Je neděle, mám za sebou 21. týden. Theodor má za chvíli přijít. Chceme jít spolu na večeři. Já toho kluka tak miluju, se vším mi pomáhá a snaží se mi být oporou při všem. Nechci ho do toho zatahovat. Včera jsme spolu byli poprvé na tom kurzu. Bylo to zábavné a dozvěděla jsem se se spoustu nových věcí. Bylo vtipné, jak se Theodor snažil přebalovat tu panenku, která měla představovat novorozeně. Myslím, že tuhle činnost si nechám pro sebe. Stejně ale budou dvě, takže to bude muset dělat taky.
„Ahoj miláčku. Ahoj," políbil mě na tvář. Zavřela jsem za ním dveře. Byly jsme tu sami. Zoe se rozhodla, že pojede za Joshem a promluví si s ním. Rovnou jsem jí říkala, ať není hnusná, že on za to nemůže. Uklidnila mě, že si zajdou pouze na kávu a proberou to. „Dáš si něco k pití? Jen vodu prosím. Jasně." Vyndala jsem dvě skleničky a do každé nalila pramenitou vodu. Donesla jsem na konferenční stolek a sedla si vedle Thea na pohovku.
Bylo dopoledne a venku sice svítilo sluníčko, ale byla zima. Zůstali jsme teda vevnitř a dívali se na film. Bylo něco kolem dvanáctý a tak jsem šla udělat oběd. Theodor mi s ním pomohl, udělali jsme si kuřecí polívku a zeleninu s kuskusem. Potom jsme se šli projít na chvíli ven. Vzali jsme to parkem a pak zašli si do kavárny.
Domů jsme došli něco po páté hodině. Venku jsem celkem vymrzala a tak když jsme přišli, jsem si hodila teplou sprchu. Theo šel po mně. Kolem šesté jsem šla udělat něco k večeři. Hodila jsem na pánev kuřecí prsa a do trouby jsem dala péct brambory. Theo k tomu ještě udělal salát a mohli jsme jít jíst.
„Theo, už si půjdu lehnout, Zoe přijede zítra, prý, že se jí rozbilo auto a Josh jí nabídl, že může spát u něj. Přijede zítra rovnou do školy. Chceš tu teda spát? Jestli ti to nevadí, tak budu moc rád. Nejsem tu autem a venku lije jak z konve. Dobře, půjdu ti přichystat peřiny. Jasně a Elisabeth? Ano?" Vrátila jsem se zpátky k Theovi a sedla si vedle něj na pohovku. Theo mě objal kolem ramen a políbil. „Miluju tě a děkuju za to, že nosíš naše miminka. Budeš ta nejkrásnější maminka," políbil mi bříško a potom mě jemně pohladil po tváři. Usmála jsem se a políbila ho na čelo. „Ty budeš taky ten nejkrásnější tatínek, miluju tě a nikdy nepřestanu." Zvedla jsem se a šla mu připravit ležení.
ČTEŠ
Theodor a Já
RomanceDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...