktu. Kimse onu kurtarmayı başaramazdı!
Zhang Xuan Terpsikhor Okulunda aradığını bulamamış olsa da, fazla paniklememişti. Dikkatle ilerlediği sürece, şimdilik sorun çıkmayacağını düşünmüştü.
Ancak bir anlık telaşla ruhundaki Kalıtsal Cenin Zehrinin varlığını unutarak ruh özünü bir başkasına aktarmış, Kalıtsal Cenin Zehrine saldırma fırsatı sunmuştu!
Bu ne lanet bir durumdu böyle!
Dünyada başkasının hayatını kurtarmaya çalıştığı için ölen ilk kişi ben olmalıyım!
Göz yaşlarının eşiğindeki Zhang Xuan tam karşı tarafa aktardığı ruh özünü gerçi çekmeyi düşünürken, genç kızın vücudundan sıcak bir enerji dalgasının geri aktığını hissetti.
Kalıtsal Cenin Zehri bu enerji dalgasına temas ettiği anda sanki baş düşmanıyla karşılaşmış gibi korkarak kaçtı.
Bu... Zhang Xuan'in gözleri hayretle büyüdü.
Kalıtsal Cenin Zehri başa çıkılması son derece zor olan yüksek seviye bir zehirdi. Bu zamana kadar, onu bastırmada etkili tek şey Semavi Yolun zhenqisi olmuştu. Ruhunu kurtarmak için, Kalıtsal Cenin Zehrini kontrol altında tutma umuduyla pek çok yöntem denemişti, ancak hiçbiri işe yaramamıştı.
Peki şimdi neden durduk yere korkuyla geri çekiliyordu?
Zhang Xuan'in zihninde bir düşünce belirdi ve mırıldandı, "Yoksa... Kalıtsal Zehir Vücudu olabilir mi?"
Semavi Yolun Kütüphanesi sayesinde Wei Ruyan'ın Kalıtsal Zehir Vücuduna sahip olduğunu, yalnızca henüz aktifleştirmediğini öğrenmişti.
Yoksa Kalıtsal Zehir Vücudu, Kalıtsal Cenin Zehrini de durdurma yeteneğine sahip olabilir miydi?
"Hayır, bu Kalıtsal Zehir Vücudu gibi görünmüyor. Yoksa... Zehir Ruh Bünyesi olabilir mi?" Zhang Xuan'in gözleri heyecanla ışıldadı.
Kalıtsal Zehir Vücudu birine tüm zehirlere karşı bağışıklık sağlardı. Hatta, ölümcül zehir içmek onun vücudunu daha da güçlendirmeye yarardı.
Ancak, böyle bir etki ruhuna kadar işlemezdi. Biri Kalıtsal Zehir Vücuduna sahip olsa da, bir ruh zehrinden etkilenip, ölmesi yine de mümkündü.
Tabi ki... o kişi Zehir Ruh Bünyesine de sahipse iş değişirdi.
Zehir Ruh Bünyesi, Kalıtsal Zehir Vücuduna benzer şekilde çalışırdı. Birinin ruhuna tüm zehirlere karşı kusursuz bağışıklık sağlardı.
Wei Ruyan'ın, ruhuna musallat olan Kalıtsal Cenin Zehrini bastırmasına yardım edebildiği düşünülürse, böyle bir bünyeye sahip olma ihtimali yüksekti.
Onca eser ruhu özümsemesine rağmen hala bu kadar güçsüz olmasına şaşmamalıydı! Vücudu zaten doğuştan beri son derece zayıftı, ancak üstüne sahip olduğu iki eşsiz bünyenin gücünü taşımak zorunda kalmıştı. Böyle bir yaşa kadar dayanabilmesi gerçekten de mucizeydi! 'Göklerin onu kutsadığını mı yoksa lanetlediğini mi söylemek zor...' Zhang Xuan durumu kavrayınca içten içe düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...