Zhang Xuan müdür olduktan sonra Usta Öğretmen Akademisi'nde iyi bir lokasyona ve zengin bir manevi enerjiye sahip bir konut tahsis edilmesine rağmen, zamanının çoğunu akademinin dışında bulunan malikanede geçirecekti.
Her neyse, malikane akademiden çok uzak değildi, bu yüzden herhangi bir acil durum olursa çok gecikmeyecekti. Ayrıca, Usta Öğretmen Akademisi'ndeki ikametgahtan çok daha sessizdi ve öğrencileri de malikanede yaşıyordu.
Avluya indikten kısa bir süre sonra Sun Qiang öne atıldı ve onu telaşla selamladı. "Genç Efendi, geri döndün!"
Son iki ayda, bu adam daha da yuvarlaklaşmış gibi görünüyordu. Gelişimi ilerlemişti, ama çok da değil.
Her zaman obur ve tembel olmuştu ve Zhang Xuan'ın yokluğunda, iyi yemeklerden adil bir pay almış ama gelişimini ihmal etmiş gibi görünüyordu.
Karşı tarafın değişme ihtimalinin düşük olduğunu bilen Zhang Xuan, ona kısa bir süre ders verdikten sonra, "Wang Ying ve diğerlerini çağır," diye talimat verdi.
"Evet!" diye cevapladı Sun Qiang geri çekilmeden önce.
Çok geçmeden Wang Ying ve diğerleri ana salona girdiler.
Son iki ayda, doğrudan öğrencileri xiulian uygulamalarında önemli ilerlemeler kaydetmişti. Görünüşe göre ilerlemeleri, sadece yanlarında olmadığı için yavaşlamamıştı.
Wang Ying, Chrysalis aleminin birincil aşamasına ulaşmayı başarmıştı, Zheng Yang ve Liu Yang ise Ethereal Treading aleminin zirvesindeydi. Son ikisinin gelişimi şu anda Wang Ying'inkinden biraz daha düşük olsa da, Zhang Xuan darboğaza yaklaştıklarını ve çok yakında bir atılım yapma olasılıklarının yüksek olduğunu söyleyebilirdi.
Zhang Xuan ayrılmadan önce onlara Cennetin Yolu İlahi Sanatının basitleştirilmiş versiyonunu aktardı ve onlara Bulut Sisli Sırtı'ndaki canavarlardan aldığı, onların yetiştirilmelerinin ilerlemesine yardımcı olabilecek birçok hap ve diğer kaynakları verdi.
Bu nedenle, eğer ilerlemeleri yavaş olsaydı, onu gerçekten hayal kırıklığına uğratacaklardı.
Üçü de kendi yetiştirilmelerinde önemli ilerlemeler kaydetmişken, Wei Ruyan'ın yetiştirilmesi durgunlaşmıştı ve iki ay önce olduğu gibi hala Chrysalis aleminin birincil aşamasındaydı.
Ancak bu da beklentiler dahilindeydi.
Wei Ruyan, vücudundaki muazzam tıbbi enerji birikiminden aldığı beslenme nedeniyle çok hızlı ilerlemişti. Yetiştirmesi Transcendent Mortal 9-dan seviyesindeyken, bunu havadaki bir kaleye benzetmek yanlış olmazdı. Dikkatsizce yetiştirirse, bunun yerine her şeyin çökmesine yol açabilirdi.
Bu nedenle, Zhang Xuan ayrılmadan önce ona tek bir hedef bırakmıştı: En alt seviyeden, yani Dövüşçü 1-dan'dan başlayarak, gelişiminin her bir alanını iyice güçlendirerek ilerlemek.
İki ay içinde, Chrysalis aleminin birincil aşamasına kadar gelişmeyi başardı. Gelişimi hiç ilerlememiş olsa da, temeli ve dövüş becerisi ilk uyandığında olduğundan çok daha büyük hale gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...