Když jsme asi po dvou hodinách opustili pizzerii, tak jsme jeli domů. Theodor přijede zítra ráno. Lucas před chvílí volal Zoe, jestli by mohl přijít. „V kolik říkal, že přijde? Psal mi, že kolem půl pátý tady bude. Zdrží se tu jen chvíli, zejtra mají ráno trénink a potřebuje se vyspat. To už mají tréninky takhle brzo? Hmm, začínají zítra a prý je budou mít tenhle rok každý neděle, pondělí, středy a pátky. Sice je nebudou mít pět dní v týdnu, ale budou je mít o hodinu delší. Takže tři hodiny. Tak to je docela hodně. No je, ale tak co s tím nadělají, jsou v první lize a musejí se připravit na první zápasy. To jo a já budu muset trenérce říct, že končím s roztleskávačkami. Myslím, že tak měsíc bych ještě mohla trénovat, ale radši s tím přestanu. To je dobře Eli, vždyť víš, že na vás klade strašně velký nároky. To klade, je prostě taková."
Během chvíle už Lucas klepal na dveře. Zvedla jsem se a šla otevřít. „Ahoj Lucasi, jak se máš? Moc dobře, co ty? Taky." Zavřela jsem za ním dveře. „Kde mám tu svojí holku?" Zavolal směrem k Zoe. Zoe se zvedla a běžela za ním. „Ahoj miláčku. Ahoj Lucasi."
Sedli jsme si do obýváku a začali si povídat. „Tak El, jak jste si užili Alpy? Bylo to skvělý." A co, jak jste si užili vánoce u vás? Měli jsme se taky moc dobře, bylo u nás hodně sněhu, bylo tam fakt nádherně. To jste se museli mít. Jo to měli a potom jsme jeli k Zoe. Její babička peče fakt skvělý sušenky. Jsem na nich naprosto závislý. A Lili je to nejroztomilejší dítě, který jsem kdy viděl." Zoe se usmála, ale zároveň posmutněla. „Tak jo lidi, mám pro vás dort, dneska jsem ho udělala, než jsi přijela El." Oba dva jsme odvrátili oči od televize a koukali na Zoe, která vyndávala dort z lednice. „Je s jahodami a lesními plody, kdo si dá?" Zvedli jsme ruce a šli si sednout ke stolu. Vyndala jsem talířky a položila na ně kousky ukrojeného dortu. Dala jsem si do pusy první sousto a krém se mi rozplynul na jazyku. „Mňam, to je výborný Zoe, od kdy si taková cukrářka? Asi od dnešního rána, ale myslím, že by to dokázal udělat i Lucas." Zasmála se.
Kolem sedmý Lucas odešel a my se šli taky připravit ke spánku. Šla jsem se osprchovat a zaujmula polohu ležmo. Přikryla jsem se peřinou a vzala si knížku ze stolku. Za chvíli přišla Zoe a lehla si taky. Chvíli jsem si četla a potom zhasla lampičku a šla spát. Dnešek byl moc hezký, jsem ráda, že jsem konečně se Zoe. A zítřek bude ještě lepší, uvidím se s Theem.
ČTEŠ
Theodor a Já
RomanceDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...