Chapter 18 ✓

189 16 0
                                    

Po snídani jsme odešli do obýváku a začali přemýšlet, co budeme dnes dělat. Soph s Rodgerem napadlo jít nakupovat dárky, přece jenom jsou vánoce za dva týdny. Nevím, co mám koupit Theovi. Přemýšlela jsem nad nějakým parfémem, ale to mi přijde strašně ohrané. Fakt nevím, co mu mám dát. Doufám, že se v obchodě najde něco. Za chvíli je oběd, tak se najíme a vyrazíme.

„Oběd byl zase jako minule vynikající," pochvalovala si Soph. „Už můžeme," zavolala jsem na Thea, který se ještě převlékal. „Už běžím." Seběhl schody a obul se. „Oni už jsou v autě?" Zeptal se, když jsme vycházeli. „Jo, už tam čekají." Zabouchly jsme dveře a nastoupili do auta. Řidič nás odvezl k obchodnímu centru. Když jsme vystupovali, kluci nám galantně otevřeli dveře. Před vchodem mě požádalo pár lidí o podpis. Podepsala jsem se jim, s pár vyfotila a vešla do obchoďáku. „Tak se rozdělíme, my půjdeme se Soph spolu a vy dva spolu. Sejdeme se za tři hodiny u fontány." Kluci souhlasili, asi jim taky nic jinýho nezbývalo. Se Sophie jsme vyjeli do druhýho patra a zastavili v Adidasu. Koupila jsem Theovi zimní bundu s kalhotami na běhání. Sophie vybrala Rodgerovi míč na basketbal a k tomu dres. Potom jsme zamířili do obchodu Calvin Klein, koupili jsme si sportovní podprsenky. Zaplatili jsme a vyrazili dál. Koupila jsem ještě dárky pro tátu a Chloe, Soph sehnala něco pro svoje rodiče a pro Rodgera.

Sešli jsme k fontáně a čekali na kluky. Ty tam byli za pět minut. Navrhli nám, jestli nezajdeme na večeři. Obě jsme souhlasili. Řidič nás dovezl do restaurace a naše tašky domů. „Zavolejte mi slečno Timbalendová, dojedu pro vás, až budete najedení. Děkuji vám," zavřela jsem dveře od auta. V restauraci jsem si došla ještě na toaletu a upravila se. K večeři jsem si objednala italské špagety s parmazánem. Bylo to moc dobré. Když jsme dojedli, zavolala jsem šoférovi panu Lounovi, ať pro nás dojede. Doma jsme byli kolem půl sedmé. Už byla tma a táta s Chloe byli na cestě na letiště. Ještě jsem mu stihla zavolat před tím, než nastoupil do letadla. Potom jsme zkoukli film a já šla spát.

„Theo už si půjdu lehnout. Dobře, za chvíli přijdu." Vysprchovala jsem se a zalezla do postele. Když přišel Theo, už jsem skoro spala. Jenom jsem cítila, jak si lehnul a dal mi pusu na tvář. Otočila jsem se na něj a dlouze ho políbila. „El, to co si mi řekla, chtělo odvahu. Jsi hrozně moc statečná." Objal mě a já se k němu přitulila. Zavřela jsem oči a potom už jsem jen spokojeně snila.

Theodor a JáKde žijí příběhy. Začni objevovat