Chapter 43 ✓

72 8 3
                                    

Probudil mě tenký sluneční paprsek, který pronikal mezi závěsy. Převalila jsem se a podívala se na Thea, který se na mě usmíval. „Dobré ráno zlato. Jak ti je? Jo celkem dobře, jsem jen unavená. Tak klidně ještě lež. Dneska tady zůstanu s tebou. Můžeme jít lyžovat ještě zítra. S počasím to vypadá dobře, takže bychom nejspíš poletěli, auto by nám přivezli druhý den. Jasně, doufám, že jsi o tom, co se tady stalo, nemluvil s tátou. Ne, neboj se, řekneme mu to, až budeš připravená. Děkuju moc Theo. Není zač broučku. Tak si ještě odpočiň, dojdu udělat snídani a přinesu ti jí. To nemusíš, půjdu se najíst dolů. Ale musím, dneska se budu starat o svojí princeznu." Usmála jsem se a opřela se pohodlně o polštář. Zapnula jsem televizi a nestačila jsem se divit.

„Dcera britského vévody z Tristnu Thomase Timbalenda Elisabeth Timbalendová byla včera večer převezena do nemocnice. Sanitka byla u její chaty ve francouzských Alpách zahlédnuta okolo sedmé hodiny večerní. Zde máte fotku, jak nastupovala do sanitky nebo spíše, jak jí tam pokládal její bratr Rodger Mors. Více vám o jejím stavu zatím neřekneme. Je nanejvýš možné, že se zranila na lyžích nebo je v tom snad něco jiného?"

Vypla jsem televizi a nestačila se divit. To si dělají srandu?! Vždyť se mi nic nestalo. Co to do háje melou?! Během pěti minut přišel Theo a přinesl mi snídani. „Tak tady to je, lívance s javorovým sirupem a pomerančový džus." Zírala jsem před sebe a ani nepoděkovala. „Děje se něco El?" Vzpamatovala jsem se a podívala se na Thea. „Ne nic, jen teď bylo něco v televizi. A to tě tak rozladilo? No celkem jo." Převyprávěla jsem mu tu story a stejně jak on jsem nechápavě koukala do zdi. „Prostě tohle nepochopíš, proč se musejí pořád do něčeho s*át?" Na Theovi bylo fakt vidět, že je naštvaný. „Aspoň, že neví, že jsi těhotná. To sice nevědí, ale když to uvidí táta, tak sem hned poletí, třeba i kdyby mělo bejt tornádo. Tak tomu musíme nějak zabránit. Ale jak? Mohli bychom tam zavolat a říct, že tě do žádné nemocnice neodvezli, že se ti udělalo jen špatně od žaludku. No dobře, ale co když tomu neuvěří. Ale uvěří, vždyť si snad pamatuješ, jak dcera amerického prezidenta jen spadla a měla modřinu a už volali záchranku. To jo, ale zase si veřejnost pomyslí, že jsem jen rozmazlená dceruška prachatého tatínka. Neboj se, to se nestane, a i kdyby jo, tak se na to do týdne zapomene. Dobře, najdu číslo. Donutím je, aby smazali i ten příspěvek z netu. Oukej, tak tady to je. Díky, tak mi drž palce."

Theodor a JáKde žijí příběhy. Začni objevovat