Shrnutí našeho pobytu je takové, že: Zoe se zamilovala do toho poslíčka, on do ní taky. Když jsme šli na nákupy na Oxford Street, tak nám přistavil auto k vchodu hotelu a když jsme se vraceli, tak nám vynesl tašky s nákupem do pokoje. Zoe s ním celou tu cestu flirtovala. Co je teda pozitivní, tak začala jíst, konečně, už nemusím dělat jídlo i pro ní. Když jsme ve středu odjížděli, tak si dali číslo, prý, že on bydlí kousek od Bradfordu v Leeds. Je to 25 minut autem. Takže docela náhoda. Pozval jí na rande, v neděli půjdou ven. Zoe je z toho úplně nadšená. Lucas o tom neví, ale je mi ho celkem líto. Dobře, podvedl jí, nevíme to jistě, ale stejně.
Dneska je sobota, jsem v práci, až za dvě hodiny jdu domů. Mám docela slušný plat, nemusím už spotřebovávat peníze z účtu od táty. Ten byt, co máme se Zoe, tak ten jsem si z půlky platila sama z brigády a tu druhou půlku platil táta. Zoe si na to přispívala podobně a ten zbytek peněz byl od jejich rodičů, které jí přenechali.
„Elisabeth, dojdeš mi prosím pro latté? Jasně Jackie. Hned tu budu." Zavřela jsem za sebou dveře a seběhla o patro níž. Došla jsem do kavárny a objednalo dvě latté. Nemusela jsem čekat ani pět minut a už jsem oboje nesla do kanceláře. Dala jsem ho Jackie a vrátila se ke své práci. Měla jsem ještě napsat pár výkazů a mohla jsem jít domů.
„Tak zase zítra," zamávala jsem Jackie a vyšla z kanceláře. Sjela jsem do přízemí a prošla hlavními dveřmi. K parkovišti jsem to měla dvě minuty. Odemkla jsem a nastartovalo auto. Měla jsem v plánu se stavit pro Thea. Dojela jsem k jeho bytu a zaklepala na dveře. Otevřel mi Lucas.
„Ahoj Lucasi. Ahoj Elisabeth, jak se máš? Já dobře, spíš co ty? Nic moc, pojď dál, Theodor přijede tak za půl hodiny." Vešla jsem dovnitř a došla do obýváku. „Dáš si čaj? Docela jo, máte zelený? Myslím, že jo, hned ho udělám." Odložila jsem si kabelku a vyndala mobil. Napsala jsem Theovi, že jsem u nich a že tu na něj počkám, až přijede. Odpověděl mi blesku rychle, že se mě už nemůže dočkat.
„Tak povídej Lucasi, potřebuju všechno vědět. Já to prostě nechápu, proč si jí to udělal?" Odkašlal si a začal. „Měli jsme se Zoe sejít u školy. Byla tam prostě nějaká holka, nevím, kdo to byl. Já nevím, jestli se mi líbila, ale celou dobu se mnou flirtovala. Prokecali jsme spolu asi půl hodiny, když jsem se s ní chtěl rozloučit, že už musím jít, tak jí spadly nějaké desky a tak jsem jí je chtěl zvednout. Ona se pro ně sehnula taky, a když jsem jí to zvedal, tak se na mě přilepila. Nevím, jestli jsem chtěl, ale moje rty jsem neodtáhnul, naopak jsem je přitiskl taky. Cítím se jako hrozný debil, nechápu, jak se to mohlo stát. Vím, že jsem Zoe strašně ublížil, ale asi to tak má být. Nemůžeme být spolu."
ČTEŠ
Theodor a Já
RomanceDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...