„Dobré ráno zlatíčko, jak ses vyspala?" Promnula jsem si oči a podívala se na Thea. Chtěla jsem si sednout, ale břichem mi projela ostrá bolest. Zůstala jsem ležet a chytila Thea za ruku. „Skvěle," zalhala jsem. Theo mě objal a mě znova ochromila bolest. Trochu jsem pípla. „El je ti něco? Ne, nic." Bylo hned jasné, že mi to nevěří. „Víš, že neumíš lhát? Co ti je? Jen mě bolí břicho, nic víc." Odkryla jsem se a snažila se zvednout, když jsem si stoupla, zavrávorala jsem a zpátky si sedla. Theo si sednul vedle mě a přikryl mě peřinou. „Půjdu zavolat doktorovi, ty tu zůstaň. Nikam nechoď, jen mě bolí břicho. Nic mi není. Co když je to něco vážného?" Pomalu jsem se zvedla a šla do koupelny. Chvíli jsem se tam přehrabovala a potom našla kalendář, koukla jsem se na datum a hned jsem věděla, o co jde. Theo už netrpělivě přešlapoval před koupelnou. Vyšla jsem a podívala se na něj. „Mám jen PMS." Theo na mě chvíli koukal a došlo mu co tím myslím. „Jo aha, jé promiň, nechtěl jsem. To je dobrý, nemohl si to vědět." Došla jsem k posteli. „Nechceš něco přinést, třeba teplý čaj nebo nějaký prášek?" Objala a políbila jsem ho. „Ne, to je v pořádku, půjdu si lehnout a zkusím se zeptat Soph, jestli se se mnou nepodívá na nějaký film. Dobře, ale pokud bude nějaký problém, tak hned řekni." Dala jsem mu pusu a naznačila mu, že může jít.
Napsala jsem správu Sophie a ta mi dala hned vědět, že je tu za pět minut. Za chvíli přišla a sedla si ke mně do postele. „Je ti hodně špatně? To břicho mě bolí, ale jinak asi nic. Napadlo mě, jestli si nechceš zacvičit jógu, mně to pomáhá." Souhlasila jsem s ní a přinesla si podložku. „Ještě se dojdu vysprchovat. Jasně, zatím najdu nějakou hudbu." Zalezla jsem do koupelny a hodila rychlou sprchu. „Už jsem hotová," řekla jsem a šla si sednout na podložku. „Dobře El, našla jsem nějakou hudbu, můžeme začít." Sophie mi ukázala pár pozic a já je zopakovala. Bylo to strašně uvolňující. „Tak co Eli, je ti líp? Jo, už je to mnohem lepší."
„Mrkneme na nějaký film? Skvělý nápad." Vyndala jsem počítač a zapnula ho. Najela jsem na internet a našla celou sérii mého oblíbeného seriálu. Měla deset dílů po dvaceti minutách, a tak jsme se rozhodli to zkouknout celý. Když jsme dokoukali pět dílů, bylo už půl třetí, tak jsme se rozhodli dojít se naobědvat. Dali jsme si salát a zalezli zpátky do pokoje. Dokoukali jsme zbytek dílů a ještě si povídali. Z pokoje jsme vylezli až na večeři. Celý den jsem neviděla Thea a nějak jsem ho ani nehledala. Viděli jsme se až na večeři.
„Už půjdu spát," řekla jsem a odešla. Vysprchovala jsem se a šla si lehnout. V tu chvíli přišel Theo. Objal mě kolem pasu a dal mi pusu. Cítila jsem jeho tělesné teplo a ještě víc se k němu přitiskla. Společně jsme si lehli do postele, chvíli jsme si povídali, potom jsem mu usnula v náručí.
ČTEŠ
Theodor a Já
RomanceDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...