Chapter 1 ✓

891 25 0
                                    


Nedávno jsem se dozvěděla, že má přijet na prázdniny za Rodgerem, takže k nám domů a byla jsem štěstím bez sebe. Má u nás zůstat dva týdny a potom jet zpátky do Skotska za rodinou. Hrozně ráda bych se s ním seznámila víc, ale jsem strašně stydlivá. On o mně ví od té doby, co jsem před ním zakopla na chodbě ve škole a on mi pomohl sebrat učebnice a zeptal se mě, jak se jmenuju a tím to skončilo. Zoe, moje nejlepší kamarádka mi ale pořád říká, jak na mě kouká při hodině a nesoustředí se na výuku. Já jí moc nevěřím, kdo by si taky všímal zbohatlé holky z královského rodu, o které si každý myslí, že je nafoukaná a jsou jí všichni ukradení. Já taková ale nejsem. Zoe se se mnou kamarádí od začátku střední a jsme prostě skvělé kámošky.

Dneska už jenom dva týdny a jedu domů na prázdniny a to hlavní přijede Theodor.

„Slečno Elisabeth?" Zvolala profesorka. „Jak nazýváme tuto sloučeninu?" Vytrhla jsem se ze svého přemýšlení. „Já nevím paní profesorko, omlouvám se, nedávala jsem pozor. Dobrá, ale příště už dávejte. Tak řekne nám to někdo jiný?"

"Crrrrr" (konec vyučování)

„Příště mi tuto otázku zodpoví Jane, sbalte si věci." Po konci hodiny jsme se Zoe odešli se převléknout a vyrazili jsme domů. „Dneska to byl těžký den, už abychom byli doma v teple," ozvala jsem se. „O hodině tě zase okukoval Theo. To si nemyslím Zoe. Ale jo, jenom ty pořád nad něčím přemýšlíš, nebo odpovídáš učitelce na otázky, proto ho nevidíš. Jak myslíš."

„Už se těším na dnešní večer Eli, budeme teda koukat na ten film? Jo jasně, udělám večeři a ty vybereš něco romantickýho, oukej? Jasně. A co chceš k večeři? Nevím, dala bych si něco lehkýho, třeba salát. Jak si přeješ."

„Už se mi chce spát, půjdu si lehnout Eli, dobře, tak já ještě dokoukám ten film, dobrou."

Najednou mi zazvonil mobil a na obrazovce sms. Kdo to může být takhle pozdě večer? Odemkla jsem mobil a ... Theodor?! „Cože?"

Vykřikla jsem, až jsem málem probudila Zoe. Proč mi píše Theodor? Začala jsem číst zprávu. „Ahoj Elisabeth, dneska jsem se dozvěděl, že jsi ségra Rodgera, žejo? Jen, že za ním přijedu na dva týdny a budu u něj spát a ty prý přijedeš taky. Theodor Wolf" Začala jsem si přečítat zprávu a náhle jsem si uvědomovala, jak on může znát moje číslo. No jo stránky studentů. Otevřela jsem novou zprávu a odpověděla mu. „Ano, jedu domů, Rodger pořád bydlí u rodičů a já tam jedu na prázdniny, to máš pravdu. A přijedeš hned na začátku prázdnin? Já totiž jedu hned po posledním dni školy." Dala jsem odeslat a za chvíli mi přišla zpráva na zpět. „Jo mám v plánu vyrazit hned po škole, kdyby si chtěla, můžeme jet spolu." Vyskočila jsem radostí z pohovky. On mi napsal, jestli nechci jet s ním. To se mi snad zdá. Všechno to musím říct ráno Zoe. Tohle musí být sen.


Theodor a JáKde žijí příběhy. Začni objevovat